pkk

entry3447 galeri305
    551.
  1. 552.
  2. erkek üyleri dağda homoseksüel ilişkiye giren, kadın üyeleri üst düzey yöneticilerin emrine sunulan örgüttür. ayrıca örgütün içinde evlenmek ve duygusal münasebet kurmak alt kademe militanlar için yasaktır. kuranların cezası ölümdür. bunlar bebek öldürerek vatan istiyorlardı baktılar olmayacak şimdi de dershane bombalayarak demokrasi istiyorlar. örgüt içinde öyle demokrattırlar ki bölücübaşına muhalefet eden işbirlikçi ajan yaftasını yer öldürülür, örgütten ayrılmak isteyen oracıkta kurşuna dizilir.
    2 ...
  3. 553.
  4. kendi eski militanlarının ağzından bebekleri, çocukları ileride başlarına iş çıkarmasınlar(!) diye kurşunladıkları gayet açıkça anlatılırken burada kendisini savunan kuşların* bunu tsk'ya yıkması da ayrı güzelliktir. he ya, ordu köy basıp bebek öldürüyordu da sonra pkk'ya yıkıyordu? zaten köy meydanında milleti silah zoruyla "biji apo" diye diye bağırtan da onlardı, psikolojik sorunları var ya. bunu dile getiren de komik milliyetçi ağızlar olmaktaymış, breh breh. dur hele dur...

    pkk'dan ayrılmak serbestmiş, onu da geçtim kaçan militan yakalanmayayım diye kendini infaz edermiş. bunu herhangi bir fıkrada duysak gülmezdik sanırım, serbest olduğu için sanırım onlarca militan ölümü göze alarak nöbet sırasında örgütten kaçarak askere teslim oluyor. zira bu sözde eyalet komutanlarının örgütten ayrılmak isteyenleri diğer militanlara infaz ettirdiği de koca yalandır zaten, ordunun düzmecesi bunlar. oysa gayet medeni bir oluşum olan pkk, kaçmak isteyen militanlara rehber olur, otellerde yer ayırtır falan. zira bu eyalet komutanlarına en ufak bir itaatsizlikte militanları önce kendi çaplarında inşa ettikleri zindanımsı şeylere, oradan da duruma bağlı olarak infaza kadar yollayan bu örgüt tutup da "tamam kardeş eyvallah her şey için, diğer hevallere selam söyle" diyerekten salacak militanları öyle mi? bakın sizden biriydi bu bir zamanlar;
    (bkz: sami demirkıran)

    90'larda durum buydu, şu anda belirttiğiniz gibiyse zaten inin o dağlardan. gidin banvit'in ponpon kızlarına falan katılın, onlar sizlerden delikanlıdır her koşulda.

    uzun lafın kısasıdır;

    kimileri dansöz gibi kıvırsa da, gerçekler ayan beyan ortadadır. şerefsizliğin kitabını yazanların da bebek öldürenlerin de kimler olduğu gayet net bilinmektedir ki 90'ların başında bunlar bilinirdi, 2009 yılında eveleyip gevelemeye gerek yok.
    5 ...
  5. 554.
  6. üstüne yıkılan 1995 tarihinde şemdinli'de öldürülen 14 korucunun cesetleri, hakkari dağ taburunun bahçesinde ortaya çıktı. özgür gündem veya roj tv değil bunu söyleyen; van cumhuriyet savcısı'nın resmi kararı.
    1 ...
  7. 555.
  8. kürtlerin büyük bir kısmı tarafından kurtarcı olarak algılanan silahlı örgüt.
    2 ...
  9. 556.
  10. 557.
  11. neden değil sonuç olduğu idrak edilemeyen terör örgütü.
    1 ...
  12. 558.
  13. cinsel ilişki yasağının* sadece gariban militanlara işlediği örgüt, rütbelilere pek çalışmaz. yasak ilişki* yaşama hevesiyle düzüşürken üstlerini bile toparlayamadan cıbıldak şekilde mehmetçik tarafından öldürülmüş militanları vardır.
    1 ...
  14. 559.
  15. ŞErefsizlerden oluşan ve yakında sonu geleceği kesin olan terör topluluğu.
    1 ...
  16. 560.
  17. Lanet olası körlenesi örgüt.
    2 ...
  18. 561.
  19. dağda hayvan gibi yaşamayı özgürlük mücadelesi sayan hayvan bozuntuları.Hayvan gibi yaşamaktan kastım koşullar değil yaşa şekli çünkü bi pkk lı kadın bütün pkk nın karısı gibi davranılır kadına tecavüz edilirse tecavüz eden yükseltilir fakat kadın yakılarak öldürülür apo nun şam daki evindede kadınları özgürleştirme bahanesi ile ırzına geçmiş bu gibi namassuz durumları fıtrat edinmiş kardeş kavgasından nemalanan ekseriyeti ermeni,afgan koministi, rus olan şerefsizler topluluğu
    2 ...
  20. 562.
  21. en son eklediğim entry den sonra burda pkk yanlısı insanların buluduğuna eminim çünkü;oylama oyle gösteriyo ama aksini kanıtlasın ben doğruluğunu kanıtlarım entrymin ırakta yaşayan eski pkk lı kadın lar tarafından söylenmiştir pkk nın ne bok olduğu .
    2 ...
  22. 563.
  23. askeri olarak türkiye,iran,ırak,iran,suriye'de faaliyet gösteren,ortadoğu ve avrupa'da ekonomik girişimleri bulunan 28 yıllık pratikte ondan önce 5 yıl da planlama aşamasında farklı isimlerle söz konusu olan örgüttür.şuan da yöneticiliğini abdullah öcalan üstlenmektedir.1 eylüle kadar eylemi kesmiş ateşkes sürecine girmiştir.
    2 ...
  24. 564.
  25. korkaklar topluluğudur oylama yapabilirler anca böyle aptal bir somurtma ifadesi ile tepki verebilme cesareti olan katıksız şerefsiler
    topluluğu olüleri leş olan ama bu leşlerin savunanları kendi sözlüğümüze alarak onları savundukları özgürlüğe çoktan sahip olduğunu anlayamayacak kadar aptal şerefsizlerdir.
    1 ...
  26. 565.
  27. türkiye devletini çökertmek ve yönetmek isteyen dış mihrakların kullandığı maşa örgüt. kendi içerisinde ise ideolojiden öte rant kavgası sürer gider.
    3 ...
  28. 566.
  29. kendilerini gerilla zanneden bir terör örgütü.
    0 ...
  30. 567.
  31. operasyonların durdurulmasını, merkezi yerlere etkin mevzilenme olarak kullanmayı bekleyen kendince tilkiler örgütüdür... *
    3 ...
  32. 568.
  33. (kkp) kürtleri kandırma platformu.
    2 ...
  34. 569.
  35. dtp'nin ısrarla kürt sorununun çözümünde birlikte masaya oturulmasını dayattığı,onlar olmazsa biz de yokuz dediği terörist örgüt.bence asıl terörist kanatları dtp bunların aslında.çünkü silahın ve şiddetin olduğu yerde birsürü masum ve düşüncesiz insan olabilir.ama böyle bir partiye kendi iradesiyle girmişse insan,ve partisinin yaptığı her türlü bölücü açıklamanın arkasında duruyorsa eğer,asıl o zaman teröristtir,o zaman hakeder her türlü cezayı.türkiyeyi satmak ve kendi küçük hesaplarının iğrençliği içinde boğulmak açlıktan ne yapacağını bilemeyip dağa çıkmaktan çok daha canice ve hayvanca birşeydir çünkü.
    1 ...
  36. 570.
  37. ne ozgurluk mucadelesiymis efendim yillardir bitmeyen... birileri saygi duymamizi bekliyor ne desem bos. aslinda turk halkindaki ince cizgileri belirtiyor. soyle aciklayayim; pkk'nin ozgurluk icin savastigini dusunenler, pkk ve diger tum kurtleri oldurmemiz gerektigini dusunenler, pkk'nin ozgurluk adi altinda bolgedeki zenginlikleri, kacakciliklari ustlendigini dusunup bu orgutun sadece dagda degil ulkede de oldugunu dusunenler.
    birinci grup icin fazla bisey diyemiyorum zira gozleri acilmamis hala. ikinci grubu insandan saymamak en iyisi cunku pkknin icindekiler sadece kurt olmadigi gibi, tum kurtler de pkkli degil. simdi ucuncu gruba geldigimizde en mantiklilarini goruyor gibiyiz, o bolgenin yeralti zenginliklerini ve bolgede donenleri biliyoruz nasilsa. bundan dagda ya da sehirde primlenenler cok fazla. uzulerek soyluyorum ki turkiye'de mevcut olan cogu irkci, fasist insan hala pkk uzerinden kurtlere saldirmayi is saniyor. halbuki bu yol tamamen yanlis, o insanlar zaten yatirim yapilmayan bolgede yasiyolar, senden benden daha cok sikayetciler pkkdan. o insani kaybetmemek lazim, kurtarmak lazim.pkknin gosterdigi igrenc yuzden dolayi belki de gercekte var olan cogu bolge halkinin sorununu goremiyoruz yalan mi? bi de teror korkusuyla insanlari korkutmak, pistirmak vardir, bilirsiniz.
    ha bence dtp'nin maddeleri kabul edilmemeli. dtp kurt halkinin temsilcisi olarak gorulmemeli. boyle oldukca kurtler halktan, devletten uzaklasir. onun yerine oraya yatirimlar yapilsin, tesvik edilsin. egitime onem verilsin, egitime. cunku hepsini oldurelim, tukurugumuzle bogariz demekle cozulmuyor bu isler.
    2 ...
  38. 571.
  39. üzerinden sol ideolojiye saldırılması son derece saçma olan terör örgütü. adamlar alenen dincilik, kürt milliyetçiliği yapıyorlar. bunları göre göre hala pkk'ya sol bir örgütmüş gibi yaklaşmak saçma. saldırılacak bir şey varsa o da milliyetçilik, feodalizm, emperyalizm ve dinciliktir. çünkü pkk'yı şekillendiren bunlardır.
    2 ...
  40. 572.
  41. pezevenk kürtler kurumu kelimelerinin baş harfleri.
    1 ...
  42. 573.
  43. ırak ordusunun başlatacağı yüksek yoğunluklu * savaş karşısındaki tutumunu dört gözle beklediğimiz marksist-leninist yok pardon oportunist örgüt şeysi...
    3 ...
  44. 574.
  45. organize ettiği yasadışı göçmen işinde, karada-denizde ölen kadın-çocukları umursamazlar...

    eee, bunların akrabaları vardır elbet ve hesap soracaklardır, siz korkmaya devam edin...
    2 ...
  46. 575.
  47. artık sona gelindi. maalesef dilim varmıyor ama kaybettik diyor herkes bu savaşı.

    acı gerçeğin yüze söylenemeyen ama kalplere hissettirilen cümlesi. başka bir izahı yok bu olup bitenlerin. dağda çatışa çatışa bitiremediğimiz (bitirtilmeyen artık adını sen koy) binlerce vatan evladını genç yaşta toprağa vermemize neden olan, doğu yu yaşanmaz hale getiren, ülke ekonomisini yerle bir eden bu hain terör örgütüne beyaz bayrak bile çekildi. adamlar pişkin pişkin imralı'yı gösteriyor adres olarak. çünkü onların asıl istedikleri kürtlerin hakları falan değil. onların amacı ülkeyi bölmek. sen istediğin kadar kürdüyle, lazıyla, çerkeziyle masalını oku babam oku. sende biliyorsun ki bu ülke lazıyla, çerkeziyle, kürdüyle bir sorun yaşamadı. pkk sorunu dışında.

    pkk yla masaya oturulmadan pkk bitirilmeyecek. onların istekleri yapılmadan olmayacak bu iş.

    halkın kalbi bunu böyle algıladı sevgili kardeşim. buna emin olabilirsin. ama nasıl olur ya diye parmaklarını ısıran şehit anası seni de ülkedeki diğer kullanılan ve işi bitince bir kenara atılan değerler gibi harcadılar.

    kürt açılımı falan filan ayağına pkk nın yıllardır istedikleri yapılmayacak inşallah diye inanmak istemiyor musun? sen istediğin kadar kürtlere sahip çık onların umurunda olmaz. onlar hala uzlaşmanın yolu imralı derler.çünkü o bebek katili kürtün değil dış mihrakın istediğini yapacak da ondan.

    kürt sorunu denilen şey pkk nın yıllardır dayattığı sorundur. uzlaşma istemiyor musun?

    elbette istiyorsun.

    ama dtp nin başkenti imralı. parmaklar imralıyı göster miyor mu?

    gösteriyor.

    takke düşmüş kel görünmüştür.

    madem en başından beri masaya oturulacaktı niye kan verdik, niye öldü gençlerimiz? eşkiyayla pazarlık yapılıyor. kürt açılımı deniliyor ama birisi delikanlı gibi kürt sorunu yok pkk sorunu vardır diye neden demiyor?

    yıllardır sizin haklarınız için savaşıyoruz demiyor mu pkk kürtlere? ve o yüzden dağda mücadele vermiyor mu?

    şimdi bazı açılımlar yapıyor devlet. sırf pkk bitsin diye. belki biter diye. ama şunu bilmiyorlar kürtün türkle kavgası yok. pkk nın türkle kavgası var.

    ha bu arada kürtleri de kendi safına çekemedi diyemeyiz pkk için. bu da pembe gözlüklü bir tablo olur.

    kimse kusura bakmasın ama yılların sorunu iki öpücükle, üç beş zılgıtla bitmeyecek. çünkü bu coğrafyada benim eşim, dostum zaten yıllardır halayını, zılgıtını çekiyor akoyayım. sorun halay çekememek, öpüşememek değil. ailemde kürt te var, türk te, laz da. kız almışız, kız vermişiz. sorun olsa bunlarda olmaz akoyayım.

    sorun pkk pkk pkk ve bu bölücü başı kürtlük üzerinden nemalanıyor. şimdi dtp burda sınav verecek bakalım öcalan'a mı tapacaklar yoksa kürt halkının sorunlarını çözmeye mi yardımcı olacaklar? kaldı ki pkk nın istediğidir bu zaten. yıllardır kürtler eziliyor ayağına beşikteki bebekten, eşikteki kediden bile kan akıttılar.

    pkk nın istediği yapılıyor imajı oluştu şu an. ama diyaloguna koyayım sana hiç bi şey olmasın döneminde yaşadığımız için böyle söyleyince faşist oluyorsun. sanırsın her gün kürt kesiliyor bu ülkede. (pkk yı ayrı tut dalaksız olma kaldı ki o bile kesilmiyor merak etme ak)
    kaybettik diyor herkes herkes öyle diyor ama dillendiremiyor içinden konuşuyor herkes bu söylemi. götümüze girer diye açıklayamıyorum bazı şeyleri. .. belki bu bile ağır.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük