nasıl gol atıldığını merak ettiğim oyun. zar zor kaleye paslarla gelip atabiliyorum. rakip sahaya yerleşip paslaşmalarımdan sonra top kaybedersem arkada mutlaka açık verdiğimden gol yiyorum. hala çözemedim.
kun aguero nun messi den ronaldodan ve diger butun herkesden iyi oldugu oyun. adami durdurmak imkansiz gibi bisey. anasini sikiyo resmen. insanin her vurdugu gol olur mu ya. alti pastan asirtma atiyor pezevenk. yine sinirlendirdi beni ibne.
emektar konaminin kendini geliştiremediğinin göstergesi.nerde görülmüş bi adam hem topu kapacak hemde 10 kişiyi geçecek.zaten her faul sarı kart.adebayor gibi bir adamın yapamıyacağı hareket yok mesela.
kısacası olmamış konami seni bırakıpta fifayada geçemiyoruz.napalım bırakalım mı futbolu he he?
wodwengine town isimli sikik takımı dünya sıralamasında 1. yaptığım ve messiyi transfer teklifimi kabul etmesine rağmen almadığım bilgisayar oyunu. O derece iyiyim yani.
fifa 13'ün script bokundan dolayı ps3'te oynamayı düşündüğüm oyundur. bu seneki oyunu hiç denememiş biri olarak nedir ne değildir merak etmekteyim ve aydınlanmayı bekliyorum.
güncellemeleri yüklenip ama hiçbirşeyin değişmediği oyundur.
tamam herşey güzel ama güncelleme olmadığı için orjinal dvd almama rağmen online oynayamıyorum. daha önceki eksiklerine birşey demiyordum, ama bu resmen rezillik. güncelleme 3.00 geldi onuda yüklemedi.
orjinal güncelleme yapabilip, online oynayabilen var ise söylesin.
Gelmiş geçmiş en berbat spor oyunudur zira Konami PES 2012 rezilliğinden sonra bu rezilliği çıkararak rezillik konusunda ilk sırada olduğunu tekrar göstermiştir .