Şirkette çalışanların çalıştığı süre içinde doğan kız çocuklarının ismi, kura çekilerek uçaklara verilir. Stuttgart'tan kalkan bi b737-800' ün ismi okuyabildiğim kadarıyla "berna" ydı mesela.
Bence gayet güzel fiyat / performans olan havayolu firması, diğer firmalar sadece bir bilete 5000 TL fiyat isterken burada 5000 TL'ye gidiş-dönüş uçabiliyoruz, uçuş ekipleri deneyimli eski pilotlar, hostesleri gayet güler yüzlü, ilgili zaten daha başka ne istersin ki bir havayolu firmasından.
Bu genel olarak bütün havayolu firmaların da aynı, doğru mu ? hayır bence de değil ama bu şekil de yapıyorlar. Kırmızı marka da bir bilet 5000 TL 'ye satılırken bu firmada 2000 TL'ye gidiş dönüş bileti alabiliyoruz.