an itibariyle yarın akşama yatıya kalacağını bildirmiş yazardır. o değilde ben şimdi baya paniğe bağladım. yok evime bir celebrite geleceğinden değil ( yerim onun celebritisini ben ) de ; öğrencilik zamanlarımızda birbirimize misafir olduğumuzda ortaya ne koysak olurdu yeterki bira ve malbuş eksik olmasındı. lakin yıllar geçti ben evlendim, iyi kötü bir kariyer sahibi oldum, zat-ı muhterem ise memuriyetinin başında bir müfettiş oldu. şimdi kalkıpta al bak menemen yaptık sana, yanına da iki ekmek diyemeyiz ki.
insan bu kadar inat, bu kadar zeki bu kadar tatlı olur mu ?
olabiliyor...
dayıların en hası, en iyisi. bayramda parka götürecek kadar düşünceli...
arada başka yeğenler bulma ihtimali kızdırıp kıskandırsa da
evet şu an fark ettim başka yeğen olma ihtimali beni ifrit ediyor.
benim gibi yeğen bulabilme ihtimali sıfır olmasına karşın kendimi bu konu üstünde düşünürken buluyorum bazen.
aklımdan değişik infaz yöntemleri geçiyor !!
bu kısmı (bkz: sözlük yazarlarının itirafları) şeysine şeedicem... *
iyiki doğdun dayı demek istediğim yazar aslında bugün için başka planlar vardı ama ses seda çıkmadı dayımdan. bende burdan kutlayayım istedim.
musmutlu ol dayı, upuzun bir ömrün olsun ÇOK YAŞA !!