pro evolution soccer 2013

entry571 galeri6
    289.
  1. 12 ye göre oynanışı bayağı zorlaşmış, imba ların sayısı artırılmış oyun. Ronaldo, pepe, nani, ve daha sayamadığım niceleri çok abartı olmuş. Benzemanın her vurduğu gol oluyor. Taraf tutmadan bir oyun bile yapılamayan dünyada yaşıyoruz.
    1 ...
  2. 288.
  3. man city e karşı oynarken kompany nin ara pas geçirmediği, barçaya karşı oynarken yine puyolun hayvan gibi olduğu, reale karşı oynarken ronaldonun hızını alamayıp yine kaleciye kadar koştuğu oyun. bildiğimiz şeyler. ben ne miyim? psg. ibrahimovicin çektiği şutların %70 inin gol olduğu ve matuidinin sürekli defans önünde top kaptığı oyun denebilir benim açımdan. Orta kafa mevzusu da anca joystickle cezahasını dağıtarak oluyor.
    0 ...
  4. 287.
  5. bana göre en zevkli gol atma şekli olan 'orta kafa gol'ü inanılmaz derecede zor olan oyun. bunun aksine ise arapasların büyük çoğunluğu pozisyon yaratıyor ve gol oluyor. orta kafa gol ile sonuca gitmek bu kadar zor olunca ben de fifa 13'e göz kırptım ve şu an dirsek temasındayız. birbirimizi tanıma aşamasındayız henüz fakat her şey iyi gidiyor şimdilik. kısfmet.
    0 ...
  6. 286.
  7. bir zaman sonra sıkan oyundur. insanın hevesi kırılıyor.
    0 ...
  8. 285.
  9. Gol atma algoritması tarafımızdan çözülmüş olan, basit japon saçmalatmacası.
    0 ...
  10. 284.
  11. aktif oyuncularını üzmek istemem ancak futbolu, taraftar gözüyle değil de futbol seyircisi olarak izleyen hiç kimse bu oyunu fifa 13 ile kıyaslamaz. pes oynarken oyuncu daha çok top kimin ayağındaysa onunla ilgilenir. fifa'da kaçan oyuncu ve ona en yakın oyuncunun hareketleri sizi oyunu nasıl yönlendireceğiniz hakkında ufak bir çözümleme yapmanız gerekir. peste pres tuşuna basılı tutmanız topu rakipten almak için yeterliyken, fifa'da iş tamamen sizin maharetinize bırakılmıştır. fifa da gerçek fizik kuralları çok önemlidir. oyuncular çat diye dönüp, kusursuz bir şekilde top sürmez. oyuncunun tekniği müsait değilse hem hızlı top sürüp hem de ayağına kusursuz bir şekilde topu yapıştıramaz. siz bu fizik kurallarını görmezden gelirseniz kendinizi ancak futbolu bilmeyen seyircilere oynatabilirsiniz.
    3 ...
  12. 283.
  13. Pes 2012 nin kompleksleştirilmiş hali. Oyunun oynanışı çok zorlaştırılmış. Sadece şut, pas, orta
    gibi temel şeylere alışmış oyuncu pes 13 te çok zorlanır çok.
    0 ...
  14. 282.
  15. Bugün itibariyle kullanmaya başladığım oyundur. Bundan önce 2011'i kullandım. ilk gözlemlerime göre oyun ya da oyuncular yavaşlamış gibi, paslaşmayı daha kolaylaştırmışlar. Ara pasları güzel. Bilgisayara karşı idare edebiliriz belki ama arkadaşlarla oynarken ara paslar çok can yakabilir gibi. Türk takımları kadrosu çok eski.

    edit: oyun fazla yavaş geldiğinden oyun hızını +1 yaptım, tam kıvamında oldu. ara paslar fazla kolay olmuş. pas yardımını ikinci seviye ve üzeri yapınca çok goller atılabilir. birinci seviye yapınca da ara pas ve uzun pas zorlaşıyor. bu ikisinin tam ortası seviye olmalıydı ama yok.

    ana lig gayet güzel. yalnız ana lig ve şampiyonlar ligi haricinde lig yapamıyoruz sanırım. ben mi göremedim bilmiyorum. onsuz olur mu ya hiç? lig için illaki menajerlik mi yapmak lazım? biraz daha gerçekçiliğe yaklaşmış konami ama eksikleri hala var.

    pes 2011'de oynarken hücumda topu ayağında olan adamının yönü, pas atacağın kişiye dönükse adam araya kaçmıyordu. ben de ara pas atacağım adama dönmeden pas atıyordum. muhtemelen 2013'te de adamları kaçırmak için bi yöntem vardır ama henüz keşfedemedim.

    bir de kaleci mevzusu var, chelsea arsenal maçı yapayım dedim, fabianski midir nedir, her topu kurtardı oç. karşı karşıya pozisyonlarda pc'nin gol atması çok kolay. pes 2011'de kaleciyi kontrol ederek çok top kurtardım ama bunda yok. kaleci için refleksim de iyidir ama ben hamle yapmadan karşıdaki adam topa vurmuyor, hamle yapınca da tam tersine vuruyor gol.

    zorluğu orta seviyede oynuyorum şimdilik, bir galibiyet bir mağlubiyet şeklinde ilerliyorum. zamanla alışır seri galibiyetlere başlarım.
    0 ...
  16. 281.
  17. kendi yolunu çizmeye çalışıp başarısız olan oyun serisinin fifayı taklit ettiği ilk oyun.
    0 ...
  18. 280.
  19. Resmi Guncelleme 1.03 + DLC 3.00 yayınlanmıştır.
    0 ...
  20. 279.
  21. ülke takımlarının her zaman normal takımlardan güçlü olduğu oyun. ara pas konusunda yapay zeka yetersiz.

    dün özbekistan'la barcelona'yı yendim ki normal el classico maçlarımızda bana 5 atan herifi dağıttım. o konuda sıkıntılar olduğu açık.

    en basit artistik hareketleri her futbolcunun yapamaması büyük sıkıntı.

    bi de bazen öyle oyuncularla oynuyorsunuz ki hakikaten ben çıksam sahaya bana 90 verirler heralde diye düşünmeden edemiyorsunuz.
    0 ...
  22. 278.
  23. fifa 13' ten her türlü daha kötü olan gerek kariyer modu gerek online yetersizliği gerek ultimate team gibi harika bir single player eksliği vardır.
    0 ...
  24. 277.
  25. yine fifa 13 ün gerisinde kalan ve yine kısıtlı takımların lisensını alan oyun.
    0 ...
  26. 276.
  27. son 2 yıldır fifa karşısında aciz kalmış oyun serisinin 2013 versiyonu.
    0 ...
  28. 275.
  29. diğer serilerde olduğu gibi zor modda oynarken maç boyunca iyi de oynasan, rakibe şut da attırmasan son dakikalarda makineye bağlıyor ve ne yapıp edip golü atıyor ve eleniyorsun. ne zihninde kurduğun gerçekçi maç senaryosu kalıyor ne de oynamaya isteğin.

    ama yine de oynuyorum orası ayrı.
    0 ...
  30. 274.
  31. beşiktaş'ın nene ve ziegler ile çok daha güçlü olduğu oyun.
    0 ...
  32. 273.
  33. hemen hemen her maç üst biter.
    2 ...
  34. 272.
  35. 271.
  36. 270.
  37. kim ne derse desin yine çok güzeldir. fifa'yla kıyaslamayacağım...
    1 ...
  38. 269.
  39. şu kontra ataklarda oyuncular kaçmalı artık kaç-ma-lı.
    cr7'yi oyun planında karşı kalede oynatıyorum nerdeyse. yeter be.
    1 ...
  40. 268.
  41. hala antreman modunu tamamlayamamamış olmanın verdiği üzüntüyü hiçbir oyun vermiyor.
    0 ...
  42. 267.
  43. 1996 yılıda winning elevan 3 ile başlayan pes oyunculuğumun geldiği noktadan son derece memnunum.dünya üzerinde fifa'nın daha iyi olmadığını söyleyen son kişi de kalsam illaki pes ulan.
    3 ...
  44. 266.
  45. ne fifa ne pes ikiside eski serilerin tadını vermiyor. ne tat var ne tuz. ilk başta iyi gelmişti fakat yok arkadaş gelmiyordu ama yok oynadıkça sıkmaya başladı. ikiside.
    1 ...
  46. 265.
  47. bi kaç sene önce çalışanlarını ea'ya kaptırmış şirketin son oyunu.

    -yapaz zeka yine 0.
    -oyun belli bi kalıp içinde yaratılmış, biz de o kalıp içinde oynamak durumundayız. Fifa'da sınır yok oynuyorsun alabildiğine.
    -ara pas attığında, arapas atılan oyuncu topa ulaşmak için en kısa mesafeyi koşmaya çalışıyor. böyle olunca, topla oyuncu arasına rakip girince oyuncu topa ulaşamıyor. Oyuncuyu başka noktaya çekemiyorsun.
    -kaleci vuruşunda topun düşeceği noktada bulunan oyuncular kontrol edilemiyor.
    -oyuncuların hareketleri doğal değil. Topla depar atan bi oyuncunu bi anda yön değiştirse bile hiçbir sorun olmuyor. Çok doğalmış gibi. Bunlar insani tepkiler değil.
    -hakem her boka faul çalıyor. Oyunu çok durduruyor. Bununla birlikte çok fazla da avantaja bırakıyor.
    -kaleciler sığır.
    -kontra atak ta oyuncular kaçmıyor.

    Beni çıldırtan detayların bazıları bunlardı. Bu yüzden artık fifaya geçtim.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük