redwinemania

entry832 galeri1
    790.
  1. allah'ına kadar beşiktaşlı yazardır.
    0 ...
  2. 791.
  3. 792.
  4. sözlüğün 100.000 numaralı entrysinin sahıbı..
    0 ...
  5. 793.
  6. an itibariyle online listesini tıkladığımda gördüğüm tanıdık tek isim. *
    2 ...
  7. 794.
  8. terk-i diyar etse de gittigi yere asik olamaz, ayrildigi yeri de gonlunden silip asla atamaz.
    atarsa geri donmesin sakin.
    2 ...
  9. 795.
  10. (#69064) ne kadar geç gelip geç farkına varsam da, okunması gereken yazarlardan. *
    0 ...
  11. 796.
  12. 18 ekim 2006 da ki galatasaray-psv maçına edit için alan bırakan ancak doldurmayan kullanıcı. *
    1 ...
  13. 797.
  14. gucludur benim arkadasim. sogukkanlidir da. bir turlu gorusemedik ama umarim ilk kar yagisinda poset'i de alip, camlik'a gidip, kar topu oynariz.
    1 ...
  15. 798.
  16. 799.
  17. bir ara görsem seni sevgili redwinemania.
    0 ...
  18. 800.
  19. 801.
  20. arkadaş, ben böyle yazar görmedim.
    0 ...
  21. 802.
  22. 803.
  23. notlu pilavlı bir akşam sohbetinde görüşmek dileğiyle,feyzli abiler de gelecek.
    1 ...
  24. 804.
  25. Galatasaraylı olduğunu itiraf etmiştir,sözlükçe bjk'lı olarak bilniyor fakat yanlış.
    1 ...
  26. 805.
  27. 806.
  28. an itibariyle yarın akşama yatıya kalacağını bildirmiş yazardır. o değilde ben şimdi baya paniğe bağladım. yok evime bir celebrite geleceğinden değil ( yerim onun celebritisini ben ) de ; öğrencilik zamanlarımızda birbirimize misafir olduğumuzda ortaya ne koysak olurdu yeterki bira ve malbuş eksik olmasındı. lakin yıllar geçti ben evlendim, iyi kötü bir kariyer sahibi oldum, zat-ı muhterem ise memuriyetinin başında bir müfettiş oldu. şimdi kalkıpta al bak menemen yaptık sana, yanına da iki ekmek diyemeyiz ki.
    3 ...
  29. 807.
  30. eski bir yazardir.. sozlukte hakkinda 37 sayfa entry girilmesnin tek nedeni arkadaslarinin cok olmasidir.
    1 ...
  31. 808.
  32. lak lak yapmayı özledim yazarı... elma diyorum gari.*
    0 ...
  33. 809.
  34. (bkz: dayı)

    insan bu kadar inat, bu kadar zeki bu kadar tatlı olur mu ?
    olabiliyor...
    dayıların en hası, en iyisi. bayramda parka götürecek kadar düşünceli...
    arada başka yeğenler bulma ihtimali kızdırıp kıskandırsa da
    evet şu an fark ettim başka yeğen olma ihtimali beni ifrit ediyor.
    benim gibi yeğen bulabilme ihtimali sıfır olmasına karşın kendimi bu konu üstünde düşünürken buluyorum bazen.
    aklımdan değişik infaz yöntemleri geçiyor !!
    bu kısmı (bkz: sözlük yazarlarının itirafları) şeysine şeedicem... *
    1 ...
  35. 810.
  36. 811.
  37. iyiki doğdun dayı demek istediğim yazar aslında bugün için başka planlar vardı ama ses seda çıkmadı dayımdan. bende burdan kutlayayım istedim.
    musmutlu ol dayı, upuzun bir ömrün olsun ÇOK YAŞA !!
    1 ...
  38. 812.
  39. ululardan ulu bir yazardır. zirveye geç katılmamız dolayısıyla kendisiyle pek konuşamasak da birinci nesil olması yeter dedirtmiştir.
    0 ...
  40. 813.
  41. 814.
  42. 1. nesilin yanındaki tip olmama vesile sağlamış yazar her zirveye gelsin +3.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük