1.60 boyundaki kız sorunsalları, on birinci nesilleri eğitmek için açtığı sayısız başlıkları ve evetleri ile pc başından kalkmaya vakit bulamayan uludağın prof trollü. yine de saygı duymak lazım, adam sırf bizi eğlendirmek için 8/25 entry giriyor. bizi oytunsuz bırakmasın diye 31 in dibine vuruyor, bu yüzden girdiği entryler bir cümleden uzun olmuyor. tek elle entry girmek zor oluyordur..
kendisini iki hafta once donuzladigim bir yazar. takipcileri ne diye takip ediyor bunu anlamiyorum. ne iciyonuz da takip ediyonuz. adama iki cumle kur desen kuramaz. nasi bi kafadir bu? hayret edilesi...
Aydin oglu tarafından sonu getirilecek yazar. Burada sen ve ben. ikimizden biri buraya fazla. Dediğimi yapmazsan burada gafil gafil yazarsın. Yok dediğimi yaparsan eğer seni ihya ederim.
Bilmesini isterim ki kendisine Sorduğum suale Olumsuz bir cevap Verseydi de Kendisini şu an olduğu gibi Aşırı biçimde Sevmeye devam ederdim.içimdeki Oytunkaran Sevdası Bir gün sözlüğü Bıraksam bile bitmeyecektir.Hep Kalbimin derin ve güzel bir köşesinde Aziz Hatırasını yaşatacağım.Umarım Sağlıklı,uzun,Mutlu Bir ömür sürer.
Eyy Kılıcını Kınından Çektiğinde Zalime Korku Salan,Heybetine Meleklerin Bile Hayran Kaldığı Yerlerin ve göklerin Azametinden Titrediği Yüce Şahsiyet.Allah Yar ve yardımcın Olsun.Bir Gün Biz Kazanıcaz.Bir gün Bizimde çiçeklerimiz açacak.
Sözlüğü fazla ciddiye alanların edebiyat parçaladığı Nick altına sahip yazar. Ben çok meraklıyım senin bebeni okutmaya ne oluyor bana yolla. Burayla gerçeği birbirine karıştırmayın arkadaşlar her öğrencinin vebalini verebilmek içib çalışıyoruz biz merak etmeyin. Evet.
Uludag sözlükte zirvede olan yazarlardandır kendisi evetle entry bitirmesi göz önünde bulundurulur. Taklitçileri vardır ancak hepsi iyidir zarar geliceği düşünülmez.
Evladım olsa spermlerimi aldırırdım ben nasıl bir hata yaptım ve bir daha aynı hatayı yapmayım diye . Kafayı Onbirinci nesillere takmış sekizinci nesil. Deli galiba.
Benim gibi Onu çıkarsız Ve menfaat Beklemeden Seven Yazarların Kelamları şu şekilde Olacaktır.Tabi ki Bu Üzüntüyü hiçbir kelime tarif edemez.
Bu Cihandan Bir Efsane Oytun Geçti.
Duruşu Mert Bakışı Sertti.
Her Entrysi Zalimlerin Beynine bir mermiydi.
Mazlumların ve gariplerin Kalbinde ki Sevgilisiydi.Hamisiydi.
Belirtmeliyim ki Onun Vedası Bizim gibi Gariplerin ve Mazlumların Hüznü,Ondan Nefret Eden Zalimlerin Ve Hainlerin Sevinci Olacaktır.