pro evolution soccer 2013

entry571 galeri6
    241.
  1. asla bir fifa 13 etmez. etmeyecektir. 2011den sonra fifa öne geçti bu oyunda, ve böyle gidecek soracak olursanız.
    0 ...
  2. 240.
  3. futbolcuların araya kaçmadaki ve pas attığınızda topu kucaklamaları yerine duvar vazifesi görmedeki becerileri göz önüne alındığında bir pes 12 bile olamamış oyun.
    1 ...
  4. 239.
  5. beni pes'ten soguttu, fifaya isitti..
    0 ...
  6. 238.
  7. oynadığım en kötü pes serisi.
    1 ...
  8. 237.
  9. chelsea'yi kesinlikle tavsiye ederim.

    edit: pardon ya london fc.*
    1 ...
  10. 236.
  11. oyunun özeti.

    ronaldo ya ver r2+şut plase ve gol. rooney için de geçerli gerçi.
    0 ...
  12. 235.
  13. tahiminimce city'den vazgeçemeyeceğim olacaktır. zira real madrid ve barcelona çok sıkıcı olaya başlıyor. bir süre sonra yeni heves arıyorsunuz. bunların en iyisi man blue'dir.
    0 ...
  14. 234.
  15. Nasıl kupa düzenleyeceğimizi bulamadığım oyun. Sözlük el atsa ya.
    0 ...
  16. 233.
  17. pes 2012 de istediğimiz kadar kullanıcı ile turnuva/kupa düzenleyebiliyorken bu oyunda bunu göremedik 3 kişi kupa yapıca çözüm bulamadık. Sanki bunu eksik bırakmışlar gibi geldi. Bilemedim ben onu.
    1 ...
  18. 232.
  19. fifa 2013'ün gölgesinde kalacak oyun. öyle menü mü olur arkadaş biraz ciddiye alın şu oyunu.
    2 ...
  20. 231.
  21. pro evolution soccer 2013'de Sabriyle 3 gol attm. Cihazı Garantiye Götürdûm.
    3 ...
  22. 230.
  23. menüleri bebekler için düzenlenen ezik oyun. daha önceki pes'ler kesinlikle daha iyiydi, konami pes 2013'ü çıkarmasa daha iyiydi hatta.
    1 ...
  24. 229.
  25. bugün o kadar maçtan sonra oyundaki 3. kafa golümü atmış bulunmaktayım, zira 2012 de zırt pırt olan kafa golleri bu oyunda default edilmiş resmen, pes in bu yönünü sevmiyorum her oyunda böyle şeyler yapıyor mesela en kral oyun pes6 da bile her yerden gol olurdu ama frikikten gol atmak mucizeydi, bu oyunda da orta kafayla gol mucize olmasa da çok zor.
    0 ...
  26. 228.
  27. Çok güzel olmuş oyundur. Bir defa adamlar üstüne koymaya başlamış. Geçen oyundaki en büyük problemler nelerdi? Ulan kalecin eliyle pas attığında paso tehlike yaşıyordun. Rakip adamın önüne bırakabiliyordu bazen. Şimdi hızını sen ayarladığın için öyle bir sıkıntı yok. ikincisi geçen oyunda ronaldo yu messi yi robben i pato yu alan yardırıp gidiyordu. Engelleyemiyordun ve oyunun boku çıkıyordu. Şimdi öyle bir şey yok. Adam gibi savunma yaparsan adamlardan pekala top alabiliyorsun. Savunma oyuncuları yanından geçen adamı bırakacak, herkesten çalım yiyecek kadar aciz değil. Pozisyon alışları felan gayet iyi. Öyle geçen oyundaki gibi her ara topu da geçmiyor. Gayet makul sayıda pozisyon veriyorsunuz ve karşınızdaki götünden ara pasına bastırdığı zaman pozisyona giremiyor. Savunmanız çok daha dikkatli ve doğru yerlerde duruyor. Geçen oyundaki gibi her orta tehlikeli olmuyor. Onun ayarı da çok iyi yapılmış. Oyuncuların gerçek stilleri oyuna kazandırılmış. Bu da önemli bir artı.

    Eksiklerine bakarsak karşı karşıyalarda kalecileriniz biraz çaresiz olmuş. Yani çoğu karşı karşıya pozisyon golle sonuçlanıyor. O kadar da değil amk bunu daha iyi ayarlayabilirlermiş. Bir de uzun toplar pek olmamış. Ulan sona kadar basıyorum neredeyse adam dibindeki adama kaldırıyor topu. Tabi herkes Barcelona gibi oynadığından bunu pek önemseyen olmamış galiba.

    Neyse genel olarak diyeceklerim bunlar. Küçük çocuk gibi messiyle alıp herkesi geçenlerin, paso yan ortayla ara pasıyla gol atanların hiç sevmediği ve sevmeyeceği oyun. Ama eğer kafa dengi ve doğru düzgün futbol bilen bir arkadaşınız varsa gayet gerçekçi ve zevkli maçlar yapabilirsiniz. Oyunun eksiklerini gözlemleyip onları düzeltmesi çok hoşuma gitti. Pek güzel bir oyun olmuş.
    1 ...
  28. 227.
  29. genellikle real madrid ve barcelonanın seçildiği ama farklı fanteziler arayanların man blue (city) ve PSG yi aldığı futbol oyunu .
    1 ...
  30. 226.
  31. 225.
  32. defans yaparken çok zorlandığım oyundur. pes 2012'de de öyleydi, pes 2013'de de böyle oluyor. defans sürekli açık veriyor, ara pasların geçmesine engel olamıyorum ve kaleciyle karşı karşıya kalan rakibimden gol yiyorum.
    3 ...
  33. 224.
  34. ilker yasin' in maç spikeri olarak konulması gereken oyundur.
    1 ...
  35. 223.
  36. fifa ile yapılan kıyaslamalarından bıktığım ve spor toto süper lig yamasını yüklemeden bir türlü tadını alamadığım futbol oyunudur.
    1 ...
  37. 222.
  38. online oyunda bağlantı konusunda ince eleyip sık dokuyan oyundur. pes 2012 de babalar gibi oynarken 2013 te oynanamamaktaadır.
    0 ...
  39. 221.
  40. isabetli şut atma konusunda bir hayli zorlandığım oyun.

    oyuncunun kaleye isabetli şut atabilmesi için mutlaka yüzünün kaleye dönük olması lazım. misal; çizgiden topu sürüyorsun kaleye paralel, şut çektiğinde top oyuncunun sikinin doğrusuna taca gidiyor. kaleciyle karşı karşıyasın direk vursan üstüne gidiyor, çapraz vurayım diyorsun korner direğinin oraya gidiyor. sinir krizi geçiriyorum neredeyse oynarken.

    varsa bir yolunu, yordamını, püf noktasını bilen yardım etsin lan*.
    1 ...
  41. 220.
  42. türkçe spikeri çıkmış olan oyundur.
    0 ...
  43. 219.
  44. hala çok büyük orospu çocuğu olan oyun. fifa mı pes mi tartışmasına girmiyorum. ama yapay zekanın da bir sınırı var sik kafalı japon askerleri. ulan 6 zorluk seviyesi var ben 4.de oynuyorum. orta yani hemen hemen. ama cpu'nun çok büyük bir artısı var, adam 11 kişiyi birden yönlendirebiliyor. ben ne yapabiliyorum peki? messi oradan kaçacak da pas atacağım diye bekliyorum. bu seviyede bile adamın girdiği gol pozisyonlarına ben 5 yıldır pes oynuyorum, giremedim. öyle havadan paslar falan. defansta pique var, bekliyor amk, ulan hangi birinizi kontrol edeyim de salayım adamın üstüne? yapay zeka hala sıfır koduğumun oyununda ya.

    edit: huzurlarınızda oyunun anasını avradını bir kez daha sikmek istiyorum.
    4 ...
  45. 218.
  46. sanırım sadece hala türkiyede büyük kitlelerin oynamakta direndiği oyun. oyunu iki senedir türkçe yapmaları da bunu göstermekte zaten.

    (#17231600)
    2 ...
  47. 217.
  48. oyunun en güçlü takımı manchester city'dir şüphesiz. aguero'yu kaçır. vursun gol olsun.
    yok arkadaş olmamış bu. alışırım diye diye çıktığı günden beri oynuyorum ama yok. hakemlerin yapılan her faule sarı kart çıkartması ayrı bir olay. eğlenmek için oyuna giriyorum, sinirim bozuk bi şekilde kapatıyorum.

    bence pes bu oyunla 2005'ten bu yana gelen üstünlüğünü fifa'ya kaptırmıştır.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük