norveç

entry690 galeri169
    300.
  1. - neutrogena el kremi reklamı (çocukluğuma döndüm bi an lan ! )
    - balıkçılık
    - tundra
    - oslo
    0 ...
  2. 301.
  3. çok gitmek istediğim yer, keşke gidebilsem ihihi.
    1 ...
  4. 302.
  5. güya medeniyetin en ileri safhada olduğu memlekettir. halkının tahminen %15 kadarı satanist ve %45 kadarı da ateisttir.
    kanada varken yüzüne bakılması hatadır.
    aman yada boşver, siz norveç' i sevin. götünüzü keserler artık orda.
    2 ...
  6. 303.
  7. norveç fiyordlarında kaka yapma fantazesi olan bir arkaşdaşım vardı. yıllar geçti evlendi tur ile iskandinav turuna çıktı yapacağını yaptı tabii ama yerel halktan biri olayı görüpte şikayet edince bizim paramızla yaklaşık 2.200 lira ceza ödeyip kıçının üstüne orturdu. Lan oğlum fantazi yapıyorsun bari akıllı bi şey yap değil mi? Norveçli kız ile evlenmek, oslo da bar ya da dürümcü açmak, eskimo hayatı yaşamak, düğünü orda yapmak falan... yok işte bizdeki akıl anca boka yarıyor...
    5 ...
  8. 304.
  9. bir paket sigaranın 80 kron (26 lira) olduğu ülke.
    0 ...
  10. 305.
  11. pkk lıların çok sevdiği bok donduran memleket...
    1 ...
  12. 306.
  13. ortalama bi işçi
    burada vergiler düştükten
    sonra saatte 130-160 kron
    arası para kazanır. burada maaşlar saat üzerinden ödenir.
    1 ...
  14. 307.
  15. önüne gelenin bok attıgı ülke yok o öyleymiş bu böyleymiş, ne çok nefret ediyomuşsunuz norveçten gitmeyin abi o zaman adamlar gelin diye yalvarmıyodu, velhasıl kelam yok böyle bi ülke herşeyi kusursuz, allah dünyayı yaratırken norveçe kıyak yapmış.
    2 ...
  16. 308.
  17. ak sarayı olmayan bir ülkedir. ak saray olmadıktan sonra neye yarar o kadar gelişmişlik, ne yarar o kadar balıkçılık-petrol vs geliri.

    Tanım: ak saray ı bile olmayan 3. dünya ülkesi.
    2 ...
  18. 309.
  19. aksarayı yoktur ama oslo , trondheim ve tromso şehirleri alayına gider.
    1 ...
  20. 310.
  21. muhteşem bir kozmopolit ülkedir ama hiçbir zaman bir yunanistan bir türkiye olamayacaktır; gerek kültürel gerekse askeri açıdan.
    0 ...
  22. 311.
  23. tek dezavantajı kışın soguk olmasıdır, onu da çıkarırsak kusursuz bi ülke 10 numara, fevkladenin fevki.
    5 ...
  24. 312.
  25. berbat telafuzu olan bir dile sahip hoş bir ilimiz. o kadar güzel kız at gibi memeler kalçalar yerinde bide kulağına sabahın körün de gilööğsh levh gum meeğk dediğini düşünsene. kabus gibi laaa
    2 ...
  26. 313.
  27. sözlükte bi dolu düşmanı olan ülke bi entari girdik dünyanın eksisini yedik, dünyanın en güzel ülkesidir (şahsen) nokta istediginiz kadar eksileyin.
    2 ...
  28. 314.
  29. En büyük hali balıkçı olmak olan insanların yaşadığı ülke.
    şimdi bizim ülkdede de balıkçılık onlar kadar gelişmesede gelişmiş bi ülke ama kimse kalkıp buyuyunce balıkçı olucaz demiyo.
    demek ki balıkçılık orda lüks bi meslek.
    2 ...
  30. 315.
  31. putperestin kabesi olması veya olmaması kimseyi ilgilendirmeyecek ülke. siktirin gidin şimdi.
    0 ...
  32. 316.
  33. "Norvecliler cocuklarina ve genclerine inanilmaz yatirim yaparlar. Norvecteki guzel ve davetkar ogelerin asil ve temel sebebi budur. Hemen hemen kimse bakamayacagi cocugu dogurmaz. Cocuklarin kendi ayaklari uzerinde durmasi kendi isini halletmesi onlar icin dindar olmalarindan onemlidir. Cocuklarini egitirler. Onlara yetiskinmis gibi davranirlar. Onlarla kendi uydurduklari bebek dilini konusmazlar, onlar ogrenirken soyleyemedikleri kelimelerle asla dalga gecmezler, cocuklari kotu elestirmezler, yapmacik sevgi gosterilerinde bulundurmazlar, kimi seviyorsun kim guzel kiminle evleneceksin gibi sacma sapan sorular sorup cocuklarla kafa bulmazlar, iki yasina girmis cocugun agzina beslemezler. Bir bucuk yasinda cocuklari yemek masasina oturtmaya baslarlar ve cocuklara yemek yedirmek yerine ardindan dokulenleri toplarlar. Her seyi ogretmeye calisirlar. vaktim yok demezler, ugrasirlar. vakitleri yoksa cocuk sahibi olmazlar hayatlarini yasarlar. Cocuklar ufaciktan kendileri yemeye kendileri giyinmeye alisirlar. Kararlarini kendileri verirler. Cocuklara kiymet verirler ama cocuklarin yapabilecekleri seyleri onlarin yerine yapmazlar. O yuzden norvec'te yetisen insan ozgur ve saygili olur, merak eder."
    3 ...
  34. 317.
  35. sırf kuzey kutbuna yakın olması münasebetiyle dahi sevilebilecek, kurallarla işleyen hayatın nasıl da güzel olabileceğine en güzel kanıt ülkelerden biri.
    2 ...
  36. 318.
  37. birleşik krallıgın çöpünü para ödeterek uçak yoluyla alan hem para kazanıp hem o çöpleri elektrige çeviren ülke, kanımca dünyanın en güzel ülkesi, yaşam standartları da fevklade.
    4 ...
  38. 319.
  39. yine hortlamış bu başlık. zengin olayım, atıcam kendimi bu ülkeye cidden. çok güzel bee, heleki fiyortlar.
    1 ...
  40. 320.
  41. Norveç küçük bir yer olmasına rağmen gelir seviyesi yüksektir. Norveç doğaya ve manzaraya aşık olanlara eşsiz bir güzelik sunuyor. En uzun ve en güzel manzaralı çağlayanlar Geirangerfjord'da bulunur. Dünyanın en uzun fiyortu olan Sognefjordburada bulunur.
    ayrıca ülke 2011 de çok kötü bir terör saldırısı yaşamıştır.
    (bkz: 2011 norveç saldırıları)
    5 ...
  42. 321.
  43. Vikingler diye bilinen kavim bu ülke sınırları içerisinde hüküm sürmüştür. Ayrıca soğuk ülkedir vesselam.
    0 ...
  44. 322.
  45. asgari ücretin 7100 dolar olduğu ülke. Gidip çalışmak istediğim ülke. O parayla neler yapılmaz hacı.
    1 ...
  46. 323.
  47. 324.
  48. en güzel ırka sahip olan ülkelerden birisidir. buz gibi havasıyla ve sıcacık kızlarıyla daha bir güzelleşen memlekettir. bana göre sisli boğucu ve soğuk havasıyla adeta yalnızlık kokmaktadır. benim gibi yalnızlığı sevenlerin adapte olmakta zorluk çekmeyeceği ender yerlerdendir.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük