sağolsun dün yine kadro değişikliği yapma huyundan vazgeçmeyerek sabri yi sol kanata hapsedip telles i kenara almış, A2 takımından berk ismail i 11 de sahaya sürmüş ve melo-selçuk-ceyhun üçlüsünü birlikte oynatarak takımın hücum gücünü iyice aşağıya çekmiştir kendisi. haliyle tüm yük sneijder e bindi ve adam savunmadan başını kaldıramadı.
hakan ı stoperde oynatmak yerine chedjou yu orada değerlendirip yekta veya veysel i 11 de değerlendirmesi gerekiyordu. bu adam gs yi rezil ediyor ve dikkat ederseniz sneijder veya drogba nın oynadığı maçlar götünü kurtarıyor. sezon sonunda yaptıklarına teşekkür (!) edilerek kendisine yol verilmesi büyük bir adım olacaktır.
''onlar hakkında pek de konuşmayı düşünmüyorum açıkçası. mancini takımlarını çözmek çok zor. çok farklı taktiklerle oynayabiliyor, bir günü, diğer gününü tutmuyor. bugün bir sneijder'i öne aldı, sonra burak'ı kenarlarda oynattı. bazen 3'lü oynatır, bazen 4'lü, bazen 5'li."
galatasaray'a gelmeden önce de sevmediğim, başarısız bulduğum bir teknik direktördü. galatasaray'a geldiğinde karizma adam dedim, ahaha atkı dedim saçma sapan sebeplerle kendimi avuttum ama içten içe başarısız olacağını biliyordum. hiç umut vermiyor geldiğinden beri tahmin ettiğim gibi. sezon sonu pılını pırtını toplar gider diye umut ediyorum. yerine ne zaman "galatasaray teknik direktörü kim olsa iyi olur" diye düşünsem ilk aklımdan geçen adam olan mircea lucesu gelsin isterim ama lucescu zor, lucescu dışında türk bir teknik direktör gelmesi daha mantıklı olur, aklıma ilk olarak şenol güneş geliyor. en iyi seçim o olacaktır diye düşünüyorum.
her hafta farklı 11 çıkaran başka teknik adam mı diyim yoksa olmaya mı çalışıyor diyim ne desem bilmiyorum.
şimdi mancini ile herkes bizi tokatlıyor bunu görüyoruz. berabere kalan takımları dövüyolar o derece.
hal böyleyken her takım senden puan alabiliyosa, lig sonuncusu kayseri seni kendi evinde yenip üstüne kasımpaşa 4-0 yeniyosa yahu adam ne diye her maç farklı 11 çıkarırsın?
hee sırf sende mi hata? tabi ki değil. senin yanında futbolcular da bir o kadar ruhsuz. bir o kadar da yönetim suçlu. senin gıbı beceriksiz bir teknik direktöre 9 milyon euro tazminat koydurtan bir o kadar moron yönetim.
velhasıl kelam bu adam istifa etmez, 9 milyon eurosunu alıp buradan kaçar.
manchester city gibi bir takımı şampiyonlar liginde rezil eden. agüeronun son saniye golüyle sadece 1 şampiyonluk görebilmiş vasat bir adamdı. galatasaraya geldi kendini lord, kral falan zannediyor galiba. bu çok kötü hakem, bu böyle, bunun bıyığı var. lan güzel kardeşim bi kendine bak. chelsea koyuyor gülüyorsun. uzatmışsın ayaklarını. kasımpaşa'ya gel bizi yen kadrosu çıkardın madara oldun.boş yere hakeme sallama.
özet olarak efendim. bu adamın hayatındaki tek önemli özelliği büyük maç kazanmasıdır. ama en dandik takıma yenilerek o fark yarattığı özelliğini mundar eder her zaman.
vasatın altında olan teknik direktör.ilk geldiği gün de böyle düşünüyordum bursa'yı 6 0 yendiğimiz maçta da böyle düşünmüştüm.ingiltere ve italya da şampiyon olmuş.m.city ile milyon dolarla takım kurup zar zor son maçta,inter ile juve'nin olmadığı milan'ın eksi puanlarla başladığı ligde şampiyon oldu.her şeyi geçiyorum bu adamda 90. Dk ve uzatmalarda oyuncu değiştirme huyu var bu nasıl bir saçmalıktır.3 farkla öndesin dakika 88 koray'ı oyuna alıyorsun fıkra gibi.
teknik değerlendirmelere girmeden önce daha galatasaray'ın gündemindeyken hakkında düşündüklerimi ifade edeyim. bu adamın başarısı,
1- milan(2006'dan sonra toparlayamadı), juventus(küme düşürüldü, çok önemli oyuncularını kaybetti) un adeta olmadığı italye liginde, juventus'un çok önemli yıldızlarını(ibrahimoviç ve viera) kadrosuna katarak şampiyon olmuş. kaldı ki 2006'dan önceki 2 sezon da inter'i çalıştırmasına rağmen o iki sezonda takımı şampiyon yapamamış, birinde juventus'un elinden alınan şampiyonluğu almıştır. avrupa'da başarısı yok, mourinho aynı takımı geliştirmiş ve 2010'da şampiyonlar ligi şampiyonu yapmıştı.
2- manchester city ile yani dünyanın en büyük transfer bütçesi ile takımı sadece 1 sezon şampiyon yapmış(son dakikada) ve şampiyonlar liginde gruplardan çıkmayı bile başaramamıştır. manchester city'ye transfer ettiği onca yıldız forvete karşın hala kadrosuna takviye isteyen bir adamdı. şimdi galatasaray'ın devre arasında yaptığı onca transfere rağmen, transferler istediğim gibi olmadı demişti bu adam. kendisi chelsea'nın başına gelen mourinho gibi olmadığı için yapabildiği bu kadar city ile.
bu adam elinde inanılmaz bir bütçe ile başarılı olur ancak. o da bir yere kadar. yoksa liginde mancini ile şampiyon olan inter niye gönderdi bu adamı? adamda hocalık kapasitesi olsaydı manchester city en kötü paris saint german kadar başarılı olurdu. ama yok. sürekli kadroyu değiştirerek istikrar yakalayamamış, sanki adeta iyi giden takımı bozmak için uğraşıyor gibi bir hali var. belki sözleşmesindeki yüklü tazminatın bunda etkisi vardır bilemeyiz. ama footbal manager oynayanlar bile iyi oynamış kadroyu mümkün olduğunca bozmazlar.
bence iyi teknik direktör değil kendisi. galatasaray için yetersiz.
bir beşiktaşlı olarak şerefi varsa defolup gitmesini beklediğim futboldan anlamayan zavallı teknik direktör müsfettesidir. herif milyon Eurolar götürüyor bu ülkenin çocukları aç geziyor.