milletin üzerinden artistlik yaptığı içki. yok efendim şöyle içilir, var efendim ağzında dolandır bir tur, içmeden kokla, içine roka at, vay efendim başında döndür, masaya vur, ayağa kalk sağına soluna bak. eeeh sıktınız artık yani. otur insan gibi iç git zıbar yat sonra. ne abarttınız kural da kural diye. iç işte, sohbetinle, zevkinle.
anason dinleyerek içilmeyecek içki. bunu türkülerle, eski 45liklerle içeceksin arkadaşım, her şeyin bir adabı var. anason şarkısıyla rakı içen bildiğin tikkydir, emodur, vitaminsizdir.
su katılmadan içilmesi gereken sıvı.
alkol demek rakı demektir.
kafayı rayına oturtmak için bira gibi hamallık sayılacak sıvılar yerine ısrarla tavsiye edilir.
kadehinize ilk koyulduğunda bir genç kız gibidir. hafif hafif kokusuyla büyüler ve nazlı nazlı cezbeder.
ilk kadehten sonra cilveli bir hatun gibidir, keyif vermeye başlar hafiften. son kadehte sevgilinizin ajan olduğunu öğrenmek gibidir, ya herşeyi kabullenir ilişkiye devam edersiniz, ya da yeter artık dersiniz.
ağzıyla içenin içkisidir. sadıktır, olduğu gibidir ertesi gün uyandığınızda onu içtiğinize hiç pişman olmazsınız. yaniiii gece yattığınız hatunu sabah makyajsız ve saçı başı dağılmış gördüğünüz de şaşırdığınız gibi şaşırtmaz sizi...
Haydari, çiğköfte, ezme, erkan oğur * ile şahane giden çok tehlikeli bir alkollü içkidir. kimseyi zaptrap altına almak istemem ancak kararında tüketiniz.
iskoç, fransız,alman bi de bizim temel başlamışlar içmeye;
iskoç bizim viskimiz siker demiş,
fransız atlamış bizim şarabımız adamın amına koyar
alman olm ne diyonuz lan bira varken yaptığınız muhabbeti sikerim demiş
temel de rakı candır beyler adam olun diye tartışmaya dahil olmuş..
neyse efenim napalım napalım demişler ordan geçen bi fareyi çevirmişler
iskoç viskiden 1 bardak içirmiş fare 5 adım gitmiş düşmüş
fransız dayamış şarabı fare 3 adım gitmiş düşmüş
alman vermiş bi bardak yine atmış 2-3 adım düşmüş
sıra gelmiş temeleeee, temel bi tek koyun kafi demiş
fare içmiş bi tek 2 adım atmışş sonaa
nerde lan o amına koduuumun kedisi demiş...
rakı konuşturur arkadaş. bunu bilir bunu söylerim. ağzınla içmezsen devlet sırrını bile açıklarsın. ağzınla içeceksin. bide güzel muhabbetle. yanında turşu kafidir benim için.
en guzel mezelerle donatilmis sofrada hemde balik bile varken denedim. olmadi, ben icemiyorum demek ki. ickiyle aram yok diyemem ama rakidan da bi bok anlamadim. icenlerde tiryakisi oluyor, cozmus degilim.
yaklaşık 5 yıldır hemen hemen tüm gecelerde yuvarlıyorum beyaz peynir ve yoğurtla. içtikçe güzelleşiyor, içtikçe düşünüyorum. içtikçe ağlıyor, içtikçe gülüyorum.
yatağa girdiğimde de mışıl mışıl, dertsiz, tasasız uyuyuveriyorum taaa alarm çalıncaya kadar. sabah az bişi baş ağrısı yapıyo da öteki ağrılardan daha az, daha etkisiz..
alıyorum rakı bardağımı geçiyorum aynanın karşısına, kendi şerefime kaldırıyorum. afiyet olsun diyor aynadaki ben bana. keyifle içiyor, keyifle gülüyorum.
dünya bilmem neremde olmuyor içince, düşünmüyorum yarın nolacağını. "nolursa olsun" en sevdiğim iki kelime oluyor işte o zaman.
yüzüm ve ellerim uyuşuyo tabi, yazarken ve gülerken kasılıyo azcık ammaaa güzel oluyorum işte, yüzüm gülüyo en azından içince.