kendisinden önceki hocalar aydın yılmaz'la emre çolak'la değil de xavi ve gerrard'la şampiyon olduğu için eleştirmememiz gereken teknik adammış. y.h.h.
hayatımda rijkaard'dan bu yana galatasaray'la uyumu bu denli yakalayamamış, bünyenin bu kadar reddettiği bir hoca daha görmedim. ısrar eşittir zarar.
nihayet (bkz: 16 nisan 2014 bursaspor galatasaray maçı) aylardır söylediğimiz tek forvet ve arkası sneijder sistemi oynatmış ve takım bursa'ya 5 atmıştır. bu şey gibi oldu. tam çalışmaya başladım okul bitti misali.
manchester city nin harika kadrosu ile şampiyonlar liginde gruplardan çıkamamış bir adamdır.Kariyerinde net bir başarısı yoktur,aldığı eufa kupası ,şampiyonlar ligi kupası yoktur.Mutlaka kazanması,en az 2 gol atması gereken Bursaspor deplasman maçında da tek forvet ile çıkmasıyla futbol bilgisini net göstermiştir.
bir sene daha süre tanınması mecbur olan teknik direktör. o kadar transfer boşa mı gitsin amk? bir de tazminatı var beyefendinin. nasıl mal bir taraftarsınız anlamadım ki.
kendi evladını, yüksek divan kurulu üyesini, gelmiş geçmiş en başarılı efsanesini harcayan, kendini üç yönetici bir atkılı italyan'a emanet ederken vicdan azabı çekmemek için ihanet öyküleri uyduranların en sevdiği.
eskaza bir de başarılı olsa neler yazacaklardı hakkında allah bilsin, takımı açık açık yok etmişken düzülen bu kadar methiyeye bakıyorum da.
m. city gibi dünya karmasında başarı yakalayamayıp orta seviyede Türk takımının başına getirip başarı beklenen adamdır . Sonuç seneye kovulması öngürelen adam. Tabi aldığı paraya bakarsan kovulana kadar gitmemesi olası sonuçtur.
geçtiğimiz maçlardan biri berabere bitmek üzereyken oyuncu değişikliği yapmaya kalkışmıştı. son maçta da takım mağlupken forvet çıkartıp orta saha aldı.
birinin kendisine oturup '' amacın nedir hocam ? galatasaray deneme yanılma tahtası değildir. istikrar istiyoruz. '' demesi lazım... yoksa bu istikrarsızlık hiç de hoş değil...