322.
garip bir şekilde ilk içtiğimde daha başka sigara icemeyeceğimi hissettiğim ve 4 senedir aynı hisse sahip olmamı sağlayan sigara markası.
323.
tat ve içim olarak kendisi yerine daha ucuz öneriler beklediğim sigaradır.
318.
12 bin tl borcu olan ve poğaca ile beslenen köyümde kayveci bundan içiyor. Fakirler bile kullanıyor be.
319.
Kısası çabuk biten sigara. Uzun alınca da kamyoncu diyorlar. En iyisi lm.
320.
bir kere alışınca başka sigara içesi gelmiyor insanın,bu hızla giderse 5 sene sonra 20 liraya dayanacak olan sigaradır.
321.
beyaz filtrenin en çok yakıştığı markadır gel gelelim bu gidişler gerçekten 20 lira falan olacaktır.
322.
Günde 5 tane Parliament rezerve iç tamamdır .
Zifir 10
Nikotin 10
Karbonmonoksit 10.
323.
tad ve içim olarak buna en yakın sigara hangisidir merak ettiğim sigara. yardım bekliyorum.
324.
tat ve içim olarak buna en yakın sigara vergisidir dediğim sigara. salkım bekliyorum.
325.
Tat ve içim olarak zıkkımın kökünü tercih ettiğim sigara. Daha ucuzu yok.
326.
yıllar önce sigaralar 10 lira olacak dediklerinde yok amk o kadar olmaz heralde dedik. oldu ve yine içtik. 15 lira olunca da içicez. herkes maddi durumuna göre devam edebilir. kimseyi enayi olarak nitelendirmemek lazım.
(bkz: parlıament aqua )
327.
7 lira olacak dediler, son zamla 11.50 olmuş.
328.
nobele aday bir şey.
kotiğindeki mavi işlemesi beni benden alıyor.
329.
O fiyatı haketmeyen sigara çünkü 7 8 liralık aynı tattaki sigaralar vardır.
330.
içen gerçekten zengin olmalı 11 buçuk tl ye sigara nedir ya.
331.
Bu sigaraya nedense hiç ısinamadim. Sanirim sigara icenler parlamentciler ve marlborocular olmak uzere 2 ye ayriliyor.
332.
an itibariyle nikotin oranının 0.7 mg. a çekildiğini farkettiğim sigaradır.
333.
Marlboronın çok rahat fark atabileceği sigaradır.
334.
Zengin sigarası bence,o parayı o sigaraya veren yok efenim öğrenciyim yok efenim para yok demesin, kes bogazından biriktir paranı hergün 2 kutu içsen ayda dünyanın parası.
Tanım: bir sigara markası.
335.
Zannimca marlborodan kat kat guzel sigaradir. Hele aquasi yok mu? Yag gibi kayiyor.
336.
abartı bir sigaradır.
marlboro light ı tek geçerim, Onun üzerine sigara tanımam.
337.
Sabun kokan sigaradır. Bildiğin el sabunu içmiş gibi oluyor insan içince.
338.
Nikotini 0,7'ye düşürmüşler. 5 yıldan sonra bıraktıracaklar bana.