adına bakınca muhteşem insanları çağrıştıran, ama icraatlerine baktığımızda pek bir şey başaramamış teknik direktördür. taktik bilgisi zayıf, motivasyon zayıf, adam yönetimi zayıftır. managerlik yerine başka mesleklere yönelebilir.
(bkz: şezlong kadını)
basında çarpıtılmış bir beyan etmiştir. fb.yi hafife alarak, herkesin götünden anladığı gibi 4 atarız dememiştir. bu başlık ortalığı sikiştirmeye bayılan fenerli medyanın tipik bir motivasyon orospuluğudur. adam futboldaki gol kaçırma şanssızlığından, her maçta birçok pozisyonu harcayan gs. forvetinden bahsederken bakarsınız şans döner, her pozisyon gol olur, haftaya 4 atarız demiştir. bursa maçındaki forvetlerin şansı gibi anlamında. önce okuyun ondan sonra azın amk.
Gelecek sene kurduğu kadro ile yapacaklarının eleştirilmesi kanaatindeyim.
ancak olası bir fb yenilgisi yerine Lucescu'nun gelmesine neden olacaktır zira ukrayna'da var olan karışıklıklar yabancı oyuncu ve teknik direktörleri rahatsız etmekte ve kaçma planları var.
Aklı olan ukrayna ligindeki iyi yabancılardan toparlar.
90+ 3. dakikada ontivero' yu oyuna sokmak isteyip süre bittiği için sokamayan teknik direktör. sanırım yenilmekten korkuyordu zaman geçirip maç bir an önce bitsin istiyordu. bitime saniyeler kala oyuncu sokmak nedir allah aşkına?
vasatın altında teknik direktördür. ben bunu bilir, bunu söylerim. bu adam juvenin küme düşürüldüğü, milanın eksi puanla başladığı ligi göt zoruyla şampiyon bitirmiştir. araplara kurdurduğu city'i, rezalet bir manuya (şu anki kadar değil) karşı yine göt zoruyla kazanmıştır. balotelliden dayak yemiştir.
görev yeri genoa, Lazio vs olmalıdır.
ulan anlamadığım sonra ersun yanalı Övünce niye övdün oluyor.
neyse efendim, iyi ki galatasarayın başındadır. seviyorum seni mancini.
siktir olup gitmesi gereken teknik direktör bozması. sana burada ekmek yok mancini git avrupada yap artistliklerini. ama gider mi amk? istifa eder mi? 30 mn tazminat almak varken istifa edecek kadar delikanlı değildir bu adam.
sinirden beni kudurtan beyefendi teknik direktör. lan oğlum bizim ülkeye sokmuyor işte bu beyefendi cool duruş kulübede. ana avrat sovup sayacaksin doveceksin futbolcuları. yabancılar bile buna alıştı lan iki senede. sen çok efendi kaldın bu lige, gözünü seveyim siktir git Southampton falan çalıştır o tarz kulüplerde cool cool otur kulübede.
çıraklık dönemindedir. kalfalık döneminde ortalığın anasını belleyecek, iki tane ortalık olacaktır. ustalık döneminde de fatih hoca gelir artık yerine.
ilk haftalarda şahsen desteklediğim, hem futbolculuk yıllarındaki büyük oyunculuğuna, hem de aldığı şampiyonluklara olan saygımdan dolayı zaman vermek gerektiğini savunduğum kişiydi ama bugün artık ümidi kestim. ruhsuzluk takımın her yerine sirayet etmiş, tv.yi kıracaktım maçı seyrederken. artık bu takımdan hayır gelmez. lucas'ı kenarda bekletip de oyuna sokmamak ne abi! kötü oyundan ziyade oynuyormuş gibi yapan ceyhun, yekta formsuz selçuk, tutarsız burak, alınmış bir sürü oyuncu, kağıtla talimat vs. adamı deli ediyor. başarıya aç, melo gibi çılgın cazgır 2-3 adam alın şu takıma biraz gaz versin. mancini'nin bu cool ayakları uymadı. madem türkiye ligini çok kaliteli bulmuyorsan, mantık olarak bu senin işini kolaylaştırmaz mı eğer sen çok kaliteliysen. 3 yıl sözleşme yapacağın Ceyhun aşkını sikeyim ayrıca. getirin şu luceskuyu.
sabır gösterilmesi gereken teknik direktör. biliyorum zor ama en azından sezon sonuna kadar eleştirmeden desteklemeliyiz; çünkü sezon sonu ligi 2. bitirip şampiyonlar ligine direkt gitmek ve türkiye kupasına ulaşmak adına yapılabilecek en akıllı yöntem bu. sonrası sezon sonu oturulur konusulur. ben de biliyorum sabretmek, sebat göstermek zor, çıldırmak işten bile değil ama gecmisten ders aldığımızda gidilebilecek en mantıklı yolun bu olduğunu görürüz.
29 mart 2014 konyaspor galatasaray maçında, maç 0-0 giderken, son 15 saniyede oyuncu değişikliği yapmaya çalışmasını biri bana anlatsın amına koyim ya.