yılın en iyi oyuncusunu suarez alacak orası kesin, genç oyuncu için de gönül ister sturridge ya da sterling alsın olmazsa ross barkley alsın fakat eden hazard alacak büyük ihtimalle, eğer ramsey sakatlık geçirmese o alırdı büyük ihtimalle. fakat şöyle bir şey de var yazarken düşünemediğim yılın en iyi genç oyuncusu ödülünü şampiyon belirler. allah korusun orospu çocuklarının takımı chelsea şampiyon olursa hazard, liverpool şampiyon olursa sturridge alır ödülü.
içinde heyecan , trajedi, coşku gibi çok çeşitli duyguları aynı anda barındıran maçlara sahne olan dünyanın en iyi ligi. Her maç sanki vizyona yeni girmiş bir sinema filmi gibi.
3-5 MAC IZLEDIKTEN SONRA KUMANDAYI SUPER LIGE CEVIRIYORUM VE AQ IBNEERI BUNLAR FUTBOL OYNUYORSA PREMIER LIGTEKI ADAMLAR NE OYNUYOR DEDIGIM LIGTIR. SUPER LIGE VERDIGIM PARA YAZIKTIR. SUPER EXTRA PAKETE VERDIM PARA HELALI HOS OLSUNDUR.
bu lige özel kural koyulup en az yarısının avrupa ya gidilmesi sağlanmalıdır. futbolu bunlar oynuyor, dandik ülkelerin dandik takımları şampiyonlar liginde neye yarar?!!
seneye çok çekişmeli geçmeye aday lig. zaten her sene çekişmeli ama seneye ayrı bir güzel olabilir.
man. city: kadrolarıyla her zaman favoriler. bu sene takviye yaparlar mı bilinmez ancak zirveye oynayacakları kesin.
manu: van gaal'in gelişi ile yeni kadro yapılandırması vs. bir şeyler yapabilirler. çok başarısız geçen bir sezonun ardında toparlama ihtimali yüksek. bu sene liverpool'un yaptığı gibi sadece lige konsantre olabilirler.
liverpool: suarez gitmezse seneye yapılacak takviyelerle yine zirveye oynar. gerrard reyiz lig şampiyonluğu görmeden gitmesin ayrıca.
chelsea: seneye daha oturmuş bir kadroları olacak. matic, salah vs. takıma daha adapte olmuş olur. diego costa'nun geleceği söyleniyor. o gelirse forvet olayını da kapatırlar.
arsenal: ?
ismi gibi büyük ligdir. Bugun ki manc - chelsea maçında manc' li adam faule maruz kalıyor ve yerlerde sürünüyor ama adam hakeme bir kere bile bakmıyor ve topun peşinden koşmaya devam ediyor. Adamlarda zihniyet farklı.