oytunkaran

entry5707 galeri ses4
    3360.
  1. Bir yazarın fesih beyanıdır.

    Dün gece oytunkarana nick altı yazmasını rica ettim. Bu isteğimi geri çevirdi. Şu saatten sonra , tek taraflı olarak aramızda ki barış anlaşmasını feshettiğimi tüm sözlük halkına bildiriyorum.

    Fermanım böyledir. Beni sevenler bu habere sevinirken, benden nefret edenler dalga geçeceklerdir. iyi bilin ki gafiller, aydin oglu ne burda ne de reel hayatta kimseyi taklit etmez, edemez. Aydin oglu iyilerin yanında, zalimlerin karşısında her zaman. O sadece içindekileri ve olanları açık yüreklilikle ifade eder.

    Fermanım budur. Oytunkaran artık benim dostum değildir. Tüm sevenlerim ve benim için hayırlara vesile olur bu Fermanım inşaallah. Selam ve dua ile. Evet.
    3 ...