pkk

entry3447 galeri305
    726.
  1. gerçek yüzü ve kürtlere zararının anlaşılması için:

    (bkz: http://www.milliyet.com.t...3%20olu&KategoriID=15)
    0 ...
  2. 727.
  3. Sözde savundukları halk için dağa çıkan, ama yeri geldimi savundukları halkı siken, öldüren teröristlerdir.
    0 ...
  4. 728.
  5. Askerdeyken kafasına kafasına top mermisi yağdırdığım terör örgütü.

    Not: Vatan isterse yıllarca kurşun sıkarım kanım bitinceye kadar.
    2 ...
  6. 729.
  7. şerefsiz, adi it sürüsüdür. binlerce insanın canına kıymış amerikanın ve israilin uşaklığını yapan örgüt. sallandırmak lazım hepsini.
    0 ...
  8. 730.
  9. 731.
  10. kürdü türkü birbirine kırdıran,elebaşlarının avrupa da pek çok gayrimenkulu ve parası olan,dış güçlerin organize ettiği 3 5 çapulcudan oluşan bir salaklar topluluğu.
    0 ...
  11. 732.
  12. 733.
  13. tanım: ÖLÜNÜZÜ Dirinizi HER GÜN Birinizi BiRGÜN HEpinizi örgütüdür.
    http://www.facebook.com/h...=1262489967193&ref=nf

    edit: eksileyen puşt'a hitaben; senin dirinide ölünüde s.kerim.
    1 ...
  14. 734.
  15. rusya'nın terör örgütü olarak görmemekte haklı olduğu * örgüttür. sen adamların ülkesindeki çeçenistan'ı onların gördüğü gibi görmezsen, onlar da pkkyı senin gördüğün gibi görmezler.

    edit: uuow ow oow sakin ol şampiyon. üzgünüm ama gerçek bu.

    edit 2: olaya hala çeçenistan tarafından bakan laleleri görmek ne kadar üzücü. olaya duygusal düşünmeyip rusya açısından bakacaksın arkadaşım.öyle yaparsan görürsün adamların neden haklı olduğunu.

    edit 3: pkknın değil rusya'nın neden haklı olduğunu.
    2 ...
  16. 735.
  17. Yabancı devletlerden ziyade, tük vatandaşı olan kürtlerin (yani PKK'nın hedef kitlesinin) terörist olarak görüp görmediği önemli olan örgüt. yoksa PKK bugün bütün ülkeler tarafından "terörist" ilan ediliyor ne oluyor allah aşkına?
    0 ...
  18. 736.
  19. son günlerde açılım adı altında üyelerinin, kahraman gibi karşılandığı ve dağda sıkıntı çektiler diye iş, ev, verelmesi gündem olan terör örgütü..
    0 ...
  20. 737.
  21. Başta dersim katliamı ve diyarbakır cezaevi gibi olayları neden olarak gösteren haklı bir tepki olarak ortaya çıkmış fakat çizdikleri yol ile haksız hale gelmiş faşist terör örgütüdür. zira bazı kesimler solcu olduklarını iddia eder gerillalık gibi bir kavramını üstlendikleri için. fakat gerillalığın bir felsefesi vardır, gerillalık eşkiyalık değildir.* solcuda değildirler çünkü solcu dediğin aşırı milliyetcilik yapıp sözde savunduğu halkına zulm etmez. solcu amerika ve diğer emperyalist devletlerin götünü yalamaz, yardımını kabuletmez. solcu doğuda ki o toprak ağlarını desteklemez, destekleyemez çünkü feodal sisteme karşıdır. solcu uyuşturucu ticaretinden para kazanıp lüks içinde yaşamaz. 14 yaşında ki kızları dağa çıkarıp tecavüz etmez. kardeşlik diyip ülkenin güvenlik güçlerini vurmaz. solcu adam değildir bunu yapan faşist adamdır. pkk'ya yakışan tek kavramda faşizmdir zaten.

    (bkz: şimdi asın beni ipneler)
    2 ...
  22. 738.
  23. pi key key diyen ecnebileri duyunca tebessüm ediyorum, tey tey tey gibi.
    1 ...
  24. 739.
  25. 740.
  26. yabancıların aldatıcı vaadlerine yaratılışları icabı gayrımeşru çıkar ve hırsları nedeniyle dayanamayıp kapılan ahmaklar sürüsü...
    2 ...
  27. 741.
  28. +pkk kötü mü?
    -evet
    +neden kötü?
    -çünkü insanlarımızı öldürüyor.
    +insanlarımızı öldürmesi neden kötü?
    ...

    +pkk kötü mü?
    -evet.
    +neden kötü?
    -çünkü ülkemizi bölmeye çalışıyor.
    +ülkemizin bölünmesi neden kötü?
    ...

    işte bütün bu konuşmalar belli bir noktada tıkanıp kalıyor ve biz hakikaten bazı konularda bilgi eksikliği yaşadığımızı kabul etmiyoruz.

    bugün facebookta 300-350 tane "kahrolsun pkk" temalı grup var ama neredeyse hiçbirinde "doğru dürüst" bir makale ya da mantıklı bir yazı yok.

    biz oturup küfretmeyi ana avrat düz gitmeyi tercih ediyoruz.

    öyle olunca da doğru dürüst fikir sahibi olmayan bireyler olarak savunduğumuz düşünceleri insanlara yeterince anlatamıyor, gördüğümüz tehlikenin esas boyutlarını farkedemiyoruz.

    pkk her ne kadar terörist olsa da, her ne kadar bebek katili olsa da bunu insanlara ulaştıramıyor, pkk nın halktan destek almaya devam etmesini engelliyemiyoruz.

    hatta öyle ki, içimizde durumun farkında olan bireyler bile, pkk yı destekleyen insanlar için anlatsak da anlamazlar tutumu sergiliyor.

    öyle olunca 30 senedir kan akıyor, birileri bundan paralar kazanıyor, çarkını döndürüyor.

    işte bu kanlı sürecin adıdır pkk, karakol basmaların, şehitlerimizin, yakılan köylerimizin olduğu kadar, cehaletimizin, fikir üretemeyişimizin adıdır.
    3 ...
  29. 742.
  30. 743.
  31. (bkz: kürdistan işçi partisi) açılımına sahip illegal örgüt.kürtçeside galiba (bkz: partiya karkeren kürdistan)
    1 ...
  32. 744.
  33. 745.
  34. dtpnin temsil ettigi her bir bokluga sahip olan terör örgütü. sempatizanlarina göre "pekeke". "baris" saçmaliginin bas kahramanlari,ortayi karistirmak isteyenlerin piyonlari,söz de kürt halkini ve çikarlarini temsil ettigini söyleyen zavalli çapulcu grup.

    not: fasist izmir diye kiçlarini yirtanlar nerdeler acaba? yasanacaklari önceden görüp ellerinden geldigince protesto eden izmir halkina tükaka diyenler simdi sokaga dökülmüs sirf 7cm² için her yerde zarar,terör ve iç savas çikarmaya çalisan pkk yandaslarina neden tükaka yapamiyorlar acaba? yazik.
    17 yasin da ki kizin hayatini karartan sirf türklere degil kürtlerede kursun sikmis bu insaniyetsizlerin yaptigi ne? yazik bir kez daha acinasi düsüncelerinizi,kisitli düsüncelerinizi tartmadan bilmeden atip tuttuklariniza yazik.
    1 ...
  35. 746.
  36. kaostan beslenen bir örgüt. insan kaçakçılığı, uyuşturucu kaçakçılığı, silah ticareti.. bunlar hep kaos olan ortamlarda rahatça yapılan işlerdir. onun için bakmayın siz yok dtp yok açılım.. bunlar pkknın istediği değil karşı olduğu şeyler 30 yıldır. kürtlere karşı ne kadar artarsa nefret, o kadar çok para kazanacak bunlar. istanbul'da belediye otobüsünü yak, diyrbakır'da polisi taşla. ne oldu? nerdeyse bütün halk kürtlere sövüp sayıyor işte. bu duygusallıkta bir halktan pkklı ve kürt ayrımı yapması beklenemez.

    ne kadar açılım, o kadar şehit yani. ekmeklerine yağ sürmeyi bırakmaları lazım. kürtlerin içinde bu örgütü destekleyen var da türklerin içinde yok mu? elbette var. önemli olan pkkyı desteklemeyen tarafları karşı karşıya getirmemek.
    1 ...
  37. 747.
  38. yaratıcılarının vicdanını merak ettiğim örgüt.
    eminim değil bir evlat saksıda fasülye bile yetiştirmemiştir hiçbiri de.
    0 ...
  39. 748.
  40. Can Dündar'ın çok güzel yazdığı gibi Türkiye'yi muharabede de yenemese de savaşta yenmeyi başarmış örgüt. Bu da Türkiye'yi son 30 yılda yönetenlerin stratejik ve taktik zekasının düzeyini açıklamaya yeter sanırım.

    http://www.milliyet.com.t...a=Can%20Dündar&ver=98
    0 ...
  41. 749.
  42. tokat'taki hain pusuyu üstlenen terör örgütüdür. *
    1 ...
  43. 750.
  44. lider kadrosu dahil tamamı gay olan terör örgütü. dağda tren yaparken çekilmiş fotoları var.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük