pkk

entry3447 galeri305
    576.
  1. ordu, emniyet ve mit nasıl olur da 7000 kişilik bu ekibi 25 yıldır bitiremez aklım almıyor. sonra da bu adamlar zafer kazanmış kahramanlar olup çıkıyor ya ona yanıyorum. karayılan fransız gazeteciye demeç veriyor, bizim hasan cemal gidiyor adamlarla roportaj yapıyor gel gör ki bizim güvenlik güçlerimiz bunları silip süpüremiyor. akıl kari değil.
    3 ...
  2. 577.
  3. kandırılmış kişilerden oluşan bir kaç çapulcudan ibaret terörist örgüt. hakikaten bir kaç çapulcudur. söylemler yerindedir yani. ancak gerilla*türü mücadele ile baş etmek düzenli ordu için zordur hatta imkansızdır. kimse orduya bok atmasın. savaş kaybedilmişmiş ulan savaşacak ordu yok ki karşında adam bixi ile, roketatar ile bir sallıyor karakola al başına belayı, mecburen savunmadasın, sonra operasyona çıkıyorsun denk gelirse çatışma. bazen geniş çaplı operasyon yapıyorsun. osman pamukoğlu'nun dediği gibi bu iş ancak dağda onlar gibi yaşayarak çözülür.

    bazı forum sitelerinde bu yavşaklara gönül verenleri okuyorum. uçmuşlar arkadaş öyle böyle değil. adamın biri köye giderken bir yalan söylemiş köyden çıkarken kendi de inanmış yalanına. bunların ki de o hesap pkk'ya inanmışlar. adam açıklama yapıyor; 'baskında 65 türk askeri öldürüldü 9 hpg'li devrimci şehit oldu.' bak bak aradaki farka bak. sonra bakıyorsun 15 şehit vermişiz ertesi günde toprağa veriyoruz 15 kahramanı. hani nerde 55 asker manyak mıyız olum biz? bu adamların anası babası yok mu? bir değil iki değil tam 55 adam daha var diyorsun. 'kimse çıkıp ne o hafta ne yıllar sonra oğlumdan haber alamıyorum cenazesi gelmedi demiyor.' napıcaz? devlet kandırıyor diyorsun. o değil de sana inanıyorlar ya sorgulamadan. mantığınıza koyum.

    gerçekleri çarpıtmada üstlerine yok ipnetorların. gene birinin fantezisine göre çatışma oluyor türk askeri kayıp veriyor ve operasyona çıkıyor. bir mağarada kıstırıyorlar teröristleri ancak komutanlarının emrine rağmen mağaraya girmiyorlar. komutan da sövüyor çekip gidiyor. bak bak bak. sen timleri biliyor musun aga? onlar kardeş gibidirler. aralarından birini kaybetti mi gözleri döner. bırak mağaraya korkudan girmemeyi o mağarayı yerin yedi kat dibine gönderirler. alttaki yorumları görücen. 'korkak tc askeri nolcak', 'işte hpg'nin gücü' gibi ağzının suları akan inanmış kandırılmış yorumları.... komutanın emrine itaatsizliğin ne olacağını anlatmaya gerek yokken neymiş komutan çekmiş gitmiş. şimdi size '14 yaşındaki gerilla'nın iki askeri nasıl esir aldığını da anlatırdım da neyse boşuna yorulmanın anlamı yok.

    bunları niye yazıyorum? aslında bize ne anasını satayım bu hıyar turşularından. ancak üye sayıları çok. olabilir. ancak bunları sorgulamadan kabul ediyorlar. inanıyorlar yahu inanıyorlar. pkk'nın dağa gökdelen kurduğunu filan sanıyorlar. bir futbol müsabakaları anlatılıyor ki sanki şampiyonlar ligi. işte bu saçmalıkları görsünler; eleştirebilsinler yani türkiye cumhuriyet'ini kendilerini kullandığı düşünenler bu artık gücü kalmamış örgütten medet umuyorlar. belki okurlar filan uyanırlar diye yazıyorum ha bir de bizim sözlükte de var ya imralı'yı selamlayanlar. onları uyandırmak değil amacım onlar zaten uyanık, yazdıkarından mürekkep yaladıkları belli. onlara da yaptığınız üçkağıtın farkındayız mesajı vermek istiyorum.

    kürt halk'ı; tecavüzcü, katil, diktatör ve megaloman birini lider olarak seçmiş olamaz, olmamalı. bunu iddia eden de bu tezi doğrulayan da kabul eden de şerefsizdir.
    3 ...
  4. 578.
  5. nerde gördün bir kürt* , iki sürt bir dürt.
    0 ...
  6. 579.
  7. yazıya başlamadan önce belirteyim isterim.''pe ka ka'' değil, ''pe ke ke'' olarak okunması gereken boktur bu lanet terör örgütünün kısaltması.

    pkk denilen örgüt ki bence beş para etmez insan topluluğudur.ne yedüğü belirsiz insanların bir araya gelip ülkede karmaşa çıkarmak ve kendi akıllarınca ülkeyi bölüp kendilerine ait olduğunu düşündükleri topraklar üzerinde
    kürdistan isimli bir devlet kurmak istemeleridir.
    bunlar illa dağa çıkıp çatışan insanlar değildir.üniversitelerde ya da mahallelerde dahi onu savunup kendilerine yandaşlar toplamak amacıyla misyonerlik yapmaktır.

    ayrıca her kürt pkk li olmadığı gibi, her pkk li de kürt değildir.yunan vatandaşı ya da alman asıllı insanlarda bu ipsizler-şerefsizler grubu dahilindedir.

    yardım aldıkları dış desteklerin amaçlarının ne olduğunu bile anlamadan gelip kardeşi kardeşe kırdırmaktır amaçları.çünkü kafaları bu şekilde işler, hatta çoğunun kafatası içerisinde çalışan bir beyin yerine saman olduğunu bile düşünmekteyim.

    gelelim bunların askerlik olayına.efendim kış aylarında kaban giyer bu süper zekalar.hemde haki renkli.görürsünüz böyle üniversite yollarında ya da şehir merkezlerinde.neymiş askeri renklermiş haki renkler.mal beyinleri ancak bu şekilde gösterir kendilerini.yok illa dağda çatışmak değildir amaçları.kalemle ya da düşünce yoluyla da birşeyler yapmayı askerlikten sayarlar.

    anlamazlar ki bu insanlar pkk nin nerede kimlere karşı mermi sıktıklarını.adam mardin dağlarında köyleri basıp insanları tarar, bu bizim mallar der ki işte onlar yardım etmiyordu.bastıkları topraklarda yaşayan kesim zaten kürt kesimidir.
    ha arada dönen entrikaların bini bi para ama yine de kalın kafaya sokamazsınız birşeyleri.neticede ot gelmişlerdir ve ot olarak geri giderler.
    2 ...
  8. 580.
  9. Açılımı Kürdistan işçi Partisi olan. 30 yıldır faaliyet gösteren ve 30 yıldır da kan akmasın diyen bir örgüttür. Karadenize kayma planları yardım alamıyacağı nedeni ile iptal olmuştur. 30 yıl boyunca ayakta kalabilmesinin nedeni faaliyet gösterdiği bölgede halk kendi örgütü olarak benimsemiştir. Gerilla savaşı sürdürmektedirler. Osmanlı dönemerinde daha sonralarıda dağınık olarak isyanlar çıkmıştır fakat Pkk çok güçlü bir harekettir. Dünya üzerinde ki en büyük gerilla örgütüdür. Barış yapılmazsa yıllarca kan dökülmesine neden olabilecek bir örgüttür. Tabi burada suç kimde oda tartışabilir.
    3 ...
  10. 581.
  11. sözlükteki sempatizanları iyice gaza gelmiş çapulcu sürüsünün genel adıdır. halk arasındaki isimleri ise orospu çocuklarıdır.
    2 ...
  12. 582.
  13. bütün kanlı eylemleri yapanın "devlet güçleri" olduğunu, köyde-tarlada kamufle olmuş şahısların sadece işinde gücünde köylüler olduklarını söylerler... *
    4 ...
  14. 583.
  15. kandırıldığını farkedip ayrılma yolunu arayan zavallılara, acılar kataloğundan seçim yapan deli komutan bozuntularıyla dolu oluşum şeysi...
    4 ...
  16. 584.
  17. tüm yandaşlarının kazığa oturtulması gereken terör örgütüdür.
    4 ...
  18. 585.
  19. tek. pantolon kalite kontrolün kısaltması.
    1 ...
  20. 586.
  21. ülkemizin doğu-batı-kuzey-güney, her yerindeki orman yangınlarının baş sorumlusudur...

    inanmadığınız allah, belanızı versin...
    14 ...
  22. 587.
  23. hapishanelerdeki rezil mensuplarının eylem parolaları, "süt kaynıyor" dur...
    *
    3 ...
  24. 588.
  25. hiçbir zaman sözcüsü olmadığım örgüt ya da kurum her neyse... lakin, kendileri ile ilgili sahip olduğum fikriyat içerisinden sadece tek cümle ile şunu belirmeliyim ki;
    sizleri, bilmedikleriniz ve öğrenemedikleriniz için kimse suçlayamaz ama doğru bildiğinizi sandığınız yanlışları kör bir inatla savunmaya devam ederseniz mutlaka tokadı bir yerlerden yersiniz !

    mesela;
    Bir takım beyinsiz, ot ve resmi ideoloji, tarih ile içi doldurulmuş, televizyonlardaki sirk gösterilerinden, tezgahlardan başka bir bilgi kaynağı olmayan kan torbalarının, Türkiye'deki doğu-batı-kuzey-güney, her yerindeki orman yangınlarının baş sorumlusu olmak ile suçladığı örgüt. Halbuki bilmedikleri bir şey var ki o da; kendilerine yaşam alanı bırakmak istemeyen 'devletin', bu ormanların yok olmasından sorumlu olduğudur, sincaplar kendi doğal ortamlarını neden yok etsinler ki ?!

    olan her zaman çimenlere olur,
    filler tepinmeye devam eder durur.
    (bkz: filler ve çimen)

    bu budur !
    4 ...
  26. 589.
  27. belirsiz bir huzur sağlama umudu uğruna, her türlü kamusal özgürlüğü, bilimi ve aklı açıkça tehdit eder...
    3 ...
  28. 590.
  29. doğal adalet ve insanlık güdülerine bağlılıoğı son derece zayıftır...
    2 ...
  30. 591.
  31. özgürlük adı altında dağa çıkan cahil insanlar topluluğudur.
    2 ...
  32. 592.
  33. orospu çocukları ismi ile ün yapmış olan, isimlerini hakeden, şerefsiz insanların masumlara zarar vermek için oluşturdukları grup. *
    6 ...
  34. 593.
  35. gökten zembille inen terör örgütü. bir gece kahvede toplanan 3-5 hain işbirlikçi ellerine silah alıp dağa çıkmışlar ve askere silah doğrtultmuşlardır.

    maalesef bu örgüte bakış açımız böyle. eğer böyle devam ederse pkk sorunu bir 30 yıl daha sürer.

    esas yapılması gereken şey pkk'yı meydana getiren sebepleri teşhis etmek ve hastalığın nedenlerini tespit etmektir. yani bir nevi koruyucu hekimlik gibi. bu durumda silah mı siyaset mi sorunu ortaya çıkıyor.
    8 ...
  36. 594.
  37. ele geçirilen, paraşütle atılmış mühimmat-giysi-yiyecek vs. tümü usa damgalıdır...
    3 ...
  38. 595.
  39. 596.
  40. 597.
  41. eline AK -47 tüfeği alıp dağlarda aylarca yıkanmadan gezen, yürümekten götleri mayasıl olmuş ,kızlarının ağdadan muhaf oldukları için cinsel organları uzaktan noel babayı andırdığı zavallılar güruhu.Ayrıca mağaralarda yaşamaları da bir hayli ilginç ve acınasıdır.
    6 ...
  42. 598.
  43. soylarına kaydıklarım.

    her türlü kalleşliği yapan,orspu çocuğu topluluğu.
    4 ...
  44. 599.
  45. ''potasına koduğumun kalleşleri'' alın size pkk açılımı.
    3 ...
  46. 600.
  47. aşağılık ilişkileriyle gelişme dinamiklerini çarpıtıp durduran ve ülkenin geri kalmasında en büyük paya sahip olan hainlerdir...
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük