sadece sesi güzel bir müzik kariyeri için yeterli olacakken, kısa yolu seçip işi göte başa, sekse döndüren popçu şahsiyet. sonuç: mükemmel ses, içler acısı cinsellik kokan sözler, tahrik edici mimikler, elbiseler vesaire... yazık.
kaliteli popcu. kaliteli söylüyor ve ses rengi sıradışı. lady gaga ve katy perry ile beraber dünya pop müziğini ayakta tutan kişi. evet kıçını, memesini gösteriyor ama aynı zamanda yaptığı işi de bilerek yapıyor. müzisyen yani. bizimkiler sadece açma kısmıyla ilgilendiğinden dolayı asıl yaptıkları işin ne olduğunu anlayamıyorlar.
ayrıca boxer dergisinin haziran ayında rihannaya özel bi bölüm ayrılmış rihannayı sevmek için 13 neden diye. öğrendim ki bizim rihanna tam bir melezmiş. dedesi irlanda kökenli büyükannesi de afrikalıymış. yeşil gözlerini irlandalı dedesinden kıvraklığını afrikalı genlerinden müthiş seksiliğini ise barbados kökeninden alıyormuş. beyonce veya mariah carey gibi melezlerden farklı olarak kökeninden gurur duyuyor ve estetik operasyonla dudağını veya burnunu küçültmüyormuş. erkeğine sadıkmış chris brovndan bile dayak yediği halde kolay kolay ayrılmamış. işte aklımda kalan maddelerden bir kaçı bunlar ha bi de sekste pasiflikten hoşlanmazmış seksin iki kişilk bi aktivite olduğunu söylermiş ve partnerini mutlu etmek için elinden geleni yaparmış ***. diğer maddeleri boxer dergisinde bulabilirsiniz. ve boxer bu özellikleri saymadan şöyle bi yazı ile giriş yapmış ve bu yazı benim rihanna hakkındaki düşüncelerimi bire bir yansıtıyor.
--spoiler--
15 yaşında modellik teklifi alacak kadar güzel. Milyonlarca albüm sattıracak kadar popüler. Genç yaşında dört Grammy ödülü kazanacak kadar yetenekli. *Gelmiş geçmiş en seksi melez şarkıcı Rihanna, Lady Gaga gibi çirkin, Britney Spears gibi eski ve Beyonce gibi yaşlanmakta olan starların arasında yeteneği ve güzelliğiyle parlamaya devam ediyor.
--spoiler--
Makyajsız hali hiç de güzel değilmiş ama onu bu haliyle de seviyoruz. Memleketi barbadosta geçiriyomuş tatilini. Tatilde barbadosa gitmek için güzel sebeptir kendisi. iyi turist çeker.
umbrella şarkısında "under my umbrella ellaa ellaa ehh ehh" derler esasen "le allah" (allah yok) diyen illuminatist sanatçı. tabi ki bu kadarının takıntı olduğunu öne sürerdim amma kendisinin illuminati sanatçısı olduğu çok aşırı belli: http://www.itusozluk.com/goster.php/rihanna/ @6502215ö
dubstep adlı yeni albümünde eski şarkılarının coverlanmış halleri mevcuttur. albümün giriş şarkısı en iyi şarkısı olan disturbiadır. kapanış şarkısı da çıkış şarkısı olan umbrelladır. şu adresden albümdeki tüm şarkılar dinlenebilir:
son zamanlarda iyiden iyiye saçmaladı. hem imaj hem de şarkılar olarak. bence en güzel hali için (bkz: s.o.s). bu klipteki hali ne güzellik ne şirinliktir ya rabbi...
müzik dünyası için üç günlük hevesten öte bir şey değil. nasıl altmışlarda, yetmişlerde fırtına gibi esip on sene sonra fısı çıkmayan müzik grupları vardı, rihannanın kaderi de onlardan farklı değil. son birkaç sene içinde patlayanlar içinde sadece gaga'ya şans veriyorum, o da bi ihtimal.
asla sönmeyecek bir yıldızdır kendisi. canlı performanslarına bakıyorum da muhteşem bir koreografi var. tabi rihannacım bu koreografiler hareketliyse biraz detone olabiliyor ama o haliyle bile çok güzel:
ama koreografisi yavaş olan şarkılarda muhteşem canlı performans sergiliyor: