Bu firmaya bok atanlar birgün son dk bilet almak zorunda kalırlarsa istanbul-ankara arasına 425 tl bayılarak thy nin kaliteli sikiciliğini tadabilirler.
hizmet ve kalite olarak bir thy değil, bir lufthansa hiç değildir. lakin ekonomi fiyatlarıyla türkiyede birçok insanı havayolu ile tanıştırmıştır.
--çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu--
son rozet olayıyla da gönüllerde taht kurmuştur.
sonuç itibariyle kimse kimsenin rozetine karışamaz.
--eyyorlamam bu kadar--
saygılar.
host ve hosteslerine Mustafa Kemal Atatürk rozetlerini takmayı zorunlu hale getirmiş hava yolu şirketi. kendilerine helal olsun der ve artık 1 numaram olduklarını dile getirmek isterim.
severim, sayarım, zaman zaman nimetlerinden yararlanmayı marifet bilirim ama bugün beni keriz yerine koymalarını affedemem. dakikasına 1,5 ₺ ödemeyi göze alarak telefonla aradım ve açık gidiş-dönüş biletimi satışa çevirmek istedim. talep ettiğim güzergahın telefon uygulamasındaki fiyatı 205 ₺, açık biletlerimin ederi 180 ₺, benden istenen fark ücreti 144 ₺! bir tuhaflık olduğu açık, telefonda vazgeçtiğimi söyledim, uygulamayı karıştırırken kendi başıma da bu işlemi yapabileceğimi keşfettim. yaş 40, normal tabii. sonuçta gidiş için 47 ₺ ödeyerek, dönüş için 12 ₺ iade alarak işlemi hallettim. uzun bulup okumak istemeyecekler için gelsin: yazıklar olsun...
ah öyle bir güzelliğe şahit oldum ki bu firmanın uçağında. uzun boylu, esmer, saçlarını arkadan toplamış, siyah çoraplı, götü kalkık, eteği yırtmaçlı ve yürürken hafif bacaklarının yanları açılan... offff be abi. aşık oldum sanmıştım. uçaktan inip tuvalette 31 çekince anladım ki azmışım.
zorla bindiriyorlar herhalde. memnun olmayan siktirsin gitsin thy ile uçsun. çok param olsa ben de tercih etmem ama 50-60 liraya ankara'dan çorlu'ya gelebiliyorum. otobüsler zaten en aşağı 85-90 lira. 1 saatlik yolda da bir zahmet bir şeyler yiyip içmeyin. adamların mantığı zaten tamamen maliyeti düşürüp ucuza hizmet vermeye çalışmak.
fiyat-performans açısından gayet iyi olan bir hava yolu şirketi.
enteresan bir şekilde yolumuz 2,5 sene sonra kesişti. ulan hala havada para toplayıp kabin amirinin parayı sayması komik geldi açıkçası. bundan bir sonra ki aşama bence parayı pilota teslim etmeleri gerekir. *
fiyat performans açısından gayet iyi olan hava yolu şirketidir.
ayrıca elde kalan bir kaç airbus 320-200 leri de bir değişseniz artık.
mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum. koltuk mesafeleri çok kısa ve bagajlara caz yapmak ek ücret için kılı kırk yarıyorlar. pegasusla uçarken kendimi leblebilerin arasında sıkışan kuru üzüm gibi hissediyorum.
çok uygun fiyata yurtdışına götüren sevdiğim bir havayolu şirketi. isterse 5 saat rötar yapsın yine gıkımı çıkarmam beklerim.
içeride yemek içmek paralı diyorlar. o zaman pegasus'un 4 katını ödeyip x firma ile uç aga. orada bedava yersin.
adam 250 liraya avrupa götürüyor seni. el bagajında bile giderim ben o paraya.
low-cost şirket modelini baz alan havayolu firması. pegasus ile onlarca uçuş yaptım genel anlamda uçuşlarım bahar ve yaz dönemi olduğundan rötar yapıp beni mağdur etmedi bugüne kadar. zaten uçuşlar kısa olduğu için su vermemiş, ikram olmamış çokta umrumda olmadı açıkcası. fiyatları da diğer firmalara göre çoğu zaman daha uygundur.
ayrıca filosunda boeing 737 ve airbus a320 neo ve a320 modelleri vardır. 737 uçakları özellike cp-x ve cr-x kayıtlı olanlarda sky interior dizaynı var ve güzel hoş bir hava katıyor uçuşa. ayrıca bu uçaklar aa-x kayıtlı olanlara göre daha sessiz ve konforlu geldi bana belki de daha yeni oldukları içindir. airbusları ise oldukça konforlu, sessizdir. ayrıca, bence airbus kabinleri boeing kabinlerinden daha ferah hissi veriyor zaten yanılmıyorsam biraz daha geniş airbus kabinleri. tek sıkıntı pegasus filosundaki airbus uçaklarının koltuk diz mesafesi boeing uçaklarına göre çok daha dar olması.