mihrimah ve sultani yegah gibi şaheserlere ve pop ile divan edebiyatı motiflerini sentezleyebilmek gibi özgünlüklere imza atan, herhangi bir müzik türüne dahil edilemeyecek parçaların sahibi, ses renginin güzelliğinin yanı sıra kıpır kıpır çıkan adeta çınlayan bir sese sahip sempatik sanatçı.
onu müzisyen ergüder yoldaşın eşi kalıbına indirgemek ona haksızlık olur, o pek çok şeyiyle başlı başına ayrı bir nur yoldaştır..
başladı işte aq. ne o yeni bir film çıkmış. kaybedenler kulübü yolda. orada çalmışlar bir şarkısını. iki aya herkesin dilinde olacak. şimdi bile youtube yorumlarını görür gibiyim. kaybedenler kulübü yolda dan gelenler... :/
“Atilla ilhan’ın sultan-ı yegah” şiirini ergüder yoldaş’la birlikte mükemmel hale getirmiş sanatçıdır. Bunun yanı sıra Nedim’in “gidelim servi revanım yürü sababada” sözlerinin yer aldığı şiirini de bir o kadar güzel söylemiştir.
Üniversite 3. Sınıfta nur yoldaş’ı bize tanıtan ve böyle bir sanatçının varlığından bizi haberdar ettiği için de bölüm başkanımıza saygılarımı sözlük aracılığıyla bir kez daha yollamak istiyorum.
Sultan-ı yegah isimli eseri ile ruhumuzun pasını inşaat temellerine atan sanatçı. "Başlar ay doğarken saltanatı sultan-ı yegahın" derken yükseltir sizi. Muhsin bu şarkıyı dinlerken ne de değişiyor hali ruhumuzun. Hadi dinleyip anlık değişelim.
--spoiler--
sultan-ı yegah şarkısıyla bilinen insan. bu şarkının harika olması dışında bir tartışma sonrasında açtığım için tartışmanın tartışmasını yaşamama sebep olmuştu. o sebepten tek başıma dinliyorum.