Dün gece oytunkarana nick altı yazmasını rica ettim. Bu isteğimi geri çevirdi. Şu saatten sonra , tek taraflı olarak aramızda ki barış anlaşmasını feshettiğimi tüm sözlük halkına bildiriyorum.
Fermanım böyledir. Beni sevenler bu habere sevinirken, benden nefret edenler dalga geçeceklerdir. iyi bilin ki gafiller, aydin oglu ne burda ne de reel hayatta kimseyi taklit etmez, edemez. Aydin oglu iyilerin yanında, zalimlerin karşısında her zaman. O sadece içindekileri ve olanları açık yüreklilikle ifade eder.
Fermanım budur. Oytunkaran artık benim dostum değildir. Tüm sevenlerim ve benim için hayırlara vesile olur bu Fermanım inşaallah. Selam ve dua ile. Evet.
Evet Oytunkaran Abimle Tanışıklığımız Eskidir. 1974 ve 1977 seneleri arasında Kendisi ile Küba'da Az Latin hatun tavlamadık Filinta Gibi Adamdır.Ah eski günler,Kahpe Hayat Kendisi ile Puro içer Ve yıldızlara Bakardık.Onun eşsiz Karizması ve Benim Korkusuz yüreğim ile Hayallerimiz Vardı Yeraltı dünyası için Ama Olmadı.
(bkz: Mazi kalbimde yaradır)