trollük mantığından bu kadar uzak birine "troll" diyen varsa yav onun haline. baktım da rahatsız olanlar var. lan neyinden rahatsız oluyosunuz? adam trollük bile yapamıyor?...
al bunu inci'ye koy, iki gün barınamaz. o kadar uzak trollük mantığından. yani bu kendini troll sansın, eğlensin çocuk tamam da siz nasıl ciddiye alıyonuz lan?