1 yıl kadar yaşadığım, okuduğum şehir. Hani kitaplara, filmlere konu olur ya ?
Onlardan çok daha fazlası, akşam vakti açık parlament mavisi karlı yollarda motorsiklet kullanmak, yağan kar bile o açık parlament mavisi oluyor sanki..
O yollar türkiye'deki gibi zikzak lı değil, sağ sol yok. dümdüz, dünyanın en tepesine tırmanır gibi.