Bugün bu ülkenin bu hale gelmesin de Osmanlının rolü var diyen insan cahildir,okumamıştır,araştırmamıştır.Böyleleri köpekler den daha tehlikelidir uzak durunuz.
Dünyaya adaletiyle, üstün ahlakıyla nam salmış, lakin torunlarının allahtan uzaklaşması sebebiyle varlığını koruyamayan devlettir. Devlet-i aliyye dir. Hz. Ali nin devletidir. Şu an reklam arası vermiştir, reklam da bitmek üzeredir!
Gurur duyulmasi gerekilen devletimiz, gecmisimiz, tarihimiz.
en köklü tarihe sahip oldugumuz icin butun milletler tarafindan hunharca kiskaniliyoruz amerika ozentileri de bir seyi hic bilmiyorlar o ulke daha portakalda vitaminken osmanlinin adini duymayan duyup korkuya kapilmayan millet yoktu..
1453 de istabulu Fatih sultan mehmed han tarafından fetheden devlettir.
ardından gelen padişahlar yavuz ve kanuni ise; biri doğuya diğer batıya ilerlemeyi sağlamıştır.
amma ve lakin entrikalarla dönen devlette kanuni sonrası; çöküş başlamıştır.
aslında kendi oğlunu öldürmesi, aynı zamanda bu devletin yıkılışını belgelemiştir.
Türk düşmanlığı yapan,emperyalist bir devlet,kendin yüzyıllarca sömür,sonra ingilizler Fransızlar ülkemi işgal etti ühühühü,ulan sanki savaşı sen kazansan hadi acıdım,sizde kalsın topraklar diyecektin.
Tarih sahnesine çıkışından yıkılışına kadar geçen süre zarfı içinde dünyanın bütün dengelerini sabitlemeye çalışan,başarabildiği kadar bugünkü afrika,asya ve kafkas ülkelerinin avrupa gibi sözde medeniyet abidesi aç sırtlanların önüne kalkan olmuş bir devlettir.
Bugün sınır kapılarından girerken elli tane evrak isteyen memleketlerin kanunlarını koyan devlettir.
Bütün Avrupanın çekindiği övünülecek tarih adamlarına ve yöneticilerine sahip milletimin ecdadıdır.
Kötü bir şey yapmış olsalar bile savunmak benim vazifemdir.Buna Mustafa kemalde yavuz selimde cengizde timurda atillada ve ismini saymadığım nice ırkdaşımda dahildir.
Celali isyanları anadolu da halkın fakirlikten dolayı çıkardığı isyanlardır. ilginç değil mi? Altınlar dökülen ve kimsenin zenginlikten almadığı Osmanlı'da insanlar fakirlikten isyan ediyormuş. *
Ne kadar tuhaf gerçekten insanı şaşırtıyor. Bununla da kalınamamıştır tabi. Anadolu insanı, Türkler adam yerine koyulmamış. Sadece paraları alınıp savaşta kullanılmış onun haricinde her şeyi o sövdüğünüz '' ermeniler'' ve ''rumlar'' yapmıştır.
Ülke de en değerli yerlerin konutların vb tarihine bakın. Hepsinde önceden oturanlar ermeni'ler rumlar veyahut Türk harici kim varsa onlardır. Bu adamlar zenginlik içinde yaşamışlardır. Türkler mi? Başta dediğimiz gibi hor görülmüşlerdir.
Peki bu isyanlara karşı Osmanlı nasıl tepki vermiştir? Onu da siz araştırın arkadaşlar bu kadar bilgi yeterli. *