bu sezon master lig modu biraz kolay olmuş olan oyun.
atalanta' yı seçmiş olsanız bile 2. sezonda şampiyonluk, 3. sezonda ş. ligi şampiyonluğuna oynayabiliyor ve ligde önüne gelene 4- 5 atabiliyorsunuz. son olarak kadronuzda en düşük güçlü olan oyuncu 88 olabiliyor.
bunların hepsi oyunun en zor modunda oluyor. oyuncu geliştirme işi çok kolay olmuş ilk başladığınız zaman 83 olan adamı 3. sezonun başında 94 yapabiliyorsunuz.
Afedersiniz ama sikseniz 2025 yılının hologramını çizmemişlerdir. Neden mi? Ulan Fifa pazar payının amına koyarken konami "ben bu sene iyi oyun yapmamayım zaten birinciyim." diye düşünmez, düşünemez.
Dandik oyun vesselam. gerçeklikle uzaktan yakından alakası yok.
fifa'nın gölgesinde kalmış oyun. yıllarca "pes pes" diye bağıran biri olarak söylüyorum ki, son 2 oyunda çok bozdu. fifa'nın eline su dökemez şu anda. evet gerçekler acıdır.
güzel oyun lan işte. ne artistlik yapıyonuz. çok biliyosanız siz tasarlayın amınakoduklarım. çok şımardınız. hayal gücünüz genişledi. o bilim adamları şu an pes 2025 in hologramlarını çizmişlerdir lan. tüm özellikleri bir anda yığarsalar, ertesi sene nasıl para kazanacak bu adamlar?
kötü kelimesinin hafif kaldığı oyun. savunmalar evlere şenlik, lisans problemleri zaten malum yıllardır devam ediyor birde anlayamadığım bi görüntü bulanıklığı durumu var ki ona hiç girmiyorum. sonuç olarak olmamış diyoruz.
çoğunlukla şu bitirim, oos veya topla iyi oynayan adamların (hazard,marvin martin vb.) plaseye sonuna kadar basıp 30 mt civarından vurdugunuzda, kalenin onune kamyon da çekseler gol atabileceği bir vuruş var. bug gibi bişi.
ya iyi kötü oynuyoruz da oyun resmen eski fifalara dönmüş durumda, 2012 de tek gol atma umudu orta kafa gol iken bu oyunda orta kafa gol atmak mucize gollerin çoğu ara pası at adam kaçır başka bir şey yok. ne yazık ki oynanış artırılmış olsa bile oyun git gide tek düze hale geliyor, eğer gerçeklik adamın balotelli ya da agüero ile 5 defa da aynı golü atması ise o oyun gerçekçi olamaz. nedense son oyunlarda bir pes 2010 daki gol varyasyonu yok hele hele bir pes 5-6 daki. güzel grafikler, bir dünya detay, pas şut bilmemne ayarı var ama hep aynı goller. oynayanını bulsam eski oyunları oynayacağım ama oynayanı yok.
become a legend modunu ayrıntılı şekilde anlatacak bir cengaver aradığım oyundur. yeni ne geldi nasıldır nedir ne değildir biri döktürürse hastayken çorbasını yapar başına sirkeli bez koyarım.
Pes 2013 için master ligde pes 2012 de geldiğim 2020 yılı bırakılmaz dediğim oyun. Eto bile şu an 16 yaşında, Daha dün forinos'u 200.000.000 £ ye sattım pes 2012 de. Ara videoarı oyun içi videoları aynı olan, sadece manager karı diye 2013'e geçmeyeceğim oyundur. Bizim gibiler için bir çare yaratmaları gerekiyor, illa yeni oyun diye her şeye baştan başlamak mı gerekir. Tabi ki hayır.
bazı iddialar okudum bu başlıkta. neymiş efendim fifa'da insanlar oyun yüklenirken çok süper .mp3 şarkılar dinlermiş ama biz pes'te .mid müziklerle kandırılırmışız. bunu diyen insan hiç pes 13 oynamamış insandır. çünkü oyun yüklenirken en basitinden örnek vermek gerekirse Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego şarkısını şakır şakır dinler ve havaya gireriz.
bu oyuna kötü diyenlere afedersiniz ama götümle gülüyorum. ulan adamlar daha ne yapsın on numara beş yıldız. bende harbi boktan oldu sandım. fifa oynadım yok tadı falan yok yavan, grafikler sıfır görsellik yok oyunda, pes öyle mi efsane modu olsun ana lig modu olsun ayrı güzel olmuş o konuşmalar falan adamlar geliştirmiş, bir de şampiyonlar ligi var. o müzik o görüntüler adamı o atmosfere sokuyor. kısacası olmuş oyun kimse bok atmasın boşa.
efsane modu fena zorlaşmış oyun. güzel olmuş, ne lan öyle transfer düşük olduğu halde tüm oyuncular takır takır takım değiştiriyordu 3 senede büyük takımlara imza atıyordun. ayrıca yeni kattığı özelliklerde güzel olmuş.