Çevremde rakı içmeyi çok methedenler olduğu için iki üç senede bir götü başı dağıtmama iki gün başımın ve karnımın ağrımasına sebep olan içki, hemde iyiçicilerle beraber adanına uygun halde onların Yarısı kadar içtiğim halde bana bu kadar dokunmasına rağmen çevremdekilerin çok keyif aldıklarını söyleyerek sürekli reklamını yapmasından dolayı unuturum içtiğimde Başıma gelenleri ve yine heves ederim içmeye, en son iki ay önce içtiğim için önümüzdeki iki üç sene içmeyeceğim içkidir, bünyeye alAkalı demek ki zorlamamak lazım fazla.
yabancıların pek sevmediği milli içkimizdir. dediklerine göre ilaç tadı varmış. hepsi aynı şeyi söylüyor.
sevmemelerinde en büyük etken adabıyla sofrasıyla içmemeleri ve kafalarına göre kolayla falan karıştırıp öyle tüketmeleri diye
düşünüyorum efenim.
lakin şöyle güzel hafif esintili bi ege sofrasında rakı sevilmeyecek bişey değildir.
rakı ya bu içki değil arkadaş milli içeceğimiz resmen bir nimet bunu çok seviyorum ama artık araya mesafe koymalı en bi büyüklük açtırdığımda o büyüklüğün elini öpmek zorunda kaldım o büyüklüğe yenildim dayanamadım vede kendi sorunumda olunca o büyüklük gözümde ne kadarda büyüdü işte.
milli içkimizdir. yurtdışına çıktığımızda ne kadar da yunan rakısı olarak bilinse de lokasyonu türkiyedir. diğer içkilere nazaran mezeleri teferruatlıdır. dostunuzla içiniz
içelim ab-ı hayatı,
neşe verir bedene.
ne mutlu bunu icat edene.
bunu icat eden bir pir,
akşamları iki sabahleyin bir.
artsın eksilmesin.
taşsın dökülmesin.
allah hiç kimseyi,
meyhanesiz memlekete düşürmesin.
Haydari ve şalgamın susuz eşlik ettiği, kana yavaş yavaş giren, girdikçe düşünceleri seyrelten asırlık halis muhlis Türk içkisi. Asmalara şükürler olsun.