Her haliyle dünyanın en zor ligi. Gerek takımlar arasındaki sıralama mücadelesi , gerek sahada oynanan futbol. Yani bundesliga , serie a , la liga ve süper ligi de izliyoruz ama premier league hepsinde başka.
dünyanin en kaliteli, mücadeleci ligidir. iyi futbolcu burda oynar ancak. mesela ronaldo oynayabildi harikalar yaratti. koy messiyi buraya bak bir sey yapabiliyor mu. ciddiyim ispanya liginde herkes oynar ama bu lig baska bir lig.
Hazır cardiff ve swansea gibi iki galler takımı mücadele ederken üstüne celtic ve rangers ı da ekleyerek britanya premier lig i yapıverin gitsin dediğim dünyanın en zorlu ligi.
not: şaka yaptım. Dikkate almayın. Rangers-celtic iskocya da güzel.
en güzel futbol ispanya da mı oynanıyor? premier lig izlememiş adam söylemi sanırım bu. en güzel oyunun oynandığı ligdir. lig sonuncusu lig liderine sahayı dar edebilir. bu hafta liverpoolumun kazanarak 3. sıraya yükselmesini bekliyorum hatta farklı kazanıp 2. sıraya çıksa harika olur.
hepsini geçtim, adamlar 21.aralık 2013 ile 01.ocak 2014 tarihleri arasında (12 gün, bazıları 10 günde) hemen hemen her takıma 4 maçlık bir lig fikstürü sıkıştırmış ligdir.
gol olduktan sonra kameramanın kamerayı sallayarak veya titreterek " stad yıkılıyo aga " görünümü vermeye çalıştığı lig. şüphesiz dünya gezegeninin en iyi ligi.
bugün canlı olarak izlediğim Liverpool maçını çok farklı atmosferde oynanıyor maçlar beni en çok üzen taraftarların gol olunca yeeee diye ayağa kalkıp bağırmaları
NOT:ANLAYAMAZSINIZ.