pkk

entry3447 galeri305
    676.
  1. bünyesindeki dişileri seks kölesi olarak kullanan örgüt.
    2 ...
  2. 677.
  3. kışın mağralarda birbirini siken, ilkbaharla birlikte yaylaya inip köyleri talan eden yardım etmeyenleri öldüren bir yerde kürt halkını siken zümre.
    1 ...
  4. 678.
  5. türk halkını sosyolojik açıdan soktuğu duruma bakılırsa tahminlerin üzerinde başarılı olmuş bir amerikan projesidir. böyle gidersek daha 100 sene asker doğarız pkk yı kuran amerikan örgütleride kıçlarıyla bize gülerler. buradan milliyetçi duygulara kapılmış vatandaşlara sesleniyorum doğuya değil batıya bakın efendim. güldürmeyin kendinize...
    1 ...
  6. 679.
  7. 680.
  8. Ordumuz, her nekadar yıpratılmaya çalışırsa çalışılsın, dünyanın en ileri teknolojisini üretebilen ve hatta dışarıya satan bir silahlı güçtür.

    dünya üzerinde sayıca en çok insanını aynı dönem içinde silah altında tutan ülke ordusu Türk ordusudur.

    O ordu yürümeye başladımı, kaçacak yer arar karşı tarafta kim varsa!
    Tankımızda Topmuzda uçağımızda hepside var ! Yeter ki emir verilsin,

    ama işte o emir açılım maçılım adı altında AB BM falan filan adı altında, gelen talimatlar yüzünden verilemiyor.

    ha saklanıyorlar diyorsunuz, gizlenip ardımızdan vuruyorlar diyorsunuz.

    Onların öğrendiği gerilla savaşı değil, o savaş ta ne olursa olsun savaş alanındadır. Onlar haince şehirde vurmayı öğrendiler. bu özelliğide de ermenilerden aldılar.

    (#1697809) Bu entry de ki arkadaşa şunu diyeceğim,
    O bölge halkına en büyük yatırımın yapılmasını, Sabancı holding yönetim kurulunun beyin adamı, özdemir sabancı istemişti. büyük bir hamle ile başlatacaktı.

    Doğuda çalışmalara başlayacağını duyurduklarının akabinde, çalışma başlamadan özdemir sabancı sabancı holding genel merkezinde

    " Kapitalist, burjuva, emekçileri sömüren kişi suçlamaları ve söylemleriyle "
    PKK lılar tarafından öldürüldü.

    Doğuya eğitim götürmek istedik, öğretmenlerimizi vurdular
    Doğuya sağlık yatırımları yapmak istedik, doktorlarımızı dağa kaldırdılar,
    Dağa çıkmayanları öldürdüler,

    1989 yılında sadece istanbul üniversitelerinde okuyan 60 küsür Kürt kökenli öğrenci, okumakta özgür oldukları bir memleketin imkanlarını reddedip, Davaları için,
    okullarını bırakıp dağa çıkmışlardı. Şok olmuştum, bunlara nasıl bir imkan sağlanmalıydı ?

    Doğu sorununa kesin çözüm bulduğunu ve çözümünü sunmaya giden dönemin jitem komutanı (CIA veya başka bir servisin ) sabotajı sonucu helikopteri (buzlanma sonucu) düştü.
    Sibiryada buzlanmayan helikopter pervanesi, türkiyede çalışırken buzlanma yaptı ha!

    Gaffar okan cinayetine ne demeli ? Oda oraların halkı için çalışan çok sevilen bir eminiyet Mensubuydu. Jitem komutanıyla aynı programı hazırlayan ekipteydi.

    Zaten halk elektiriği bedava kullanıyor,
    Fak fık fonundan yardım alıyor,

    Ne psikolojik yardımı vericez bu arkadaşlara ?
    Halk gündüz halk, geceleri çocuğunu gündüz okutan öğretmene eşkiya!
    ikiside aynı kişi !

    Kime karşı nasıl politika ? Birileri korumaktan vazgeçerse bunları,
    o zaman endişelenen arkadaşlara söz 11 saatlik işleri var PKK nın

    PKK sorununun ne açılımsal, nede iyimser bir çözümü mevcut değildir.
    Kangrendir ve kesilip atılması lazımdır.

    Bu iktidar bu milletin hayır duasını almak istiyorsa işte tam güçle temizlik iznini vermelidir ordumuza. Askerlik yapanlar bilirler, doğu kökenli üstlerle dağa çıkmanın zorluğunu.

    Saldıracaksın dur diye emir verilir. 10 metre vardır aranda teröristle, ama ateş emrin verilmez.
    Artık görse o seni vuracaktır. asılırsın ve vurursun teröristi.
    Ve askeri mahkemeye verilirsin. emre itaatsizlikten. Üst subaya sorulur niye ateş emiri vermedin? Askerimi düşündüm komutanım, başlarına hiçbir şey gelmesini istemiyordum diye
    cevaplar verilir.

    Ordu içinde, doğuda görev yapan, doğu kökenliler kızağa alınırsa, istihbarattan haberdar edilmezlerse
    ordu 11 saatte onların (PKK) işini bitirir. Emin olun

    Bu yazdıklarım aynı zamanda
    (#1768553) entry deki arkadaşın yazdıklarına cevaptır.
    3 ...
  9. 681.
  10. "bir eziğin düşünceleri ve gücü değişmez."
    0 ...
  11. 682.
  12. amerika'da üst düzey yöneticilerinin uyuşturucu yüzünden hesaplarına el koyulması, fransa'da ciddi operasyonlar ve operasyonu protesto edenlere de güç uygulanması, kuzey ırakla ilişkilerin ciddi şekilde ilerlemesi, suriye ile iran ortaklıkları ve son olarak ermenistan (muhtemel pkk barınağı) protokollerinin ardından barınma sıkıntısı yaşayan klasik terör örgütleri gibi barış geldi gelecek ayağına 30 kişilik grubunu teslim eden örgüt. bu örgüt barış için on adım atacaksa (bkz: ahmet türk) daha trt şeş'i "ti"ye almazdı. kısacası şeş'ten beri hiç bir somut adım atılmadan bu "barış" ortamı niye?
    1 ...
  13. 683.
  14. annesi belli olup babası belli olmayanların katıldığı bir grup.
    2 ...
  15. 684.
  16. 685.
  17. 686.
  18. bunlar için entry girsem mi girmesem mi diye düşündürten; söyleyecek kelime bulunamayan, köküne dinamit koyup havaya uçurmak lazım, toptan temizlik olsun denilebilecek ecdatsız bir topluluk !!!!!!!!!!
    0 ...
  19. 687.
  20. yurdumuza girenlerin yüzlerinde, yaşama yönelik amaçlarında gerçek bir değişme olduğu ve isteksizce birer kuklaya dönüştükleri gözlenmiştir...
    0 ...
  21. 688.
  22. sevgi'nin özgün yanlarını asla göremeyeceklerdir... *
    1 ...
  23. 689.
  24. ilk kurulduğu yıllarda antiemperyalist bir görünümdeyken Körfez Savaşı ve akabinde ibresini yavaş yavaş ABD emperyalizmine kaydıran örgüttür.1999 yılında Apo'nun yakalanmasıyla iyice güç kaybetmiş,fakat sonrasında toparlanmıştır.Fakat,artık eski gücü kalmamıştır.
    0 ...
  25. 690.
  26. sosyolojik ve siyasal nedenlerle ortaya çıkmış ve ancak bu nedenler yok edildiğinde kaybolacak kürt direniş örgütü. hâlâ risk var, türkiye düşünerek ve doğru adımlar atarsa bugünkü bayram daimi olur, türkiye'deki bütün halklar için.

    edit-ül muhteva: ne yani! bu eksilendiğine göre pkk'nin dağdan inmesini istemeyenler var aramızda. niye bu kadar kavgacısınız kuzum?
    2 ...
  27. 691.
  28. 692.
  29. tüm dünyaca uyuşturucu ticaretinin en büyük aktörlerinden biri olduğu kabul edilmiş örgüt. böylesi bir ticarete bulaşan, böylesi büyük bir rantı görenlerin, sosyolojik ve siyasal sebeplerle bundan vazgeçeceğini beklemek iyimseliğin de ötesinde olsa gerek.

    türkiye'yi ve türkiye'deki bütün halkları düşünen güzel insanlarımızın, bu örgütün tüm dünyayı zehirleyen uyuşturucu ticaretini görmezden gelmeleri ise ufak bir detay.
    4 ...
  30. 693.
  31. abd'nin üs olarak kullandığı incirlik'ten silah yardımı alan terör örgütünün önde gidenidir. sanılanın aksine gerilla falan değildir, teröristtir, buna bağlı olarak da orospu çocuklarıdır, buna bağlı olarak şerefsizdirler. evet o incirlik üssünden silah yardımı yapılıyor ama nedense hükümet ''yok öyle bir şey, bunlar dedikodu, bunlar komplo teorisi!'' diyor. ilginç.
    1 ...
  32. 694.
  33. (#3806546)

    bu entrymde belirttiğim üzere; 78 yılında örgütlenmeye başlamış, 80 darbesinin katalizör görevi görerek kurulma sürecini hızlandırdığı ve ilk eylem-baskın-katliamını 84 yılında eruhta gerçekleştirmiş olan görece terör - gerilla örgütüdür. başlangıç yılından itibaren 25 senenin geçmesi artık siz uuserlarımızın sorgulamaya başlaması gereken uzunlukta bir süredir. yazıda da belirtildiği üzere pkk'nin başlatmış olduğu görece isyan-eylem-tepki kürt tarihinde osmanlı boyunduruğu altında kaldığından beri süre gelen isyan-eylem-tepkilerden en uzunudur. bunun sorgulanması akabinde uuserlarımızın koşulsuz şartsız karşılaşacakları veya ulaşacakları tek gerçek ve sonuç tsk rantıdır. hani şu yıpratılmaması için her bokuna göz yumulması istenilen tsk..ben de askerliğini asteğmen göreviyle doğuda yapmış biri olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki ( ki birinci ağızlardan duyduğum anılar vardır, muvazzaf subay ve astsubaylardan ) tsk, doksanlı yıllarda OHAL durumunun kalkmaması ve bireysel olarak da subay-astsubay tayfasının rantı için bizzat kendisi yani devlet efenim köy bombalamış ve halka işkenceler yaparak kurşuna dizmiştir..emekli olmuş generallerin yazdıkları anı kitaplarında da yanlış hatırlamıyorsam köylere yine asker tarafından roketatar atıldığı belirtilmiştir. benim birinci ağızdan duyduğum ise karmaşanın ve ohal durumunun devamı için geceleri dağlara çıkıp köylere doğru asker tarafından ateş açılmasıdır.

    bu rant öyle kolay yenilir yutulur bir rant değildir..milyar dolarlardan bahsedilen bir rant var ortada.. ne zaman pkk'nin siyasal arenada mücadelesini sürdürebilmesi için adımlar atıldığında, bakınız son 25 yıla illa ki süreci baltalayan ve tsk veya jitem veya hadi devlet diyelim, devlet tarafından kaoslar yaratılmış ve katliamlar yapılmıştır. nitekim şu an bulunduğumuz süreç de bu baltalamalara maruz kalacaktır ve kalmaya başlamıştır da..geçenlerde hakkari yüksekovada patlayan mayın, bizim sermaye medyamıza göre pkk'nindir. ve fakat farklı haber kaynaklarına bakıldığında görülür ki pkk bu patlamayı kabul etmez ve mayının tsk'ya ait olduğunu belirtir..
    4 ...
  34. 695.
  35. tasfiye süreci başlamış olan sözde marksist, özde uyuşturucu kaçakcısı taşeron terör örgütü.
    0 ...
  36. 696.
  37. potansiyel kokmuş leşlerin toprak koparacaz diye dahil oldukları it yuvası.
    0 ...
  38. 697.
  39. bağımlılık sorununun çözümsüzlüğe doğru yol almasıyla birlikte geri dönüşe hazırlanan katiller...

    asla normal yaşama dönemeyeceklerdir...
    0 ...
  40. 698.
  41. 80' li senelerin başlarından beri savunduğunuz ideolojinin dışına çıkarak ve taşarak ne yaptığınızı bilmeksizin bir oraya bir buraya saldırmakla beraber ülke'yi kaosa, yaptığınız eylemlerde türk, kürt, sünni, alevi, çerkez gözetmeksizin bir çok insanın ölümüne neden olup, ırkları ve mezhepleri bir birlerine düşman hale getirip isyana zorlamaya ve ülke içinde ki iç savaşın hortlamasına neden olan sizlersiniz.

    özgürlük istiyoruz(!) diyerek çıktığınız yolda bir çok insanın özgürlüğünü elinden alan sizler değil misiniz? özgürlük diğer insanların özgürlüklerini sömürmekle kazanılmaz.
    keza, bir kahpe evladının peşinden gitmekle hürriyet asla kazanılamaz.
    dağ başında olmayan bir medeniyetin savunucuları olan sizler daima köpek muamelesi görmeye mahkumsunuzdur.

    düşünün. yıllarca, didinip çalışmışsınız. çok fazla alın teri döküp sabahlara kadar mesai yapmışsınız. sonunda emekli olup yıllarca dişinizden tırnağınızdan arttırıp birikim yaptığınız paranızla kendinize küçük ama sevimli bir ev almışsınız. bunun üzerine nerden geldiği belirsiz kişi ya da kişiler gelip sizin evinize göz dikmiş. hem de hiç bir hukuki ya da yasaL hakkı olmadan! tamamen kişisel nedenlerden ötürü aç gözlülük ve zorbalıkla sizi evinizden çıkarmak ya da icinde bulunan odalardan birine zorla alıkoymak istiyor. hangi hakla demez mi insan (?)

    pkk denilen örgütün de yaptıgı tamamen yukarda ki örnegin aynısı.
    kendilerince hak kabul ettikleri toprakları zorla alıkoymak, almak tabiri caize çalmak için bu mücadeleleri.

    mücadelemiz bitmeyecek! diye de bir slogan tutturmuşlar kendilerine. bir de yaptıkları işe o kadar inanmış olacaklar ki ''ölmek var bu yol dan dönmek yok'' diyorlar. Ulan ölüp duruyorsunuz zaten? zaten kafanız ezilip durmuyor mu? ne olacak sanıyorsunuz sonunda? o adam verir mi lan hiç zar zor alıp inşaa ettiği evini? hangi mantıkla kazanacagınızı sanıyorsunuz? meclis te bıkbık ötünce başaracagınızı mı sanıyorsunuz? cahil oldugunuz ve sonsuza kadar cehaletin içinde kavrulacagınız burdan belli işte! siz zorla ölümü arzuluyorsunuz. bedenen değil ama zihnen. zaten çoğunuzun zihni bitik durum da. bitik olmasa bi kaç köpeğin peşinden koyun misali sürünmezsiniz. böceklerin soyu kurutulmaz. ama görüldüğü yer de her böcek öldürülmeye mahkumdur.

    Biz yıllarca bu ülkeye hizmet etmek için kıçımızı yırttık. üniversite okuduk aç kaldık. askere gittik. vergimizi ödedik. atamızı dedelerimizi yitirdik. tabiri caize eşşek gibi çalışıp 3 kuruş paraya tamah ettik şükür dedik. belirsiz bir geleceğe doğru yol aldık fakat isyan etmedik. daha cok calıstık yetmedi daha fazla çalıştık.
    2 metre kare alan toprağımız yokken bu vatanın evladıyken bile, ermeni soyundan gelen bir şerefsizin onca toprağa göz dikip hak bellemesi nasıl bir düşünce anlayısıdır. siz diğer medeniyetlerin sömürgesi altında eylemler düzenleyip isyan çıkartan bir maşasınız. derdiniz özgürlük falan değil. hoş bu dert sizin bile değil. biraz yukarı çıkıp ermenileri düşünmek yetecektir. ya amerika ? ya da yunanistan. veya bulgaristan. sizler sadece bu ülkelerin ürettiği mikroptan başka bir şey değilsiniz. ve mikroplar da yok olmaya mahkumdurlar.

    köyleri bas, okulları talan et, camileri yak, kamuya ait alanları yık, halkı kurşuna diz, 20 yaşında mehmetçikleri kalleşçe pusuya düşür 3 aylık bir bebeği acımasızca katlet sonra gel özgürlük nidaları at. oldu mu şimdi bu? sığıyor mu peki insanlığa? tüm cahil halkı peşine topla ve kendi faliyetlerinde en ön saflara çocukları diz. ne kadar şuhursuzca değil mi?

    peki soruyorum sana bölücü örgüte yardım ve yataklık eden kürt kardeşim!
    sen mi canlı bombasın?
    henüz bir türk ile karşılaşmamışsın bu bundan olmasın?
    bırak annen ağlasın!
    ki kardeşin de kahpe dogmasın!
    günün birinde o da sizin gibi kudurup ekmek yediği tasa
    sıçmasın!.

    (bkz: ne mutlu türküm diyene)
    ____
    | c* |

    Edit:okumadan eksilediğinize eminim.. kanı bozuk insanlarla aynı sözlükte yazar sıfatını tasımaktan utanıyorum. eksi sayısını görünce kanım dondu. yemin ediyorum. agzımı bozmayacagım abi. ama içim de tonla küfrüm var sahiplerini bildiğim... ya sabır rab.
    16 ...
  42. 699.
  43. pekeke ye deil pkk ya yazdim;
    senin piyon oldugunu maşa olarak kullanildigini herkes biliyor, bi tek sen bilmiyorsun.
    Cünkü cahilsin,
    cünkü gercekleri göremeyecek derecede körsün,
    bugün devlet kursan yarin batacaginin farkinda degilsin.
    senin affin olmamali, senin sucun bagislanmamali...
    bunca yetime, daha 10 günlük esini askere yollayan,gencecik oglunu kaybeden, bagri yanan ama söz konusu vatansa dik durmasini bilen o elleri öpülesi annelere eslere nankörlük olur.
    seni dünya affetse türkiye cumhuriyeti devleti affetse türk halki asla! seni affetmeyecek.
    6 ...
  44. 700.
  45. senin kendin için seçtiğin hayatla bizim kendimiz için seçtiğimiz hayat çok farklı. bu farkın içinde kaybolmuşsun, hayatımıza girmeye çalışıyorsun çoktan çıkmışken. sen sokakta belki abimle, belki başka abilerle top oynuyordun bir de utanmadan. sen bebek görmemiştin, oysa bebek gibiydin seks kölesi oldun bir amaç uğruna dağların başlarında.

    hala olmayan bir hayalin peşinde yüzüyorsun, senin atan apoysa eğer sen baştan kaybetmişsin zaten. senin atan yüce olsaydı, senin kardeşlerini, emrine dağlarda perişanlık çeken kardeşlerini, can yoldaşlarını ellerinle öldürtmezdi.

    ha dönmeyi düşünüyorsun sen bir de. önce allah a dön dostum. allah da affetmez ya, büyük konuşmayalım. dilerim affeder!
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük