Kendisine Olan Kusursuz Saygımı ve Aşırı sevgimi kamçılamıştır,perçinlemiştir. Pek kıymetli Hocamın Branşını da Merak etmekteyim Edebiyatçı veya tarihçi Havası seziyorum kendisinde.Hayatım da Matematikçileri hiç sevemedim Edebiyatçılara ve tarihçilere de Hep hayran kaldım ve büyük sempati duydum.Bahtı açık olsun umarım kendi gibi güzel insanlar yetiştirmitir ve yetiştirmeye devam ediyordur.Seviliyorsun Oytun Abi.
Öğretmenler Cumhuriyet sizden fikri hür Vicdanı hür irfanı hür nesiller ister.
Mustafa kemal paşa
nickaltina entry giren yazarlarin; ondan etkilenip, entrydeki cumle sonuna "evet" ifadesini koydugu, abartilmis bir yazarimsi'dir. zira onun da iki kasi, iki gozu, bir burnu ve 32 disi var. niye hakkinda bu kadar dedikodu ve muhabbet donuyor anlamis degilim.
imsak vakti girdiği ve tutulan orucun sıhhati için, dövme işleminin iftar sonrasına ertelenmesi ve bu zaman diliminde aralıksız pataklanması daha uygundur diyebileceğim önerme.