pro evolution soccer 2013

entry571 galeri6
    216.
  1. kişisel tercih tabi ama gayet iyi olmuş oyun.
    1 ...
  2. 215.
  3. Kötü yanlarını sıralasam burdan bağdata yol olacak oyun.

    -Bi kere, allahın almanya 2. ligi takımının vasat bir oyuncusu bile, 30 metreden firikik kaçırmıyor arkadaş. Siz ise frikik golü atabilmek için götünüzden ter akıtıyorsunuz.

    -Hakem ÇOK KÖTÜ. Rakibe her dokunuşu faul olarak değerlendiriyor. Sizin lehinize ise hiç o kadar cömert değil. Hatta sizin lehinize faul vermemek için ayrı bi çaba sarfediyor.

    -Kaleciler çok kötü. O kadar saçma sapan goller yiyiyorsunuz ki, sırf bu yüzden çektiğim alt+f4'lerin haddi hesabı yok.

    -Rakip ara pasıyla top aldıysa sizin defans oyuncunuzun rakipten o topu alma ihtimali %1 falan. Yok abi top alamıyorsun rakipten ceza sahasına yakın bölgede. Ancak kaleye vuracak da, o da gol olmayacak bi ihtimal, öyle. Sen atak yaparken top kaptırmamak için akla karayı seçiyorsun, çalım atıcam diye götün çıkıyor. Adı sanı duyulmamış rakip futbolcu bütün defansını sağ sol yaparak ipe diziyor. Engelleyemiyorsun.

    -Nerdeyse pes 2009'dan beri sürekli gözlemlediğim bi sorun da devam ediyor. Top ortada kaldı mesela bi an, sizin futbolcunuz o topu almaya hamle yapmıyor arkadaş. Yaptıramıyosunuz. Asla doğru oyuncuyu seçip topa hareketlendiremiyorsunuz. Sanki topun etrafında görünmez bi çember var, ve sizin topçunuz o çemberi geçemiyor. Mal gibi ortada kalıyor top. Hele karambol pozisyonda defansınızda oluyor, gol yiyiyorsunuz. Ya da bi pas atıyosunuz, 2 oyuncunuzun arasına düşüyor, ikisi de yönlenemiyor topa. Ya da ikisi de aynı anda topa atlıyor, birbirlerine çarpıp yine kaybediyorlar topu.

    Sanırım en son fifa 2003 oynamıştım. Ondan sonra kontrolleri sapıttırmıştı fifa, değiştiremiyorduk. O yüzden soğumuştum fifa serisinden. Ama şöyle diyim, o fifa 2003 bile şu yukarıuda saydığım konularda pes 2013'den çok daha iyiydi.

    Hayır fifa 2013 de kurdum, ama sanırım o kontrolleri değiştirememe olayı devam ediyor fifa serisinde. Mübarekler de bi konfigrasyon yapmış, birbirinden en alakasız yerlerde tuşlar. Sevmiyorum öyle de.

    Eğer kontroller değiştirilebiliyorsa bi uyarın beni, ben halledemedim. Fifa oynarım pes yüzünden kanser olacağıma lan.
    1 ...
  4. 214.
  5. aceleye gelmiş ve en boktan pes serisi. Bunun yerine açıp wining eleven oynarım daha iyi. Saçma sapan paslaşmalar, pas hataları, adamların içine girmesi, kalecinln direği tutması, oyuncuların koşmaması vs. Derken çok boktan olmuş. illa pes diyenler 12 oynasın.
    0 ...
  6. 213.
  7. son vuruşlarda ayak içi vuruşla atılabilen muhteşem vuruşlara hayran olduğum oyun.
    1 ...
  8. 212.
  9. 212.
  10. olmuş oyun hem de güzel olmuş oyun fifadaki yavaşlığın ve kolaylığın aksine daha zor ve akıcı bir oyun olmuş hem de.
    1 ...
  11. 211.
  12. efsane ol modunda nihayet istediğimiz forma numaralarını alabiliyoruz.

    tabi boşta olanları.. kaptım hemen 17'mi.

    takımım willem II.
    1 ...
  13. 210.
  14. yine pes 2012 deki penaltıların aynısıdır penaltılar. oysaki pes 2011 ile penaltı atmakta çığır açmıştı konami. ne var ki beceriksiz oyuncular yüzünden bu sistemden vazgeçtiler. onun dışında pes 2012' den güzeldir oynanabilirliği. en olmayanı ise yine her zamanki gibi şu;

    bilgisayara karşı oynadığınızda ve seviyeyi en zor olarak ayarladığınızda bilgisayarın bundan anladığı, her oyuncusunun messi gibi oynaması. bu çok saçma. oyun böyle zorlaştırılmaz. 30 metreden her frikiğin gol olmasıyla oyun zorlaştırılmaz. sıradan bir takımın oyuncusunun messi' den hızlı koşmasına sağlayarak oyun zorlaştırılmaz.
    2 ...
  15. 209.
  16. commodore 64 için çıksa da oynasak denilen oyundur.
    1 ...
  17. 208.
  18. olmamış arkadaşım bu oyun.
    kanatlardan gol atmak zorlaşmış ancak boku çıkmış. frikikler desen yorumsuz.
    penaltı atışlarına değinmek bile istemiyorum.
    ara pası güzeldir hoştur ancak bu kadar da kolay olmamalı.
    hızlı bir forvet, pas atmaı bilen bir orta saha oyuncunuz varsa eğer bu oyunda yenemeyeceğiniz rakip yoktur.
    sahanın neresinden olursa olsun verin arapasını sonra forvetlerinizin topla buluşmasını izleyin.
    vay efendim ben pas yapacağım, top bende olup güzel ataklar gerçekleştirecem diye düşünüyorsanız elinize joystickinizi alıp kumda oynayınız
    0 ...
  19. 207.
  20. kısa zamanda adapte olup arkadaşlarımın kilotlarını yırttığım oyun. yeşilçamın erol taş'ı gibi yendiğim her arkadaşıma iğrenç bi şekilde kötü adam gülüşü yapıyorum. neden bu kadar kötüyüm ben de bilmiyorum. zuhahahahahah
    0 ...
  21. 206.
  22. dandik sıkıcı ankara akşamlarının vazgeçilmezidir...
    1 ...
  23. 205.
  24. 204.
  25. ekran kartı gereksinimi çok yüksek isteyen futbol oyunu.
    0 ...
  26. 203.
  27. hayatım boyunca hep fifa dan 1 adım önde olduğunu düşündüğüm oyunun yeni versiyonudur ve geçen seneki üzüntüme karşılık bu sene gerçekten başarılı buluyorum.
    0 ...
  28. 202.
  29. Pes 2013=Fifa 1999 dedirten oyundur.
    2 ...
  30. 201.
  31. xbox360 için çıkması heyecanla beklenen bağımlılık.
    0 ...
  32. 200.
  33. ps2 ye de çıksada oynasak dediğim oyun.
    Hayır pc de demosu bile 1 gb yer kaplıyorken boşuna kasmasına gerek yok pc nin.
    0 ...
  34. 199.
  35. hakemlerin kodları yazılırken türk hakemlerin baz alındığını hissettiren oyun.
    3 ...
  36. 198.
  37. geceyarısı oturup 2 saat PES atıp keyif yapacakken "veri paketi güncellemesi" ile dakikalarımı çalan oyun.

    zaten bağlantım yavaş, bir de veri paketini indirmesini bekle kurulumu tamamla felan derken herşey bitti oh dedim, gireyim bal moduna kariyer basamaklarını tırmanayım derken bir de ne göreyim veri paketi güncellemesinden sonra benim kayıtlı BAL dosyasını "bozuk" olarak algılamasın mı delirdim delirdim.

    oyunu kapatıp yeniden başlattım bu sefer de güncellemeyi yapmamışım gibi bir durum ortaya çıktı. haydaaa bi daha veri paketi güncellemesine girdim, indirme eylemini başlattım, zar zor %75'lere gelmişken elektrik kesilmesin mi sinirden ölüyordum. laptop kapanmadı ama modem direkt iptal oldu, haliyle veri paketi transferi yarım kaldı. bahtsızlıkta sınır tanımamak.

    az önce bi daha başlattım veri paketi güncellemesini ama nerden baksanız 2 saattir bu saçmalıklarla uğraşıyorum. şu an %66 oldu.

    gecemi yedin lan konami, alacağın olsun.
    0 ...
  38. 197.
  39. normal lig yapmayı bir türlü bulamadığım oyun.*
    1 ...
  40. 196.
  41. 195.
  42. konami'nin yine son yillarda oldugu gibi sadece ismini degistirdigi oyun. baska da goze carpan bir degisiklik yok. kendini tekrar edip duruyor.
    1 ...
  43. 194.
  44. kaleciler bu yıl çok iyi olmuş 2012deki gibi geleni geçeni içeri almıyorlar. Zorlaştıkça güzelleşiyor.
    1 ...
  45. 193.
  46. aslı bir Fifa 2013 değildir, olmamış bu oyun. Konami'nin Fifa 2012 ile kaptırdığı birinciliği şimdi farkın açılmasına neden olmuştur.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük