-dm'den yurumek cirkindir tek gecelik iliski gibi teklifler haramdır.
-sosyal medyayda yaptıgınız likelerin hesabını vereceksiniz.
baska neler haramdır mesela hoca? kul hakkı yemek, cocuklara tecavuz etmek, inancından dolayı giyim tarzından dolayı insanları oldurmek, hayvanlara eziyet etmek katletmek, halkı ayrıstırmak bolmeye calısmak???? cıkıp iki lafta bunlara etsene.
iktidar yanlısı bilinen ama iktidar yanlıları tarafından bile yapılan eleştirileri ayyuka çıkan, ciddiye alınmayan biri. halde neden hâlâ ekranlarda ilginç.
yıllar önce Ankara'da yerel radyolarda popüler olmuştur. o zamanlar yaptığı programlarda para almadığını söyler dinleyicisinin gönlünü kazanırdı. görünen o ki tercihini değiştirmiş.
sözünü dinletmesi, sempatik tavırları ile toplumu ayartması da belli ki eskisi gibi etkili değil. birçok izleyicisi anlaşılan sosyal faaliyet yoksunluğundan gidiyor programına.
yıllarca insanların duygularına dokundu ama kur'an'dan doğru düzgün bir şey öğretmedi. gerçi alanı hadis, ancak profesör unvanı alan biri insanlara en azından temel noktalardaki ayetleri öğretebilmeliydi. öğretmedi. öğretseydi kendisine sorulan sorulardan belli olurdu. insanların zamanını yedi. topluma ezik bir din algısı oluşturdu. yazık oldu.
neyse ki epey uyanış var. güya yüce Allah'ın dininden anlatıyormuş gibi yapmak, hikayelerle insanların duygularına dokunmak da bir yere kadar.
ayetler bizi aslında ne güzel uyarıyor :
"Onları gördüğün zaman kalıpları hoşuna gider. Konuşurlarsa sözlerine kulak verirsin. Onlar sanki elbise giydirilmiş kereste gibidirler. Her kuvvetli sesi kendi aleyhlerine sanırlar. Onlar düşmandır, onlardan sakın! Allah onları kahretsin! Nasıl da (haktan) çevriliyorlar!"
(bkz Münafikun 4: http://kuran.diyanet.gov....isleri-baskanligi-meali-1 )
bu kişi insanlara güya peygamberi anlatıyor(!) oysa elçileri örnek alması gerekmez mi? Elçiler hakkı anlatırken yüce allah'tan başka kimseden bir beklentiye girmemiştir.
Bakın, yaptığı program çok basit. Ramazan ayında soru cevap şeklinde ilerliyor.
E arkadaş, 1400 senedir standart olan ve sabit bir şekilde duran din hakkında kaç farklı soru sorabilirsin? Yüz yıllardır değişmeyen bir olgu hakkında ne kadar değişik bir şey üretebilirsin?
Bir sene bilemedin iki sene içinde bu soruların bitmesi gerekiyor. Lakin hala bu program devam edebiliyor. Üstelik artık internet çağındayız. Her yerden islami fıkıh Siteleri fışkırıyor.
Bu adamın yaptığı da tıpkı beyaz, Okan hatta acun gibi şov programı. Her sene de tv’de gördüğümüz için Demek ki işini de iyi yapıyor.
Ben dahil birçok insana hayır kazandıran Güzel insan. Şu adamın bir tane edepsizliğini gören var mı acaba? herkes hakkında delili olmamasına rağmen atıp tutuyor buna rağmen. iftiradan başka bir şey bilmezsiniz. Sizin derdiniz Allah'la, başka bir şey değil.
ben Nihat hatipoğlunu 2000 li yıllardan bilirim. kanala da ramazan programı yapardı.
hoca o zamanlar 2 saatlik programın belki 5 dakikasında coşardı şimdi her saniye bir coşku seli.
hoca o zamanlar birkaç bin liralık takım elbiseyle meydana çıkıp ben çok fakirim ne yapmalıyım diyene dua et sabret deyip geçmezdi.
hoca o zamanlar birileri raharsız olur diye lafı eğip büğmezdi doğruya doğru, yanlışa yanlış derdi. şimdi herkese boncuk dağıtıyor. islamın hükmünü değil temennisini söylüyor.
hoca o zamanlar insanın işine yarayacak bilinmesi gereken şeyleri anlatırdı insanlar ciddi sorular elzem şeyler sorardı. şimdi soru cevap kısmını gülelim biraz diye açıp izliyoruz.
aldığı paralara bir şey demem diyemem. götü yiyen çıksın o da kazansın. belki hayır işlerine kullanıyor belki gecesine gömüyor şurada burada bilmem bilemem beni de ilgilendirmez. sadece aldığı parayla gündeme geliyor bu da üzücü.
büyükler şöhret felakettir demişler. insanlar bir kişiyi omuzlarının üzerine aldılar mı o kadar yükseğe çıkarıyor ki düştüğünde yere çakılmıyor resmen yerin dibine giriyor.
Mevsimlik isçi gibi her ramazan ortaya çıkan sonra kaybolan insandır. Konuşması vs. bana hiç samimi gelmiyor. Bilgisini bilemem ama medyatik olmuş ve bu çarktan para kazanan bi tip.
bu adama dinci demek en hafif tabirle şerefsizliktir.
alın işte böyle salakların tezgahınag eliyorsun kuş beyinliler. adam dine karşı dinci diyerek sanki dine karşı degilmiş gibi bir görünüme bürünüyor. ulan adam akpden gelen vekilligi itelemiş yav herkese neysede şu adama dinci demek alenen şerefsizliktir.