demokratik toplum partisinin yan kuruluşu. hem demokrasi kelimesi hem terör yanyana ne kadar ilginç bir psikolojiye sahipler.
(bkz: lanet olsun hepinize)
kendini bile ifade edemeyen ve ne yazıkki masum kürt halkını temsil ettiğini söyleyerek masumların hakkını gasp eden acizler topluluğudur. ülkenin ilerlemesi engelleyen vatan hainlerinin bir alaya geldiği serefsizlerdirler.
türkiye'nin doğusunu aralarında paylaşmak üzere kürtler ve ermeniler üzerinde sistematik bir şekilde çalışan rusya ve ingiltere'nin meş'um emperyalist siyasetlerinin etkisi altında kalmış işbirlikçilerdir...
tiplerinde, konuşmalarında, aldıkları nefeste hayır olmayan zarar insanımsılardan oluşan örgüt, ulan nasıl çekeceksiniz yaptıklarınızı öteki tarafta Allahsız yaratıklar!?
samany: aaa bak terör örgütü dedim pkk'ya. hadi ahmet şimdi sıra sende.
ahmet: te rör gü tü.
s: nasıl yani?
a: yine mi olmadı?
s: ben sana ah met ürk diyor muyum? neyse, sen geç içeri ben çayı söylerim.
zamanında devrimcilerin çeteler halinde doğuya gidip zap'a köprü yaparak "boğaza değil zapa köprü" sloganlarıyla oluşturdukları kardeşlik ve direniş ruhunun arkasına kahpece saklanıp, ezilmiş halkın sözcüsü olduklarını söyleseler de bölgeye değil köprü yapmak, daha da içine sıçan ve savundukları halkın *mına koyan zavallılardır.
saçma sapan bi katiller sürüsüdür. komünistiz derler, amerika'dan yardım alırlar. önderleri yakalandığında 'türkiye cumhuriyeti devleti'ne hizmet etmeye hazırım' diyecek kadar karaktersizdir.bebekleri hatta kendi anne babalarını bile kesecek kıvama gelmişlerdir. hala bu kanlı örgütün peşinde koşanlara ben daha ne diyim...
Kısaca çapulcu topluluğudur.Kürtlerin hakkını savunduğunu iddia etsede.Kürtlere daha çok zararı olan örgüt.Özgürlük,demokrasi diye bağırsalarda yinede ikisininde anlamını bilmezler.
devlet mekanizmasını parçalamak ve yıkmak için lenin'in "içsavaş okulu" önerisi için çalışmaktadır, bakmayın komutan bozuntusunun yazdığı kitaplarda peygamberimizden "yüce peygamber" diye bahsettiğine...
pekaka mı pekeke mi konusu tartışılırken karşımıza imf karşıtları olarak çıkmışlardır. akp'nin ekmeğine yağ sürdüler haberleri yok.
edit: dışabağımlılık mevzusunu biz de biliyoruz. trafik polisine saldırmak ne alaka?
batıda yaşayan bir insanın ne kadar güçlü olduğunu tam kestiremediği hainler topluluğu. zira doğuya gidince bu örgütün ne derece yandaşa, güce sahip olduğunu gören gözler önce şaşırır, sonra da derin düşüncelere dalar. ha çoğu insan bu devletinde ne derece güçlü olduğunun farkında değildir o ayrı konu. ama karşıda ki düşman gayet zorludur ve mücadele malesef kolay değildir.