işi gücü entry girmek olan asosyal manyak. oğlum, git bi temiz hava al lan. benimle hemen hemen aynı zamanlarda sözlüğe katıldı bu, entry sayılarından anlarsınız bazı şeyleri. ilk başlarda evet falan yazmak yerine millete sarıyordu, ilgi çekmeye çalışıyordu. sonra ilgi çekenlerin izini sürüp, trollüğü keşfetti. afiyet olsun.
kara kaşlı kara gözlü inci dişli beyaz tenli harika bi hatun kendisi. 4 defa teklif ettim 5 defa reddedildim. pas vermiyor bana. neymiş efendim bıyıklarım hoşuna gitmiyomuş bıyığını kesersen düşünürüm diyo. ama du bakalım kaçırıcam galiba ben bunu.
Adamın dibidir esasen. Hakkat bak. Entryleri tam kafa. Tam takip etmelik. Sürekli entrylerini okuyacaksın. Buna rağmen takip etmiyorum. Sebebini açıklayım.
Sözlükte takip ettiğim yazarlar ekseriyetle okunası kalemler ve bir iki tane de nezaketen takibe takip olayım var. istiyorum ki okunası bu yazarların entrylerini kaçırmayım. Oytun her ne kadar eğlenceli de olsa, günde 100 ortalamalı entry girmek ne kardeşim? sahiden işsiz tipini siktiğim.
Bunu takip edersem, diğer yazarları kaçırırım. Valla sırf bu yüzden takip etmiyorum. Bunun yerine arada bi nickini kıstırıp, eksilerini, şey pardon artılarını verip gidiyorum.
Troll ün dibidir. O kadar çok ortalığı karıştırıp taraf yaratmak adına bölücü entryler giriyor ki hangi tarafta olduğunu hala çözemedim. Bir dk önce türklerin üstün olduğuna dair bir başlık hortlatıyor. Bir dk sonra türklere ergen diyor sövüyor felan.