yabancıların pek sevmediği milli içkimizdir. dediklerine göre ilaç tadı varmış. hepsi aynı şeyi söylüyor.
sevmemelerinde en büyük etken adabıyla sofrasıyla içmemeleri ve kafalarına göre kolayla falan karıştırıp öyle tüketmeleri diye
düşünüyorum efenim.
lakin şöyle güzel hafif esintili bi ege sofrasında rakı sevilmeyecek bişey değildir.