türkiye ile 30 yıllık silahlı mücadele gücüne , milyonları bulan halk desteğine, binleri bulan militan gücüne ve artık kürt sorunu konusunda dünyanın - ve tabi ki türkiyenin - karşısına aldığı en büyük muhattap.
küfürler bu gerçekleri örtemez. gerçekler örtülmeye çalışıldığı için büyüyen örgüttür.
ustaşaları örnek alarak kadın teröristleri * göğüsleri küçük olanlardan seçiyor olmalılar, sütyen içlerine el bombası vs. koyup kolayca sınırdan geçmeleri için...
ulusal bir haraket değildir. ulusların kendi kaderini tayin hakkı tezinde Lenin "bir haraketin ulusal olabilmesi için emperyalizme karşı olması gerekir." der. Aynı tezi Che Guevera'da yazılarında alıntı oalrak kullanır.
hsyk nın neden rahatsızlık duyup pkk nın şehir yapılanmasını çökerten savcı yı yer degiştirmek ve bu davayı kaduk bırakmak istedigini anlayamıyorum, izah edecek kelime var mı bunu bilmiyorum, yarın karşılarına şehit annesi dikilse ne cevap verecekler?
ordu denecek kadar gelismemis vitaminsizler toplulugu,mehmetcikle karsi karsiya kaldiginda hemen al abi buda benim gotum diyen zekasiz ibnelere verilen kisa ad.
piyade kurmay komandolar için kullanılan kısaltma bazen gayriresmi bağlamda..* tabi alakasız oldukça orospu çocuklarının adıyla şerefli bir rütbeyi ima etmek ama olmuş işte..
tamam onlar göttür, yavşaktır soysuz pezevenklerdir. Ama sadece onlarda mı hata? Bir devlet kendi canından olan bir bölgeyi kaderine terk etmişse, onlara istihdam sağlamamışsa onlara ''evlatlık'' muamelesi yaparsa nasıl bu ülkeye bağlı bir millet olması beklenebilir ki..
Düşünsenize bir anne-baba, oğluna gerekli ilgiyi göstermezse, ona şefkat göstermezse ve o çocuğun çevresinde it kopuk arkadaşları varsa *, *, ** o çocuğun aklını çelmek çok mu zor olur..
Hele ki 70'lerde kürtlere kürtçe konuşmak yasak diyerek onları baskı altına alırsanız doğu'nun insanından nasıl bir bağlılık beklersiniz ki devletine..
hasılı, devlet; o halka piç muamelesi yapmıştır. yanlış anlamayın kürtleri savunmuyorum ya da kürt milliyetçiliği yapmıyorum zira 3 kuşak istanbulluyum. Ama kimse gelip de bana ''tüm suç onların'' demesin..