roberto mancini

entry1057 galeri189
    528.
  1. yaptığı transferin bile fenerlilere battığı teknik direktör. hayırdır parası sizden mi çıkıyor?
    gerekli görmüş ki transfer istiyor.
    2 ...
  2. 527.
  3. takıma somut katkısını deplasman maçlarında görebileceğimiz teknik adam.

    iyi maçlar oyunculara kötü maçlar kendisine gibi bir geyiğe düşmek yersiz ama bu böyle. gaziantep maçında ölü gibi oynayan takımın başında da o vardı bugün bursayı rencide eden takımın başında da. o zaman mesele oyuncuların kafasında. bu dengeyi kuracak kişi de kendisi. bekliyoruz.
    3 ...
  4. 526.
  5. kendisine göt gibi sallayıp am gibi kalakalmak türkiye'de bir gelenek haline gelmiştir.

    hee bak, bak.. öyle bakarsın işte.
    4 ...
  6. 525.
  7. insanın içindeki maç izleme hevesinin içine eden teknik adam. Lan 50 tane adam aldık hala sabri, ceyhun, hakan oynuyor ya. Yeter artık valla kesin kendini kovdurup tazminatıyla gitmek istiyor başka açıklama bulamıyorum çünkü.

    not: son haftalardaki performanslarıyla bu 3 isimde beni göt etmişlerdir. inşallah böyle devam ederler.
    2 ...
  8. 524.
  9. Livorno da oynayan sıradan kaleci.
    0 ...
  10. 523.
  11. takımındaki futbolcuyu 3.lig de bile oynayamaz diye aşağılayan zat.
    1 ...
  12. 522.
  13. galatasaray ı yeni baştan dizayn eden adam. tabi bunlar hep para işte.
    0 ...
  14. 521.
  15. ısrarla 3-5-2 oynattığı zannedilen teknik direktördür. bu kadar ezberci olmayın amk. ntvspor cahilleri 3-5-2 deyince hemen atlıyorsunuz. her 3'lü stoperi gördüğünüzde "aha 3-5-2 amına goyum" demekten vazgeçin.

    galatasaray 3-4-1-2 oynuyor bakın adam ne güzel dizmiş;

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/569021/+

    3-4-1-2 sistemi, 3-4-3 sisteminin açık halidir, 3-5-2'nin değil. 3-5-2 kanat hücumlarıyla rakip kaleye giderken, 3-4-3 tamamen kontrollü orta saha savunmasının yanında sık paslaşmalarla ortadan rakip kaleye gitmeyi hedefler. hadi futbol cahilisiniz de, maçları da mı izlemiyorsunuz, görmüyor musunuz amk?

    modern futbolda, hücum savunmadan başlar. bu yüzden elde hem topu iyi kullanabilen hem de iyi savunma yapabilen bir tek melo var. bu yüzden melo'yu stoper mevkisinde denedi. popescu'su yok çünkü. eleştirmeyi bırakın, kustunuz adamın üstüne. orta sahadaki yetersizliği gördü ve sonra tekrarladı mı hatasını? hayır. semih geçti yerine.

    söylentilere göre resti çekmiş yönetime. futbolcu alıyorsunuz, lisans yok. ben kariyerimi size yedirmem gibilerinden veryansın etmiş. aynı gecede amrabat ve riera'ya yol verildi. şimdi telles ve hajroviç'e yer açıldı. biraz sabredin amk. hemen kusmayın.

    fatih terim'i çok seviyorsunuz anladık. ama fetişist olmaya da gerek yok bu kadar. sen galatasaray taraftarıysan, armanın peşinde adanmış hayatlardan isen, önemli olan armadır deyip sutopu maçında bile galatasaray'ı desteklemeye gidiyorsan, gsstore'dan ihtiyacın olmasa bile en azından bir çakmak alıyorsan her defasında, bir futbol tartışmasında alayına isyan deyip galatasaray'a laf attırmıyorsan, bilmemkaç bin km uzakta olsan bile tt arena'da bir maç izlemenin hayaliyle yaşıyorsan... sen takımı her ne olursa olsun desteklemek zorundasın. kim olursa olsun, tabelada yazan skor ne olursa olsun, sen galatasaray taraftarısın, desteklemek zorundasın. yeterince köstek var zaten...

    ha, yukarıda yazdıklarımın hiç birini yapmıyorsan, senin zaten konuşmaya hakkın yok. internetten bulduğun linkten maç izle, kes sesini. kulübe maddi ve manevi anlamda destek olma, maça gitme, gsstore'a gitme, galatasaray'ı savunma... ondan sonra vay efendim ibne mancini... hassiktir lan ordan dalyarak.

    biraz sabırlı olmak zorundayız. fenerbahçe elbet puan kaybedecek. o zaman takım da yavaş yavaş ritmini bulacak. sakin olun. alkışlayın biraz. ilk defa kötü gününde yanında olun şu takımın. bir defa yahu!
    3 ...
  16. 520.
  17. ligi 2. bitirebilirse muhtemelen "6. aldığım takımı 2. yaptım, üstelik şampiyonlar ligi'ne direk katılıyoruz" diyerek kendini başarılı ilan edecek teknik direktör. ligi 2. bitirebilirse'nin altını çiziyorum.
    1 ...
  18. 519.
  19. 518.
  20. 517.
  21. galatasarayım'ın menfaatlerini değil de, kendi menfaatlerini gözeten teknik direktör şeysi.
    azcık adam ol arkadaş, takım ruhsuzlaştı senin yüzünden!
    1 ...
  22. 516.
  23. Dünkü maçtaki o şapka neydi canım gözlerimi aldı pembe fosforun.
    Nese efenim kendileri Galatasaray'ımı benden soğutacak bu gidişle. Tamam iyisin hoşsun ama bu ego ne dostum. Al işte iki hafta önce ezdin türk teknik direktörleri.Şimdi ise daha yolun başındaki yeni teknik direktöre bi gol atamadın. Gülmezler mi şimdi adama. Oturduğumuzz yerden ciyak ciyak konuşmakla kral olunmuyor dostum. Ayrıca şuna adım gibi eminimki Sergen'le takımları değişseydiniz ohoo sayısız gol yerdin dostum.O yüzden hala transfer transfer diye tutturmada bi sistem oturttur artık chealsa maçında da oyuncuların eline not mu tutuşturcan yoksa?
    1 ...
  24. 515.
  25. antep gibi bir rakibe karşı yine melo yu stoperde, emre yi ön liberoda ve sabri yi sol açıkta oynatmak gibi bir fanteziye girerek hem rakibe önemli gol şansları vermiş -ki allahtan kaçırdılar- hem de yine başarısızlığın hazırlayıcısı olmuştur. bundaki ısrarını anlayabilmiş değilim ama telles ve hajrovic in bir şekilde takıma dahil olabilmesi sonrasında bundan vazgeçmesi kuvvetle muhtemel görünüyor. ligde şöyle bir şey yapılabilir:

    muslera
    salih(hamit)-semih-hakan
    hajrovic(eboue)-melo-selçuk-telles
    sneijder
    burak-drogba
    0 ...
  26. 514.
  27. arkadaş alexis texas ın var hala defans istiyom diyorsun. top geçer adam geçmez anasını satıym.
    1 ...
  28. 513.
  29. Manchester city gibi bir yıldızlar takımını zar zor son dakika şampiyon yapan italyan teknik direktör.
    1 ...
  30. 512.
  31. hoca. dün özetlerden izlediğim kadar yine oyuna giren bir oyuncunun eline taktik kağıdı tutuşturmuştur.
    anlamadığım o kağıt ne ayak?
    bu hoca 20-21 maçtır takımın başında ve kenardan iki işaretle takımın o dakika itibariyle yeni düzenini,
    yeni giren oyuncu ile birlikte oynayacağı sistemi taktiği anlatamaz mı?
    ya da nedir?
    not:ve özetlerden gördüğüm kadar gs'nin %100 denilecek bir pozisyonu yok.
    0 ...
  32. 511.
  33. Manchester city'i nasıl şampiyon yaptı bu herif anlamadım.
    0 ...
  34. 510.
  35. Akp nin galatasaray ı bitirme planındaki en önemli aktör.
    3 ...
  36. 509.
  37. Mençıstır sikti'ye giderayak 28 milyon eoro tazminat ödettiren atkılı adam.

    Gs yönetimi, hazır takımın yarısı ts'li iken şenol güneş gibi bir adam dururken nasıl bunu seçti aklım almıyor.

    Para çok ya hani, harcamak gerekiyor bir yerlere tabi.
    2 ...
  38. 508.
  39. kesik at başı koymadığı sürece çözüm bulamayacak italyan.
    diyorum diyorum anlatamıyorum.

    ayrıca:
    garanti kontrat eleştirisine gülerken ölüyordum anasını satayım.
    napsın amk kulüp hocayla maç başına mı anlaşsın?
    4 ...
  40. 507.
  41. imza attığı garanti kontrat sebebiyle galatasarayımızı sikine bile takmadığını düşündüğüm kişi. Bakacak parasına. Umrunda değil.
    0 ...
  42. 506.
  43. galatasaray taraftarının gaddar olduğunu bilmeyen hoca.

    2-3 kez daha yenil bakalım ne oluyor mancini efendi.
    0 ...
  44. 505.
  45. önemli eksiklerinden biri liderlik vasfı eksikliği olan teknik adam.

    http://goo.gl/LfnnrH
    0 ...
  46. 504.
  47. kendisini hiç sevmememe rağmen geldiği zaman umut vermişti bana. ama hala taktiksel denemeler yapmaya devam ediyor kendileri. ceyhun sevgisi de bunu üstüne eklenince hala panik yapmadan galatasaray maçı izleyemiyorum.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük