bu kadının canlı performans videolarına bakıyorum da, hepsinde sesi berbat geliyor. artık stüdyoda nasıl oynamalar yapıyorlarsa albümünde o berbat ses bile kulağa güzel gelebiliyor.
sesiyle beyonce'un rakibi asla olamıcak olsa da, gencecik yaşında büyük yol katetmiş kalın bacaklı, bu aralar kırmızı renkte saçlara sahip güzel hatun. sanırım kendi de beklemezdi bu kadar ünü! ne çok iyi dansediyor jennifer gibi ne de çok iyi söylüyor beyonce gibi, ama bişey var bu hatunda! sahneye yakışıyor dedikleri şey olsa gerek! britney, jennifer falan süpürdü valla piyasadan. işi biliyor ya da işi iyi bilenlerle çalışıyor! tarzım değil, ilgilenmem ama kendi tarzında, anlaşılan o ki: özellikle kendi ülkesinde iş yapan şarkılar yaptı, yapıyor.
(bkz: umbrella)
(bkz: only girl)
Doğa harikası olmasına rağmen nasıl oluyor da kendisini bu kadar hor kullanıyor anlayamadığım şahsiyet.Kalbimi Please don't stop the music şarkısıyla fethetmiştir.
birkaç ay sonra gelen edit: illuminist olduğunu öğrenmemle artık dinlemediğim kadındır.
insanlara şuan bakış açım nasıl biliyor musun. hani so hard şarkında insanlar ye ye ye i'm so hard diye bağırırlar ve ne kadar basit olduklarının farkında değillerdir ya, öyle bir şey işte.
müzik alemine gelmesiyle,alemi sallaması bir olan,nice müzisyene müziği bıraktıran zat.
edit: sözüm sanadır ey eksi oylayan,aranan,ardından nice küfürler sayılan kardeşim.rihannadan çirkin misin?yoksa rihannayı elde edemeyecek kadar zavallı mı? nesin,kimsin,hangi cinssin?