iskoç, fransız,alman bi de bizim temel başlamışlar içmeye;
iskoç bizim viskimiz siker demiş,
fransız atlamış bizim şarabımız adamın amına koyar
alman olm ne diyonuz lan bira varken yaptığınız muhabbeti sikerim demiş
temel de rakı candır beyler adam olun diye tartışmaya dahil olmuş..
neyse efenim napalım napalım demişler ordan geçen bi fareyi çevirmişler
iskoç viskiden 1 bardak içirmiş fare 5 adım gitmiş düşmüş
fransız dayamış şarabı fare 3 adım gitmiş düşmüş
alman vermiş bi bardak yine atmış 2-3 adım düşmüş
sıra gelmiş temeleeee, temel bi tek koyun kafi demiş
fare içmiş bi tek 2 adım atmışş sonaa
nerde lan o amına koduuumun kedisi demiş...