youtube'da bi videosunu izlerken kullanıcılardan biri aşağıda paylaştığım diyaloğu paylaşmış.
izlediğim video love the way u lie dı ve ben o damar şarkıyı dinlerken koptum gülmekten.
(diyalogdaki rihanna'lı olanlar, rihanna'nın birer şarkısı)
kızıla boyattığı saçlarıyla değil de önceki saçlarıyla pink'in eski asi rock'çı haline benzettiğim güzel kadın. sesi de kendi kadar güzel, özellikle rude boy'u muhteşem.
Gerçek adı şaşa olan şarkıcı sahne adı rihannadır. Umbrella şarkısıyla ülkemizde tanınmıştır. C.browndan yediği dayak ve çıplak pozları yüzünden gözümüzden düşse de rude boy şarkısıyla birlikte tekrar kalbimize girmiştir.
önyargı demeyelim de, bana çok çok ufak bazı ihtimallerin gerçekleşebileceğini gösteren gavruk sanatçı.
ben ne mi diyorum: çok beğendim lan ben bu kadının sesini de müziğini de. hele o man down yok mu? bunu yazana da yapana da düzenleyene de şapka çıkartırım ben.
(edit: ben bu kadının bir metal albümünde -evet rock da değil metal- neler yapabileceğini çok merak ediyorum. ve gerçekten de ortaya çok çok süper bi iş çıkacağından eminim. misal bir ayreon albümünde harikalar yaratır bu kadın. son albümünde bir iki rock tabanlı şarkıda gerçekten bu paralelde bir ışığının olduğunu gördüm ben bu rihanna'nın)
''baby i just wanna dance
i don't really care caree caree...''
eğer fazla mutsuz ve halsiz bir vaziyette iseniz bir shut yapın bu şarkıyı açın son ses dışarıya çıkmadan önce dinleyin!!
işe ya shut yarıyor ya da rihanna!!
ama eğlenmek istediğiniz zaman rihanna sız shut ya da shut sız rihanna olmuyor söyleyeyim!!
Son şarkısı S&M'e çektiği klibin 2:38-3:02 saniyeleri arasında, fonda geçen yazılardan bazıları aynen şöyledir: Red Riding,Sex ve en önemlisi 'Rihanna the princess of The Illuminati'. Illuminati değil The Illuminati'dir. Artık ne olduğunu yavaş yavaş göstermeye başlamıştır.
s m klibini izledikten sonra Princess Of The Illuminati yazısını gördüğüm için gözümden düşen r&b şarkıcısı. s m klibi vahşi ve şiddet içeriyor falan ama ona o kadar şaşırmamak lazım zira s m'in açılımı sadomasochism olduğu için şaşırmadım.
asla britney spears gibi batmayacak süper star. sesi müthiş çünkü. ayrıca arkasında koca rnb sektörü var lan. bu arada s m klibinde kestane rengi saç da çok yakışmış bu hatuna. her renk saç gider mi bi insana gidiyo işte. ayrıca pembe renk patlamış mısır nasıl bi hayal gücüdür.
göğüslerinin biri normal sayılmayacak derecede bir tarafa, diğeri öteki tarafa bakan şarkıcı. hayır yani ileride hayal kırıklığına düşülmesin diye peşin söylüyorum.
muhteşem bir sese ve güzelliğe sahip şarkıcıdır. fakat kendisinin 1988 doğumlu olması beni fazlasıyla şaşırtmaktadır. rihanna 88 liyse ben daha doğmadım yani. *
sesi öyle böyle değil hakikaten güzel olan hatun. canlı performansta söylediği rude boy'un orijinalinden bir farkını göremedim ben. orijinalinde sesi nasılsa burada da aynen öyle, muhteşem: http://www.youtube.com/watch?v=L-00YRCesJM
burnu biraz geniş, siyahi olması sebebiyle sanırım. ama gerisi oldukça iyi.
bir de sesi nasıl güzel geliyor insanlara anlamış değilim, bence oldukça rahatsız edici. sivrisinek vızıltısı kadar kulak tırmalıyor*