çoğu insan daha başkentini bilmiyordur, karıştırır. futbolcu riise den başka tanıdığı yoktur. doğru düzgün bir fotoğrafını görmemiştir ama neymiş işçi emeklisi maaşı 3000 dolarmış, neymiş yatarak geçiniliyormuş, neymiş çok ucuzmuş. lan insanları cezbeden şeye bak. sadece maddi imkanlar. bu mu lan sizi mutlu eden? aldın maaşını hah tamam. rahatsın. iphone un var. amk.
türk yolcuların olduğu uçağı köpekli arayan kuvvetlere sahip ülke. ibnelik bunların da kanında var demek ki. aynı muameleyi türkiye'den norveç'e uçacak olan norveç pasaportlu yolculara göstereceğiz bizde. *pu çocukları.
. bir kac hafta once bir belge isim olduydu.. mail yolladim ilgili devlet dairesine.posta ile yollama imkani vs varmi gibilerden nazikce sordum ..20 sene onceki islemin belgesini ayni gun dhl ile gondermisler.belge ertesi gun elimdeydi.....ayrica dunyada 300 milyar dolar nakit mangiri olan tek ulkedir..
pazartesi itibari ile eures programında 24 bin işçi alacak ülke. Eures programına türkler tabi ki katılamıyor ama kolayı var. bir pm kadar uzağım buradan yazmam böyle de puştum.
her on kadından birinin tecavüze uğramış olduğu ülke. yok hani medeniyet zart zurt diye ötülüyor ya seks özgürlüğü var açık toplum diye tecavüz ortadan kalkacak zanneden mallara duyurulur. tecavüz seks ihtiyacı değildir güç gösterisi ve başka psikolojik sorunların yarattığı bir suçtur.
edit: norveçlilerin zoruna gitmiş. ulan petrol bulunana kadar zar zor geçinen ondan önce tek yaptıkları yağmacılık olan bir devleti bu kadar övünce gerçekler ortaya çıkınca ağlaşıyorlar. ha bir de bu ülkelerin yüzde bilmem kaçı ateist.
sakin ülke. Türkiye'nin her hangi bir mahallesi bile bu ülkeden bir gün içerisinde daha çalkantılı olaylar yaşar. Norveç gibi daha bir çok sakin ve yaşanacak çok ülke sayılır.
1 yıl kadar yaşadığım, okuduğum şehir. Hani kitaplara, filmlere konu olur ya ?
Onlardan çok daha fazlası, akşam vakti açık parlament mavisi karlı yollarda motorsiklet kullanmak, yağan kar bile o açık parlament mavisi oluyor sanki..
O yollar türkiye'deki gibi zikzak lı değil, sağ sol yok. dümdüz, dünyanın en tepesine tırmanır gibi.