süper marketlerin ramazan ayında başlattığı; sözde içindeki muhteviyatın uyguna geldiğini savunduğu kampanyalardır. ben hesapladım aralarında bi fark yok tek tek almaya kalksak. bizim halkımız atılgandır.
edit: daha önce bu başlık açılmış olabilir ama ben bulamadım. açıldıysada kusura bakmayın.
alan var alamayan var. insanların nefislerini terbiye etmesi ya da açların halinden anlaması için tezat oluşturacak bir eylem. açlar onu alabiliyor mu ki sen de alıyorsun? ya da nefsini o koliyi alarak mı terbiye ediyorsun? hediye gelmişse o başka tabi.
Çocukken bir keresinde çok ısrar edip anneme aldırmıştım..
Altı üstü içinde ne var; çoğu zaman yediğimiz şeyler. Öyle saklı kapalı olunca cazip geliyormuş işte aklımız sıra.
içindekiler tek tek hesaplandığında daha ucuza denk geldiği doğrudur fakat istediğinizi seçememek kötüdür.
Ekseri zengin ve elitlerin egosunu tatmin eden , tamahkârların iştahını kabartan riya ile taçlandırılmış ritüel .
Olması gereken ihtiyacı olanları araştırıp bulduktan sonra nokta atışı yapıp ihtiyaçlarını tastamam gidermektir .
Genelde sağlıksız, kalitesiz ve son kullanma tarihi geçmek üzere olan malzemelerin işgüzar zincir market sahiplerince kapalı kutularda hazırlanmasıyla ortaya atılan ramazan ayı pazarlama tekniği.
içeriği her yıl biraz daha küçülen, maliyeti düşürmek için "en ucuzu hangisiyse o olsun" mantığıyla doldurulan vizyonsuzluk paketidir. şirketlerin tonlarca ağırlığı depolama/dağıtma zahmeti bir dert, çalışanın o dev kutuyu toplu taşımada eve sürüklemesi apayrı bir dert. lojistik olarak tam bir eziyet. bunun yerine ver farklı marketlerde geçen bir hediye kartı; insanlar kendi yeme alışkanlığına, mutfağındaki gerçek eksiğine ve ihtiyacına göre istediği alışverişini yapsın. adamın belini büküp eline ağır kutu tutuşturmak yardımlaşma değil, operasyonel körlüktür. seçme özgürlüğü her zaman daha makbule geçer. özetle; nostalji ayağına işkenceye gerek yok, devir dijital kart devri.
fisebilillah kabililinden dağıtılır.
adam olan kendi yediğinden koyar!
koliye verilecek parayı kişiye toka yapmak çok daha iyi olur, imkanlar dahilinde.