297.
Nickimin 1/3'ünü oluşturan kaliteli ancak pahalı sigara markası.
298.
Dert ortağım olan sigaradır kendisi.
299.
içinde füze yakıtı olsa da sigaraların en az öksürtenidir.
diş sarartmaz, boğaz hırpalamaz.
verdiğiniz 11 liranın her kuruşuna değer.
uzun olanı makbuldur, keyifle içiniz.
300.
Benim için bugatti veyrondan hiç bir farkı olmayan sigara.
303.
night blue olanı geceye yakışır bir sigaradır. o halde biramızı destekleyici nitelikte bir tanesini yakalım ve gecenin derinliklerine dalalım.
304.
bu ismi görünce aklıma sigara ile parlamento geliyor.
305.
Reserve ile canlanırsınız.
306.
Bi türlü ısınamadıgım kallavi bir cigara.
309.
şarapla yıkanan tek sigaradır.
311.
piyasanın en iyi sigarasını üreten firma. Reserve hiç bişey değişmem
312.
Kokusu ve lezzeti diğer markalarda bulunmayan sigara.
Ben sigara içmem parliament içerim.
314.
marlboro kadar zehri olmamasına rağmen extra bira ile aşırı şekilde kafa yapan sigara.
315.
arada sırada hakkında entry girmeden rahat edemediğim sigaradır.
316.
Bence sigaralar arasında en iyisidir. Arada sigara içen biri olarak parliament tercih ederim ayrıca +9 zenginlik itemlerindendir.
317.
marlboro yla kıyaslanamayacak kadar berbatlaşmış sigara.
318.
Ben hep 50 liralık aldığımdan bana koymaz.
Şaka bir yana 20 lira olmasını temenni ediyorum. Bir farkımız olsun diye sigaraya başlarım.
319.
fakir sigarasıdır. 4 lira için triplere gireceğinize sigarayı bırakın fakirler!
321.
Sigaraya daha yeni başlayan ergenlerin ilk zamanlarda içmeye çok özendiği içmekten zevk aldığı sigaradır daha sonra tiryaki olduklarında farklı tütünleri dener farklı markalara eğilimde bulunurlar biriside marlborodur.