hala taktiksel denemeler yapmakta ısrar eden ve galatasaray' a zarar veren teknik direktör. futbolcuları motive edemiyor, taktiğini baskın kılamıyor. çoğu maçın tırnak kemirerek izlenmesine yol açtı bu sezon. tünelin sonunda ışık yok. hazardlar, eto'o lar, willianlar, terryler, torresler karşısında hele hiç yok.
ne kadar eleştirilse de galatasaray'ın başında görmekten son derece memnun olduğum avrupa'da bir adı olan bana göre son derece akıllı bir hoca. eğer 3-5-2 ısrarında başarılı olursa bütün eleştirilere en iyi karşılığı verecek olan teknik direktör.
ya bu adam harbi harbi hem kendi oyuncularını hem de stsl'yi tanımıyor ve tanımamak için çırpınıyor
ya da herif oynanan pis oyunlardan haberdar, sülalem raad arkam sağlam modunda.
Umarım yanılıyorumdur. Zira bu herif m.city'i madara etmiş adam. Gs'yi de anca böyle hakem yardımlarıyla, penaltılarla ayakta tutuyor birkaç haftadır.
3-5-2 yi deneyen hoca. olmuyor abi bizim futbolumuz 50 yıldır 4-4-2 temelli. sen de alışacaksın. türk futbolunu sen mi değiştircen be abi boşver. sen şampiyon et yeter.
yarınki antep maçına da yine melo yu stoperde, emre yi ön liberoda başlatarak çıkacağı söylenen fantastik hoca. resmiyete binmeden inanmak istemiyorum çünkü son maçlarda bunun işe yaramadığını yeterince gördü diye düşünüyorum. 3-4-1-2 ile çıkacak olması kuvvetle muhtemel ama salih iyi oynamışken şöyle bir dizilim uygun olabilir:
bu gece aydinin sebebi olmustur. tek basina bi kanadi genc adamin uzerine yikarsan o da panikten dengesiz bicimde rakibine girer ayaginida kirar. pozisyonda serdarin arkasindan kosarkenki yuz ifadesi herseyi anlatiyor aslinda.
elindeki oyuncu yapısına göre çok doğru olarak 3 5 2 dizilişini yerleştirmeye çalışıyor. oyuncuların yapıları buna çok uygun ama alışkın değiller. 4 4 2'nin kısır, makine futboluna alışkın bu futbolcular. birkaçı dışında içlerinde oyunu çift yönlü oynamaya alışkan oyuncu yok.
bu takımın şu durumuyla oynayabileceği en uygun diziliş ve adamlar şudur;
3-5-2 ya da 5-3-2 sevdasından vazgeçmezse, futbolcuları motive edemezse, onlara konsantrasyon aşılayamazsa, lig, kupa ve avrupa maçlarını 2014' ün ilk yarısında endişe ve sıkıntıyla izlettirecek hoca. diliyoruz ki vazgeçer inadından, toparlar futbolcuları. şu son iki kupa maçı hiç hoş değildi çünkü.
oyuncusunun ayağı kırılıyor yerinden bile kalkmıyor amk. kulübede kös kös oturuyor. hiç fatih hocayıda mı seyretmedin kardeşim az kalk yayıl dolaş gez, takımı ateşle, olmadı atla taksiye hastaneye git oyuncunun başına, yok arkadaş yok bizim başımız hiç gülmeyecek dememe neden olan hocadır.
rezalet futbol oynatan teknik adam. takımı oyun hamuruna çevirdi, belli bir sistem oturtamadı. hamleli teknik direktörü severim, teknik direktör gerektiğinde hamlesini her türlü yapmalı ama oyuncuların bile ne oynadığını unutacak kadar değil.