Yaklaşık 64.000 entry 8000 başlık açmış olan sözlük yazarı. Genel anlamda insanları sinirlendirmeyi başarmış. Kişisel olarak sözlükte yeni olduğum için kendisi için bir karara varamadım.
bazı kaynaklardan, normal hayatında türkçe öğretmeni olduğunu öğrendiğim yazar.
entry saatlerine dikkat ederseniz hep mesai saati dışında yazıyor. gerçekten şok oldum. biz 17 yaşında velet zannediyorduk.
Ya şunu takip eden 600 küsür kişi ne umarak takip ediyor, entrylerini gerçekten okuyor mu, en önemlisi okuyorsa okurken ne düşünüyor, ne hissediyor çok merak ediyorum.
Yaptığından banane bize ne tabi eğlendiği çok belli de bir kimse şunu niçin takip eder?
Yani ortalama zekada bir insanın şunun yazdıklarından alabileceği haz, bilgi ya da feyz ne olabilir ki? Aksine iq düşürüyor bu adam ya. Her farkında olmadan okuyuşumda Allah kahretsin diyerek yatağa fırlatmak istiyorum kendimi. Abartmıyorum valla bak.
Mizahı var desen değil, bilgi içerikli giriyor desen değil, troll desen onu da beceremiyor.
Aklına ilk gelen cümleyi yazıp sonuna evet koyuyor. Hadi o eğleniyor da sen niye takip edersin? Gerçi eğlence anlayışı da çok berbat. Akşama kadar tek cümle + evet falan ben olsam ciddi bir iç ölümü yaşardım.
Bir yazar. En çok eğlenenlerden.
Edit: Entry, boş yazara değil yazarın 600 boş takipçisine gitmiştir. Zira 600 bir sözlük için ciddi bir sayıdır.
Bazılarına manas destanı gibi yazı yazdırdığına göre fena koymuş yazar. Bu kadar boş adama bu kadar yazıyı niye yazıyorsun demezler mi adama? Ben derim. evet.
trollük mantığından bu kadar uzak birine "troll" diyen varsa yav onun haline. baktım da rahatsız olanlar var. lan neyinden rahatsız oluyosunuz? adam trollük bile yapamıyor?...
al bunu inci'ye koy, iki gün barınamaz. o kadar uzak trollük mantığından. yani bu kendini troll sansın, eğlensin çocuk tamam da siz nasıl ciddiye alıyonuz lan?
üzülerek de olsa, son zamanlarda galatasaray ve şahsım hakkındaki çıkışlarından ötürü donuza eklemeye karar verdiğim değerli yazar. saygılarımı sunar, artık okumayacak ve bundan mutlu olsam da bir gün futbolu sadece iki rengiyle değil, tüm renkleriyle sevmesini diler, köşeme çekilirim.