alkolle arası son derece iyi bi birey olarak beğenmediğim,alışamadığımdır..içenlerin sevenlerin de bir kısmına saygı duyarım
ama rakıyı beğenmeyenleri küçümser davranan,dünyadaki en mükemmel,en sert içki rakıymış gibi davranan adamlara kılım,oldum olası anlamam o tipleri..bişeyi de overratedlaştırmayın amk
ne kadar saçma sapan şeylere anlam yüklemeye bayılan bir millet olduğumuzun yegane örneği içki. çünkü niye milletçe eziğiz.
kendimize has olsun, en iyisini biz biliriz, bu böyle içilmez böyle içilir diyebilmek için. yok rakı içmenin adabı varmış da, yok kavunuymuş beyaz peyniriymiş bla bla bla.
valla çok ezik milletiz ya, böyle sikten boktan şeylere anlamlar yüklemeyi ne çok seviyoruz. bir de rakı balık muhabbeti var ki ona girmiyorum bile.
içkilerin kralıdır.
yalnızlığa içilir ama yalnız içilmez.
vefasıza içilir ama vefasızla içilmez.
bir garip içkidir.
bilinçaltında ne varsa dışarı vurur.
yani, sarhoşken söylenen her söz aslında ayık kafayla düşünülmüştür.
Şerefe dostlar.*