üzülerek de olsa, son zamanlarda galatasaray ve şahsım hakkındaki çıkışlarından ötürü donuza eklemeye karar verdiğim değerli yazar. saygılarımı sunar, artık okumayacak ve bundan mutlu olsam da bir gün futbolu sadece iki rengiyle değil, tüm renkleriyle sevmesini diler, köşeme çekilirim.