pkk

entry3447 galeri305
    701.
  1. kürtçeye çevrilmeden söz konusu kişilerin yarım yamalak yada hiç bilmedikleri türkçeleriyle anlayamayacakları yazıdır. ki anlasalar da inadına uzlaşma yolu artık geçmiştir.
    (bkz: ne mutlu türküm diyene)
    0 ...
  2. 702.
  3. ben ülke çapında koca bir hiçim. oy uğruna sana hoşgeldin partisi yapanlar, buna izin verenler, gazileri ve şehit ailelerini zerre sallamayanlar falan filan... yani bir nevi istediğini aldın ya da alma sürecindesin. mevcut durumda elden hiçbir şey gelmiyor. e siyasal tehditler ve kaygılar bu denli artmışken jetlag olmus barbunya'nın elinden ne gelir? işte bu durumda inanç devreye giriyor. bu dünya beş para etmez bir düzenle dönüyor. ama öbür dünyada sırat'a mayın döşeyemeyeceksin. melekler sınıra sorgu sual şubesi kurup on dakikada cennete yollamayacak seni. şehitlere peygamberlerden sonra en yüksek mertebeyi veren allah aynı şekilde sizden o gençlerin ve o gençlerin yakınlarının hesabını bir bir soracak. kullandığınız ve sizin yüzünüzden kötü bilinen kürt halkının hesabı da sorulacak. adalet yerini bulacak. evet belki saçma bir rahatlama şekli bu ama 3 gündür medyadan takip ettiğim haberleri değerlendirince beni en çok rahatlatanın bu olduğunu farkettim.
    0 ...
  4. 703.
  5. 704.
  6. değerinden kuşku duyulan bir bitiğe * bağlanmakla, tüm onurlarını yitirmişler sürüsü...
    0 ...
  7. 705.
  8. önce dağa çıkıp askerlerimizi öldüren,ardından türkiye ye gelip padişah gibi karşılanan köpek sürüsü.

    (bkz: gel devleti sen yönet apo)
    (bkz: hiç değilse sözünü geçirirsin)
    2 ...
  9. 706.
  10. eğilimlerinin hayatları nasıl felç ettiğini ve bunun ürkütücü gücünü algılamaktan uzaktırlar...
    hayatları boyu rahat uyuyamayacaklardır...
    0 ...
  11. 707.
  12. bütün dünyanın en berbat şeyleri götünüze girsin. şimdi doya doya eksileyin ibneler.

    (bkz: ben bu küfürü pkk ya ettim) *
    2 ...
  13. 708.
  14. " PKK, öldürmekle bitecek bir örgüt değildi çünkü medyanın tanıttığı gibi bir terör örgütü değildi, PKK, çok acı çekmiş bir toplumun öfkesiydi." (bkz: ahmet altan)
    0 ...
  15. 709.
  16. mossad>cia
    cia>mit
    mit>pkk
    pkk>apo
    apo>dtp
    dtp>ortalama bir türkiye vatandaşı kürt.
    2 ...
  17. 710.
  18. her yerde dağdakinden daha fazla yuvalanmış gizli ve aşikar terörist kapasitesine sahip itlik oluşumu.
    3 ...
  19. 711.
  20. Hiç birşey yazmıyorum ulan size. Çektirdiğiniz eziyetlere acılara bakın. Hala Türk askerini yıkabileceğinizi, yıldırabileceğinizi zannediyorsunuz. Sizin hayatınız yalan oğlum. Siz çürümüşsünüz, bitmişsiniz başkalarının emirleri altında Türk askerlerini öldürüyorsunuz ama emin olun dağdan inip barış işareti yapmak ile hiç birşey bitmeyecek Türk askeri sizin peşinizi ölene dek bırakmayacak elbet birgün siz yılacaksınız biz değil!! Türk askeri yılmaz, Türk askeri ağlamaz, Türk askeri vatanı uğruna canını, kanını bir saniye düşünmeden verir. Şunu bilin ulan öyle bir gün gelicek ki keşke diyeceksiniz, ozaman da Türkiye Cumhuriyeti birinizin göz yaşına bakmayacak...
    1 ...
  21. 712.
  22. 713.
  23. sakın inmeyin dağlardan, istedikleri bu .. inmeyin ki sınırın iki tarafında da koko ticareti devam etsin. inmeyin ki barış nedir bilmesin bu ülke, inmeyin ki doğan grubu şehit analarının üstünden chp ve mhp'ye selam çaksın, inmeyin ki hala atatürk'ün m.ö olan başarılarını efsane şeklinde dinleyim memur tayfasından, inmeyin lan işte. ne gerek var. şurda zar zor muhalefet partisi olabiliyoruz. indiğinizde biz nolacaz hem?
    1 ...
  24. 714.
  25. çıktığınız o dağlarda geberin inşallah.. ateş eden elleriniz kırılsın.kalleşler,köpek sürüleri sizi.
    1 ...
  26. 715.
  27. kürtleri temsil etmeyen örgüt.

    pkk'nın faaliyetlerinden en fazla kürtler mi yararlanıyor yoksa para sahipleri mi? sadece uyuşturucu trafiği durdurulsa kökü kurur bu örgütün..

    yok ama bir şehit düşer; akllı türk komşusu mardinli'yi düşman ilan eder, elinden gelse boğar.

    bu ülkedeki tüm kürtler aynı anda ölse, pkk biter mi? sorunlar biter mi?

    nah biter.

    bir yerlerde büyük paralar dönüyorsa, bu parayı döndürenler seni komşuna düşman da yapar, seni onlara da öldürtür, cenaze namazını da kendisi kılar. kazandığı paranın kdv'sini de sana teselli diye verir...

    sen hala sorunlarını kabul etmiyorsan, başkaları bu sorunları çözme bahanesiyle senin kafana sıkmazlar mı, çocuğunu zehirlemez mi, bunun için de ezilen adamı kullanmaz mı? hadi diyelim ezilen adam kafasız; sen ondan çok mu iyisin?

    bu örgütün bitmesini ne avrupada bolluk içinde yaşayan yönetim kadrosu, ne gerek tetikçi, kaçakçı, cartçı curtçu kullanan sermaye sahipleri ne de türkiye güçlü olmasını istemeyen ülkeler ister..

    peki sen bitmesini istiyor musun?

    o zaman komşuna köpek muamelesi yapma ki; seni ısırmasın! birine köpek muamelesi yaparsan, o köpek de seni ısırır!
    1 ...
  28. 716.
  29. anadolu'nun en büyük belası.

    türkiye halklarıyla kürtler arasına nefret tohumları ekmekle kalmıyor, aşırı milliyetçiligi de körüklüyor.
    3 ...
  30. 717.
  31. küresel güçlerin ,
    türkiyenin canına okuması karşılığında, avrupanın göbeğinde uyuşturucu ve silah kaçakçılığı yapmasına gözyumduğu iğrenç mafya örgütü.
    0 ...
  32. 718.
  33. Yöneticilerinin gerek dünyayı okumaları gerek seslendikleri halkı tanımaları ve gerekse teknik ve taktik derinlikleri bakımından son 20 yılda türkiye'yi ve tsk'yı yönetenlerden daha üst seviyede olduğu apaçık ortada olan örgüt. senin 23 nisan'da, 29 ekim'de silah zoruyla 1000 kişi toplayamadığın yere adamlar milyonlar topluyor. sonra salla sen "vatanın bölünmezliği" diye. vatan zaten fiilen bölünmüş. sen daha konuş. zaten en iyi yaptığım şey bu.

    tanım: TSK'yı toplumsal olarak yenmiş örgüt. olan niyazi olan askerker olmuştur.
    1 ...
  34. 719.
  35. türk milliyetçiliğine katkılarından dolayı teşekkür edilmesi gereken iğrenç faşist örgüt.
    0 ...
  36. 720.
  37. 721.
  38. senin, dağlarda 14 yıldır patates soyup, dereden su taşımış olabilme, askere, polise, bebeğe tetik çekmemiş olabilme ihtimalini de sevebilirdik ama, 2008 yılında yakalanan 9 bin 200 kilo eroin, 9 bin 400 kilo esrar, 569 kilo afyon, 100 kilo kokainin, paketlenmesinde bile çalışmadın mı ?

    senin "Barış Bilmemnesi" olabilme ihtimalini de sevebilirdik, "Mağarada yıllarca zor koşullarda yaşadılar" cümlesi vicdanımızı sızlatabilirdi bile... Merhametimiz sevgimizden güçlüdür bizim, sevmesek bile sana merhamet duyabilirdik. "Artık Nevruz'da, yanan lastiğin üzerinden, birlikte, elele atlayacağız", "Çiğköfteyi aynı leğende birlikte yoğuracağız..." edebiyatına da inanabilirdik belki...

    PKK' nın aslında "örgüt" değil, "siyasi parti" (Partiya Karkare Kurdistan) olduğunu söyleyen Kürtçü liboşlar, "terör örgütü" tanımından koruyan "siyasi parti" etiketini PKK'ya da yapıştırma gayretinde olanlar ! ! !

    Bebeğin nüfus kağıdına, ırkını, etnisitesini doğduğu saat kaydeden ırkçı Amerika'dan gelen talimatla, "Amerika'ya Anahtar Teslim Mezopotamya Açılımı" yaptığını bilmesek, hala sana "Kürt" derken rahatsız olmasak, bize yaptığın ırkçılık suçlamasına bile ses çıkartmayabilirdik kimbilir... Ama, ırkçının feriştahı efendilerin, Kuzey Irak'ı Türkmen-Kürt-Arap diye bölerken ırkçılık değil, bizler "Türklük hem alt hem üst-kimliktir. Türk'üz" derken ırkçılık... öyle mi?

    ırkçı diyen dillerinizi sevsinler sizin !

    Senin kaçak elektriğini, suyunu ödemekten anamız ağlamasaydı, belki inanırdık şu "Analar ağlamasın... birlikte... elele..." martavalına.

    Şu G3 denilen telefonlara, Diyarbakır' dan bir günde 3 milyon başvuru olmasaydı, kişi başına üç G3 telefonu düşmeseydi billahi "Güneydoğu' ya yatırım yapılmadı. ihmal edildi, en fakir bölge" hikayelerini de yutabilirdik...

    "Abime Bağkurdan maaş bağlansın. Dağda geçirdiği yıllar hizmete sayılsın. TOKi'den ev, OYAK' tan Reno verilsin" derdik, "Kamuya alınacak 32 bin yeni personel içinde, Kandil' den gelen kızkardeşime de kota açılsın" falan yazardık. Ha, yoksa benim yazmama gerek yok mu, bunlar zaten sağlanacak mı sana?

    Ah benim biji biji biji le le le le diye transa girmiş, bana hiç benzemez nekropolise çevrilen memleketine hoşgeldin ! Bak Norveç de yan çiziyor. Birkaçınızı ihraç edecektik, edemiyoruz. Norveçli seninle elele çiçek toplamak istemiyor, neden acaba?

    Ya da efendilerinin ülkesine, Amerika'ya, ingiltere'ye gitmeye kalk bakayım. Vize formundaki "Bir terörist örgüte üye oldunuz mu ?" sorusuna YES de bakayım, teey teey, gör başına neler gelir... ah aklını ter gibi kafasındaki poşuya silmiş ebleh ve hain insan ! Sen sınırda 7 dakikada biten sorgunda kanlı ellerini yıkamış gibi yapacaksın, sen yargılanmış da suçsuz bulunmuş gibi gözükeceksin, hepbirlikte "savaş" dediğin bölücü terör bitmiş gibi yapıp, beşer tv kanalı daha kurulacak... Bu arada TSK konuşsa sen "siyasete karışmakla" suçlayacaksın, konuşmasa "sessiz kalmakla". Her halükarda TSK suçlanacak yani. Biz de moronuz ya, ekrana yapışıp seyredeceğiz olanları... Ah siz ne uyanıksınız böyle! Ne Şark tüccarısınız hepiniz!

    "Feda kültüründen" gelen, eli kanlı katillerin, aşiret ağalarının tecavüzüyle çocuk yaşta kadın olmuş, feda edilmiş, heba edilmiş kızkardeşim ! Sırf kadınlık-annelik üzerinden empati yapabilirdim seninle. püsküllü abajur gibi giyinen leydiler gibi aynı, senin kıyafetlerine bakarak yılın modasının anahatlarını verebilirdim, "Boyunda fular yerine poşu, gömlek haki renk, dört cepli. Üst cepler kapaklı, alt cepler fermuarli. Altta haki renk dökümlü (drape) şalvar. Ayakkabı: Mekap." şimdi aksesuar olarak, bu kadınlara ne önerebilirim, emin değilim; "Üst ceplerde zula esrar-eroin, belde el bombası, elde kalaşnikof, çantada mayın" mı desem ? ne desem ?
    Hani sinerji olsun, empati-sempati olsun diye giyerler mi, takarlar mı emin olamıyorum. Terzi cepte esrar aksesuarına ne der bilemiyorum. Ah benim mesleği "mayın döşemek", bana hiç benzemez kardeşim! "Vatandaş" a kurşun sıkmış katilim ! Tam zamanında geldin. Azerbaycan ve KKTC gibi iki Türk Devleti hariç, bütün komşularımızla "sıfır sorun" yaşadığımız, ülke sınırlarını tartışmaya açtığımız (bkz: Ermeni Protokolü) dönemde teşrif ettin. Her derdimiz bitmiş, geriye Apo' nun kasık ağrılarını nasıl etsek de dindirsek, kadın göndersek yumuşar mı acep ? sorunsalı kalmıştı. Ha bir de, Apo'yu Bodrum' a Türkbükü Paşası mı yapsak ? diye düşünürken tam.... apo ve bıyıkları sahilde ultraviyole emiyorlardıya geçiş yapabilir mi, afallar mı onu konuşurken, aynı leğende birlikte çiğköfte yoğuracağım, kardelen mardelen toplayacağım kardeşim ! Benim barışçı, 15 yıldır dağda silahsız, piknik yapan kardeşim !

    Şimdi seni Cumhurbaşkanlığı Köşk' üne yemeğe de davet edileceksin, Porselenli, kristalli, gümüşlü sofralarda ağırlamak da isteyeceklerdir. Git! Git ama, orada da kendi kurallarınla oyna ! Masaya keten örtüler, chemin de table falan serilmiş olabilir. Kaldırt, gazete kağıdı serdir. Cumhurbaşkanı'nı "Kürt töre, örf ve adetlerine karşı" gelmekle, hatta "burjuva adeti dayatmakla" falan suçla. Ay-yıldızlı tabak takımlarını çıkartmışlarsa, Köşk personelini "aşırı milliyetçilik" le suçla.... Yemekte Türk mutfağından nadide örnekler sunacaklardır. Köşk aşçısını "ırkçılıkla" suçla.
    hatta ve hatta Sen en iyisi yemeğin mönüsünü önceden Köşk'e ilet. Bir tas asker-polis kanı, yanına iki dilim de ekmek. Doğrarsın. ha bir de ... Gelirken sevkiyata "mal", bavulda nakit de getirdin mi ?

    yazıklar olsun böyle açılıma...!
    6 ...
  39. 722.
  40. Kendileri islam için değil, şu an vazgeçseler de bağımsız bir kürt devleti için savaşmaktadırlar. islami motifleri kullanmamaktadırlar. ha kullansalar ne olurdu? belki kürtlerden bugün aldığının 2 katı destek alır, TSK bugün elinde tuttuğu malatya, elazığ, urfa gibi yerlerde bile barınamazdı.
    2 ...
  41. 723.
  42. 724.
  43. bu örgüt sözde, kürt halkı için mücadele etmekte ve onlar için devletle çatışmaktadır. bunların şehirlerde yaşayan takım elbiseli versiyonlarının * dile getirdiği ana mevzulardan biri de kürtçe'nin devlet tarafından tanınması ve anadil olarak öğretilmesidir. şimdi bu konu hakkında dikkatimi çeken bir durumu anlatacağım: bu hain örgüt yaklaşık 2 yıl önce dağlıca karakolunu başmış ve 12 askerimizi şehit etmişti. bu olayı daha önceki hazırlık sürecini de içine alacak şekilde bir belgesel olarak da yayınladılar. şimdi dikkatimi çeken noktayı aktarmak istiyorum değerli sözlükseverler. bu vatan hainlerinin hemen hemen hepsi kendi aralarında türkçe konuşmakta, türkçe espiri yapmakta, türkçe selamlaşmakta ve türkçe emir alıp vermekteydi. düşünün yüzlerce terörist organize bir şekilde güya kürt halkının sesini duyurmak için bir türkiye cumhuriyeti karakolunu basmaya gidiyor ve bu yüzlerce kişi türkçe konuşuyor. ama lafa geldi mi kürtçe de kürtçe diye tuttururlar. madem o kadar önemli türkçe sizin için konuşun kendi aranızda. siz değil misiniz destekçileriniz tarafından kahraman gibi görülen, şenlikle karşılananlar. konuşun o zaman doya doya kürtçe dağın başında.

    not: aslında baskınla ilgili link verebilirim ama reklamı olmasın bu kansızların. isteyen araştırıp bulsun.
    0 ...
  44. 725.
  45. sürekli "onlar orospu çocuğu yaa", "öldürmeli daha çok öldürmeli", "onların ölülerine leş deniyor" vb. minvalinde eleştirilen örgüt.

    öncelikle eleştirinin bu şekilde yapılmayacağını; mevcut koşulları analiz ederek, hataları gösterip alternatifini ortaya koyarak yapılacağını belirtmek gerekir. sonrasında nereye gittiği belli olmayan kelime israfına geçmek mümkün olabilir.

    bugünlere gelinmesinde; bugünlerden kasıt olarak da kürtlerin varlığının kabul edilmesi, kürtçe dilinin görmemezlikten gelinmemesi gibi pek çok adımın atılmasında pkk'nin payı oldukça büyüktür. bunu şu toplumda kimse yadsıyamaz; ama bizim burada tartışmamız gereken mevzu, bunların olması için böyle bir savaşa ihtiyacımız var mıydı? ya da bu savaş olmadan da çözüm sürecine girilebilir miydi?

    bakın bence bu iki soru mevcut sorunun da özünü oluşturmakta; eğer bu sorular üzerinden eleştiri getirilecekse amenna. amma ağzınızdan salyalar dökülerek, orospu çocuğu bunlar vs. gibi lafları bir kenara bırakın derim. çözüm getirmediğiniz gibi, edeceğiniz hiçbir küfür sürece etki etmeyecektir.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük