Adamın dibidir esasen. Hakkat bak. Entryleri tam kafa. Tam takip etmelik. Sürekli entrylerini okuyacaksın. Buna rağmen takip etmiyorum. Sebebini açıklayım.
Sözlükte takip ettiğim yazarlar ekseriyetle okunası kalemler ve bir iki tane de nezaketen takibe takip olayım var. istiyorum ki okunası bu yazarların entrylerini kaçırmayım. Oytun her ne kadar eğlenceli de olsa, günde 100 ortalamalı entry girmek ne kardeşim? sahiden işsiz tipini siktiğim.
Bunu takip edersem, diğer yazarları kaçırırım. Valla sırf bu yüzden takip etmiyorum. Bunun yerine arada bi nickini kıstırıp, eksilerini, şey pardon artılarını verip gidiyorum.