bir yılı daha omuzlayıp arkada bırakan, kardeşim.. kelimenin sözlük de anlamı ile, kardeşim..
tanışıklığımız "iyi adam bu da he, muhabbet edilir valla.." seviyesinden, "yarın bir gün, ben 45 yaşına geldiğimde de bu adamla oturup eski günleri hatırlayacağız." durumuna ne ara geldi, inan ben de bilmiyorum. demek eskidik devrem. şimdi hani doğum günü ya, buraya böyle içli, hisli (gülme, s.ikerim) cümleler farz idi vakt-i zamanında. ama dedik işte olm, eskidik artık, pek lüzum kalmıyor böyle şeylere. kısa kessek de biz, paylaştıklarımız çok fazla, o yüzden gocunmuyor insan.. dediğimiz gibi;
mutlu yıllar devrem..
not: olm o bu değil, geçen baktım, en çok entry sana yazmışım amk. ulan insan sevgilisine 58 (yazı ile, elli sekiz) entry yazmaz be. onu da geçtim, en beğenilen 2. entryim de sana yazdığım entry lan. illa evlenelim mi a.mına koyim şimdi biz? [sinemaya gitsek de olur. ekseriyetle.]
umutların gerçek, gerçeklerin mutlulukların sonsuz olsun ... Mutluluğunun ömür boyu devam etmesini, yaşantında hiç bir şeyin seni üzmemesini, günlerin Getirdiği mutluluğun tüm kötülükleri unutturacağı, başarıların tüm başarısızlıkları yok edeceği güzelliklerin hayatını dolduracağı yılların olsun dileklerimle.... doğum günün kutlu olsun redwinemania * iyi ki doğdun!
ülkemizde her yılın en olaylı, kavga gürültülü gününde doğma başarısı göstermiş doğum günü kutlu olasıca yazar. biraz sıkılgan, biraz kayıplarda, biraz filozof, biraz (?) fanatik bünye. fak yu der gözlerinden öperin.
sozluge girdigim anda (bkz: çocuk esirgeme kurumu/#100473) entrysini gorup irkildigim sahis. ya modlarla anlasti, limon a bir mesaj vermem lazim dedi. ya modlar ona bugun icin kiyak gecti (eger oyleyse 17 haziranda benim sukelalarimla acilsin sozluk *). ya da tamamen tesaduf. ben karar veremedim.
(vakti zamanında sayfalar dolup dolup taşardı hemi devre?)
(bkz: redwinemania/@don santino corleone)
e daha fazla ne söylenebilir ki zaten.. iyi ki doğmuş..