lan acımasız olunacaksa eğer kendisini bu geceki kadro seçimi yüzünden yerin dibine sokmak mümkün. fatih terim'i real'e karşı çift forvet hücum futbolu oynattı diye çok eleştirmişti insanlar. mancini bugün hiç beklenmedik bir hamle yaptı. ceyhun tercihini hep eleştirsem de kadroyu görünce "lan manyak mıyız" demeden edemedim. 20 dakika tamamlanmadan rakip maçı koparabilirdi. tek başına hazard'ın bile hallaç pamuğu gibi atacağı bir savunmaya sahip olmamıza rağmen bir de 4 hücumcuyla sahaya çıkıyoruz. hani tutsa tutar da aslında. içerde oynuyorsun, dışardan bakınca sakat bir takım olarak algı yaratmışsın. her rakibe ters gelen bir takım galatasaray. es kaza iki üç topu kaleye nişanlasa hajrovic maç 2-0 bile olur ama sahada öyle olmadı. standart saçma sapan golümüzü yiyerek başladık. allahtan mancini erken müdahale edip hajrovic'i oyundan aldı da maçı kontrol etmeye başladık.
evinde oynadığın bir maçta, 1-0 gerideyken geri vites yapmak iyi bir şey değil. hele de yedek kulübende skoru değiştirebilecek adam yokken. yekta hamlesi tutmasa tur daha ilk yarı bitmeden gidebilirdi. rakip çok iyi takım olabilir. favori olabilir ama galatasaray da kötü bir takım değil ve kendi evinde seyirci desteğiyle kim gelirse gelsin, moral olarak çöküntü yaşamadığı sürece kafa kafaya oynayabilecek bir takım. motive olduklarında takıma level atlatabilen futbolcuları var. maça kendi futbolumuzla başlamış olsaydık net bir skor elde edebilirdik. mancini'nin biraz daha takıma güvenmesi gerekiyor bence. beraberlik golünü bulduktan sonra hajrovic'i oyuna alma imkanı olsaydı kilitlenen oyunu açmak için bir hamle şansı olabilirdi ama onu baştan tüketti hoca. ya bir de kulübede oyuncu da yok. takımın o şekilde maçı götürmesi mümkün değil, illa ki bir hücumcuyu alacaksın, ne diye hepsini sahaya sürersin. belki gol bulup almayı düşündü ama çok riskli bir kumar bu da. mancini hata yapmış olsa da iyi döndü maç. deplasmanda şansımız var mı? bence mümkün.
bu maçta takım kontrollü sakin oynayabilir mi sorusunun cevabını aradı sanırım. lakin ofansif karaktere sahip bir takımın bir anda da evrilemeyeceği aşikar. takım nispeten olumlu bir tepki verdi ama bir bireysel hata gerçekleşip de tüm planı yatacak diye endişelendirmedi de değil hani.
ayrıca rakibin en önemli oyuncusu almeida'yı sırayla ceyhun-melo-gökhan isimleriyle hava toplarında kilitlemesi galibiyeti getiren hamle olmuştur. onu da bir kere kaçırdık bereket ki muslera kurtardı şutu.
gelgelelim fatih terim'in heyecanlı kendi tabiriyle bam bam bam oynattığı takımdan sonra bu maçtaki görüntü kendisine destek veren şahsımı sıkmıştır.
selçuk ta ısrarını anlayamadığım.
sneijder i solda öldürüyor.
drogba da fazla ısrar ediyor. hiç ekonomik kullanamıyor.
ceyhun un top kayıplarına ne zaman çare bulacak.
hepsinden daha önemlisi sneijder in performansı. sneijder devreye girmezse bu takım başarılı olamaz.
'juventus'u zemin bozuk olmasaydı eler miydik pek emin değilim' gibi bir kelam etmiş teknik adam. altına isim yazmadan bu lafı edenin kim olduğunu sorsalar ümit özat falan derdim herhalde. pas vallahi.
bir de transferleri yeterli bulmamış. herhalde devre arasında 20 oyuncu falan bekliyordu.
çok dindar biridir. ayrıca kendini bir röportajında taktik konusunda deha olarak nitelendirmiştir. juventus'a gösterdin, şu chelsea'ye de aynı tarifeden sinyor.
başından beri arkasında durduğum her tartışmada savunduğum adam. Fatih Terim egosundan sonra takıma ilaç gibi gelen teknik direktör. Akıllı transferler ve oyun içi değişebilir düzen ile sisteminin doğru oyuncularla ne kadar iyi bir sistem olduğunu adeta gösterdi. Seneye çok daha iyi bir takım yaratacağına eminim.
galatasaray da son 2 aydır yakaladığı başarılar göze çarpmaya başlayınca hemen karalama kampanyası düzenlenerek hileli iflas gibi bir saçmalık türetilen hoca. en kısa zamanda olayın asılsız olduğu anlaşılacak ve başarılarına kaldığı yerden devam edecek inşallah...
galatasaraya gelmiş en kaliteli teknik adamlardan bitanesidir.
bu adamın kıymeti bilinmelidir, bu adam gerçekten futbolcunun yeteneğinden ve potensiyelinden anlıyor. yıllardır kadroda görmediğimiz ceyhun gülselam, emre çolak ve yektanın da çok kaliteli futbol oynayabileceklerini bize göstermiştir.
ilk geldiğinde çok eleştirdiğim ama şu an takımı şahlandırmış teknik adamdır. Bir takımla nasıl 34542146540 tane diziliş yapılabilir diye mi deniyor anlayamadım ama gerçekten başarılı adam.
çocukken matematik dersinde en çok permütasyon kombinasyon ve olasılık konularını seviyordu sanırım. her maça çıkardığı ayrı on birleri daha basın önceden bilip yazamadı. ersun yanalın b planının olmadığı konuşulurken mancinin a planı dışında b den z ye planları mevcut görünüyor.
bütün herkes hasta karizmana,atkına
senin gibi adamı bulamaz bir daha bu camia
seni eleştirenlere verdin cevabını sahada Canımın için roberto mancini
geldiğin ilk gün bağırdılar 'imparator fatih terim' diye
sen hiç aldırmadın onlara baktın işine
takımı ayağa kaldırdın ceyhun gülselam ile seviyoruz seni roberto mancini
juventus'u uyutun 85 dakika
çıktı sneijder koydu tam zamanında
yok böyle bir taktiksel zeka
allah kerim roberto mancini
takım devam ediyor yoluna 3 kulvarda
sana güveniyoruz fenere de koyucaz arenada
sezon sonu ellerinde yükselecek o kupa adamın dibi roberto mancini.
--spoiler--
kupa maçımız var. niye lig maçı cumartesi anlamadım. sebebini bilmiyorum
--spoiler--
bu federasyondan her şey beklenir.
şu mu yani kıstas: geçen cumartesi fener maç yaptı.şimdi galatasaray yapacak. iyi de adamın dediği gibi türkiye kupası, şmpiyonlar ligi kupası var.
çok mu zor.
adaleti sağlamayı çok yanlış anlamış federasyon.
net bir biçimde galatasaray'da başarılı olmuş hocadır. anahtar teslim başlamadığından kendisini şampiyon olmak veya olmamakla başarılı ya da başarısız ilan etmek bence çok mantıklı değil.
ama takımın genel durumu, içerdeki istikrarı, transferde atılan adımlar ve uzun vadeli görünen planlama gayet başarılı.
roberto mancini'yi küstürüp mantıksız bir zamanda gönderirse şu halde başarısız olan yönetim olur ki bu pek olası değil.
sportif hiçbir durumu göz önünde bulundurmaksızın hocanın arkasında dururlar ve gelecek için bir şeyler yaptıkları konusunda samimiyetlerini ispatlarlarsa onlar da fevkalade başarılıdır.
şampiyonluksa galatasaray zaten hep yarışın içindeki takım. x ya da y durum da şampiyon da olunamayabilir ki bu sporun gereğidir. bizim bir hatamız eksiğimiz olduysa tabi ki rakipler olmalı.
dolayısıyla her şey şampiyonluk değil daha doğrusu sadece şampiyonluk değil.
gerets'i geçtim, cevat hocayla bile şampiyon oldu bu takım.
ama mancini de gelecek vaadedecek, galatasaray efsanesi olabilecek yeterlilik var. altını çiziyorum, umarım sonuçlar nolursa olsun arkasında durulur.
geldiğinin ilk gününde söylemesem de birkaç maça baktıktan sonra söylemeye başladım, ki sonuçlar genelde çok iyi değildi amma velakin,
bir fenerbahçeli olarak başarılı bulduğum teknik direktördür zira takımın uyumu için denediği bi çok taktik ve gençlere yaptığı daha doğrusu yaptırdığı yatırım takdir edilesidir.